Missä menkat?
Mulla on ollu menkat jo 3 vuotta ja nyt ovat melko säännöllisiä olleet. Kierto heittää 25-32pv välillä. Yhdet menkat tuli vasta 41pv jälkeen. Nyt menkat piti alkaa jo viikko sitten ja mua pelottaa, että jos ne ei ala tällä viikolla, sillä ens viikolla lomamatka. Ei vois huonompaa tuuria olla!
Uskon että on ihan normaalia ja tälleen, mutta toivon niin että alkavat tälläviikolla. Mistä te tiedätte että menkat on alkamassa? Tänään siis kierron 37.päivä... auttakaa mua miten en stressaa tämmösestä
Kommentit (3)
Yleensä just tuolloin ne siirtyy kun sitä alitajuisesti stressaa:/ monesti itelle käynyt.En kyllä osaa muuta neuvoa antaa kuin että muista syödä(kroppa ei kitsastele menkkojen kaa),liiku,harrasta seksiä/itsetyydytystä..vältä soijatuotteita,mulla siirtää ne aina myöhemmäks.Aika todennäköistä että kerkee ne tässä alkaa tällä viikolla vielä ja varmaan melkeen kokonaan vähintään ohi ennen lomaa.Kyllä ne lomallakin menee jos pakko,tamponia/kuukuppia ja kipulääkettä messiin.Jos kuuma paikka niin kosteuspyyhkeitä raikastukseen/pesuun ja vähän extra pikkuhousuja.
Kiitoksia neuvoista! Luulen että voin lähteä hyvillä mielin lomalle vaikka sinne menkat sattuisivatkin tulemaan :)
Muhun ainakin sattuu jo ennen vuodon alkamista. Olen hyvin ailahtelevainen ja stressaan pienistä! Tsemppiä sulle! menkat on syvältä :