Psoriasis ja yhden illan jutut
Mitä mieltä? Onko psori ja satunnainen seksi epäonnistumaan tuomittu yhdistelmä? Kuuluisiko minun ihottumani takia tajuta olla etsimättä seksiseuraa vai onko psori sittenkin ongelma vain omassa päässäni?
Olen psorin takia melko epävarma itsestäni, pelkään tökeröitä kommentteja ja torjutuksi tulemista. Seurustelukumppanini ovat kaikki olleet ihanan ymmärtäväisiä ja hyväksyviä, mutta yhden illan jutut jännittävät tosi paljon enkä ole uskaltanut sellaisia koskaan harrastaakaan. Nyt puutteessa elävänä sinkkuna kiinnostaisi kokeilla, olenko jäänyt mistään paitsi. Tekee niiiin paljon mieli seksiä! :D
Jos haen netin kautta (seksi)seuraa, pitää tai kannattaako psorista kertoa? Miten itse toimisitte tilanteessani?
Ainakaan tällä hetkellä psorini ei voi jäädä huomaamatta - säärissä ja kyynärpäissä on isot läiskät, muualla pienempiä punaisia täpliä. Toki hoidan ihoani, mutta psori ei vaan tunnu katoavan. Olen kyllästynyt siihen, miten paljon se määrittää seksielämääni ja itsetuntoani.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:00"]Joskus miettii missä olis jos psoris ei olisi koskaan ollut.
[/quote]
Niinpä! Kyllähän tää moniin elämänvalintoihin vaikuttaa, vaikka itselläni psorin haitat ovatkin onneksi ainakin tähän mennessä olleet lähinnä kosmeettisia. Urheiluharrastuksia tää ei mulla ole estänyt. Se tietysti harmittaa ettei kesäkuumallakaan viitsi ihmisten tuijotuksen takia käyttää lyhythihaisia vaatteita tai shortseja. Onneksi 100 denierin sukkikset on monesti ihan perusteltu vaatevalinta Suomen kesässä.
ap