Eivätkö naiset tajua, että poikkeuksellisen hyvän näkönen mies haluaa hyvän näköisen naisen?
Meinaan sen näköistä turilasta yrittää iskeä, mutta ei koskaan edes vähänkää siedettävän näköistä (alle satakiloista). Hajoon....
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat vähintään 180 cm pitkän miehen.
Oikeastaan vielä pidemmän miehen kuin
180 cm
Vierailija kirjoitti:
Pätee sekä naisiin että miehiin; rumat ei tajua olevansa rumia eikä lihavat lihavia.
Entäs lyhyet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti hyvännäköinen nainen ja sain aidosti hyvännäköisen miehen.
Ehkä sinä et, ap, luuloistasi huolimatta, ole kovin edustava?
Mulla on yksi tuttavamies, joka on todella hyvännäköinen. Mutta hänen äänensä on todella akkamainen, eikä hän tietenkään kuule omaa ääntään samalla tavalla kuin muut ihmiset. Hän kuvittelee olevansa todellinen saalis naisille, vaikka on ulkonäöstään huolimatta lähinnä säälittävä.
Ja tämä mies siis heittää täsmälleen samanlaista settiä kuin ap. Kukaan ei kehtaa kertoa hänelle totuutta.
Onko ap puolestaan tajunnut, että hyvännäköiset naiset haluavat hyvännäköisen miehen?
Ja jos ap ei saa hyvännäköisiä naisia, hän ei ole naisten mielestä hyvännäköinen.
Hani, sun taso on se, mitä sä saat. Ulkonäkö ei määrittele miehen tasoa, se määrittelee naisen tason. Miehen taso määrittyy muilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi tuttavamies, joka on todella hyvännäköinen. Mutta hänen äänensä on todella akkamainen, eikä hän tietenkään kuule omaa ääntään samalla tavalla kuin muut ihmiset. Hän kuvittelee olevansa todellinen saalis naisille, vaikka on ulkonäöstään huolimatta lähinnä säälittävä.
Ja tämä mies siis heittää täsmälleen samanlaista settiä kuin ap. Kukaan ei kehtaa kertoa hänelle totuutta.
Miksi kertoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin.
Ei se yksin riitä, että olet hyvän näköinen, jos olet vaikka lyhyt, tai luikku, tai lihava, tai sinulla on naismainen ääni, selkäkarvoja tai hiukset ovat harvenneet. Monet kuvittelevat itsestään liian paljon, jos on vaikka ihan ok komeat kasvot. Ei se riitä aidosti hyvännäköisen naisen saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hani, sun taso on se, mitä sä saat. Ulkonäkö ei määrittele miehen tasoa, se määrittelee naisen tason. Miehen taso määrittyy muilla mittareilla.
Esim. miehen pituudella
Itsestään hyvännäköisenä puhuva on major turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ap on leuhka ja se näkyy & kuuluu jutuissa?
Itserakkaista ei pidetä, vaikka kuinka tässä yhteiskunnassa toitotetaan, että ”kehu itseäsi, se on OK!”
Vierailija kirjoitti:
Onko ap puolestaan tajunnut, että hyvännäköiset naiset haluavat hyvännäköisen miehen?
Ja jos ap ei saa hyvännäköisiä naisia, hän ei ole naisten mielestä hyvännäköinen.
Voi hän toki ollakin, mutta hyvännäköisten naisten ei tarvitse iskeä tai tehdä aloitteita. Päinvastoin, hyvännäköisiäkin miehiä saa olla hätistämässä pois harvase päivä. Miksi helkkarissa näkisin vaivaa jonkun miehen saamiseksi, jos voisin saada paljon paremman (ja aloitteellinen, dynaaminen mies on aina saamatonta vetelystä parempi) sormea nostamatta? Olen sen verran hyvännäköinen, että miehen täytyy osoittaa minulle arvonsa ennen kuin edes alan harkita häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin.
Ei se yksin riitä, että olet hyvän näköinen, jos olet vaikka lyhyt, tai luikku, tai lihava, tai sinulla on naismainen ääni, selkäkarvoja tai hiukset ovat harvenneet. Monet kuvittelevat itsestään liian paljon, jos on vaikka ihan ok komeat kasvot. Ei se riitä aidosti hyvännäköisen naisen saamiseen.
Miehet kestävät pahaluonteista naista, jos nainen on hyvännäköinen. Ulkonäkö riittää miehille.
Naiset taas eivät kestä miestä jolla on paha ja kelvoton luonne. Oli mies minkänäköinen hyvänsä.
Totuuden torvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoisi?
Koska tätä vauhtia hän kuolee yksin vehje kädessään tumputtaen naisille, joita ei tule koskaan saamaan. Elämä on loppujen lopuksi aika lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. miehen pituudella
Valta määrittää miehen tason, mutta pituus usein samastetaan valtaan.
Mä olen ymmällä että hyvännäköinen Kiira Korpi seurustelee vanhuksen kanssa.
Raja menee oikein kirjoituksessa. Ei voi hyvän näköisellä kau halla vaatia, jollei voi lusi kalla antaa.
Vierailija kirjoitti:
Raja menee oikein kirjoituksessa. Ei voi hyvän näköisellä kau halla vaatia, jollei voi lusi kalla antaa.
Moi pil kun nus sija!
En tiedä kun olen nähnyt tosi sexy hyvännäkösiä miehiä vain ulkomailla.