Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko terkka kohdunsuun tilanteen n 37 äitiyseuvolakäynnillä?

Vierailija
23.06.2015 |

Tietäisi vähän missä mennään..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa ainakaan terkka katsonut kertaakaan. Toisessa lääkärineuvolassa katsottiin, olikos se nyt rv 35. Mutta en tiedä katsooko jos erikseen pyytää.

Vierailija
2/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: kuuluuko terveydenhoitajan koulutukseen kohdunsuuntutkimus? Kätilön ja lääkärin koulutukseen tietysti kuuluvat, mutta terveydenhoitajan ja kätilön koulutukset eroavat melkoisesti sairaanhoitajaopintojen jälkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että th katsoo. Mulla kyllä on neuvolan th katsonut, mutta hän on myös kätilö.

Vierailija
4/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aiemmasta raskaudestani, että jossakin vaiheessa terveydenhoitaja sanoi että voidaan ensi käynnillä katsoa ja myös vaikka vähän "ronklata" jos siitä lähtisi vauhtia synnytykseen.. Ap

Vierailija
5/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:24"]Muistan aiemmasta raskaudestani, että jossakin vaiheessa terveydenhoitaja sanoi että voidaan ensi käynnillä katsoa ja myös vaikka vähän "ronklata" jos siitä lähtisi vauhtia synnytykseen.. Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä tuollainen tehtäisiin viikolla 37? Ellei siis ole jokin oikea syy kuten suuri koko tai raskausmyrkytys tms mutta senkin kai tekee joku muu kuin th ronklaamalla?

Vierailija
6/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmessa raskaudessa katsottu joka kerralla kolmesti. Noin viikoilla 12, rakenneultrassa viikolla 20 ja viimeisen kerran lääkärineuvolassa noin 32-35 viikoilla. Sen jälkeen harvemmin "vahdataan", koska saa jo periaatteessa syntyä. Ei 37 viikolla enää estellä.

Vierailija
7/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:35"]Minulla on kolmessa raskaudessa katsottu joka kerralla kolmesti. Noin viikoilla 12, rakenneultrassa viikolla 20 ja viimeisen kerran lääkärineuvolassa noin 32-35 viikoilla. Sen jälkeen harvemmin "vahdataan", koska saa jo periaatteessa syntyä. Ei 37 viikolla enää estellä.
[/quote]

Ja tosiaan terkka ei ole katsonut kertaakaan. Ensimmäisen ja viimeisen kerran tk-lääkäri, rakenneultrassa sairaalan kätilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme