Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamma bongattu irl!

Vierailija
23.06.2015 |

Olin bussipysäkillä, ja siinä oli äiti lapsensa kanssa. Yhtäkkiä lapsi huudahtaa "Mennään Porvooseen!" ja äiti alkaa hyssyttelemään lasta nolona. Käännyin 180 astetta ja hihittelin yksikseni :)

Onko kukaan muu tunnistanut av-mammoja irl?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:02"]

Joo. Olin bussipysäkillä lapseni kanssa ja lapseni huusi "Mennän Porvooseen!" Samassa vieressä oleva nainen kääntyi selin ja alkoi hihittelemään yksikseen niin että koko ihminen hytkyi. Ajatellin ensin että mitä ihmettä, sitten tajusin että av-mammahan se siinä! :D

[/quote]En tajua, Miten tämä palsta liittyy Porvooseen? Olen kyllä aika vähän täällä, nyt lkesälomalla tulee luettua. Porvooseen??

Vierailija
2/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa lapsi osoitti vauva lehtee ja sano äidilleen "tossa on toi sun lehtes". hymyilin, käännyin 360 astetta ja kävelin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:33"]kaupassa lapsi osoitti vauva lehtee ja sano äidilleen "tossa on toi sun lehtes". hymyilin, käännyin 360 astetta ja kävelin pois.
[/quote]

Käännyit 360 eli pyörähdit kerran ympäri ja jatkoit samaan suuntaan...? :D

Vierailija
4/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mua ei voi tunnistaa kun olen nuori mies.

Vierailija
5/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

360 astetta, niin aito AV-mamma

Vierailija
6/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:47"]Onneksi mua ei voi tunnistaa kun olen nuori mies.
[/quote]

Minä ainakin epäilen aina kun näen hintelän nörtähtävän tympääntyneen näköisen nuoren miehen, että käyköhän tuokin av:lla trollaamassa yön pimeinä tunteina. :)

Vierailija
7/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin kierolla tavalla kivaa olla av-mamma! Mitkä eleet voisi olla semmosia hienovaraisia vinkkejä muille mammoille tuolla ulkona? Muutkin kuin tuo mennään porvooseen :D

Vierailija
9/9 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin bussipysäkillä lapseni kanssa ja lapseni huusi "Mennän Porvooseen!" Samassa vieressä oleva nainen kääntyi selin ja alkoi hihittelemään yksikseen niin että koko ihminen hytkyi. Ajatellin ensin että mitä ihmettä, sitten tajusin että av-mammahan se siinä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä