Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ärsyttää kampaajalla käydessä se, kun...

Vierailija
23.06.2015 |

..ne hiuksia kuivatessa käyttää AINA sitä pyöreää harjaa ja föönaa sillä ne hiukset kypärän näköiseksi? :D

Joo, nää on taas näitä illan isoja ongelmia :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua. Sitten kun kysytään onko hyvä niin ei oikein osaa sanoa millainen on normisti. Ensi kerralla pyydän ettei föönaa pyöreäksi, kuivaa vaan.

Vierailija
2/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunnista tätä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristaminen ärsyttää enemmän. Litteät, piikkisuorat hiukset on kamalat.

Vierailija
4/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse ilmaise tahtoaan niin harmi homma, silloin kampaaja olettaa miten samanlainen malli kuivataan yleensä ja tekee niin. Voisihan kampaajakin kysyä, mutta yleisin vastaus on että "sinähän sen tiedät" tai "niinkuin yleensä", vaikka asiakas ei olisi ikinä ennen käynytkään. En ole itse kampaaja, mutta läheltä seuraan ja ei ole helppo ammatti.

Vierailija
5/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:40"]

Mua. Sitten kun kysytään onko hyvä niin ei oikein osaa sanoa millainen on normisti. Ensi kerralla pyydän ettei föönaa pyöreäksi, kuivaa vaan.

[/quote]

Joo ja mä oon sanonu siitä joka kerta mut ei mee kaaliin :D perkele! Inhottaa sen takia lähteä sieltä ja sit pitää heti alkaa suoristamaan niitä kun kotiin pääsee!!

-ap

Vierailija
6/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun hiuksista tuu mitää kypärää. Sanon kyllä aina että ei saa laittaa mitään ainetta, ettei tarvi heti seuraavana aamuna pestä hiuksia.

Vierailija
7/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:45"]

Ei mun hiuksista tuu mitää kypärää. Sanon kyllä aina että ei saa laittaa mitään ainetta, ettei tarvi heti seuraavana aamuna pestä hiuksia.

[/quote]

Mulla on keskipitkät hiukset ja naama on pyöreä, joten ei oikeen nappaa kypärä päässä :D:D

-ap

Vierailija
8/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Joo ja mä oon sanonu siitä joka kerta mut ei mee kaaliin :D perkele! Inhottaa sen takia lähteä sieltä ja sit pitää heti alkaa suoristamaan niitä kun kotiin pääsee!!

-ap

[/quote]

Multa viimeksi kysyi että föönaanko itse, sanoin että en. Silti pyöröharja suti kun viimeistä päivää, luulisin että olisi tajunnut vinkistä ;) Ehkä se ajatteli vaan olla kiltti ja muotoilla kun itse en viitsi :)

Vierailija
9/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut ja vaikka sanon kampaajalle mennessä, että pidän hiuksiani näin ja jakaus on yleensä aina tässä, niin kampaajat tykkäävät föönata ne ihan tuplapaksun näköisiksi. Ja koska hiukseni ovat olkapäille yltävät ja niitä on hyvin paljon, säikähdän joka ikinen kerta peilikuvaani kotona. Viimeksi huomasin sentään ottaa hiuslenksun mukaan ja vetäisin ne niskaan ponskarille. Ei auta siis sanomiset.. :-D

Vierailija
10/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:42"]

Suoristaminen ärsyttää enemmän. Litteät, piikkisuorat hiukset on kamalat.

[/quote]

Mun kampaaja ainakin kysyy saako suoristaa (jotkut ei esim halua kuumia rautoja käytettävän) tai miten haluan viimeisteltävän. Tekee vaikka kivat kiharat tai jonkun nopean letin samaan hintaan (ei tietysti mitään monimutkaista kampausta).

Vierailija
11/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Siis sanot että älä kuivaa pyöreäksi tai älä käytä pyöröharjaa ja silti käyttää? Kannattaisiko vaihtaa kampaajaa tai sitten toistaa toive kun tarttuu siihen pyörökampaan?

-ap

[/quote]

Vierailija
12/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina ne tekee jonkun mummolookin joka täytyy pikaisesti mennä kotiin korjaamaan.

Vierailija
13/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:26"]

Joo, aina ne tekee jonkun mummolookin joka täytyy pikaisesti mennä kotiin korjaamaan.

[/quote]

Näinpä!  Ja tääkin on jännää koska mun kampaaja tekee muuten kaikki hommat pirun hyvin ja tekee upeita ja NUOREKKAITA kampauksia ni miks ne hiukset pitää sitte muotoilla 87v Hillevin tyyliin......

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme