mihin maihin/lomakohteisiin et matkustaisi uudestaan.
Mun Top 3:
Lontoo. Kolkko, iloton, melko sateinen ja huono ruoka. Jotkut lähiöt vaikuttivat hyvin synkiltä.
Bratislava. Nuhjuinen ja saastainen brutalismin mekka, jossa ei ole mitään nähtävää. Säälittävä turha pieni pikkukylä.
Tallinna. Kuin takapajuinen versio Helsingistä.
Kommentit (24)
Länkyti länkyti! Sinä et tiedä w*ttuakaan maailman lomakohteista. Miksi edes kirjoitit tuon säälittävän avauksen?
Sori sinne matkustustoimistoon, mutta nyt ei ole edelleenkään aika matkustella. Todella typerää ja itsekeskeistä, ellet ole Vihreiden puolueaktiivi.
Vierailija kirjoitti:
Länkyti länkyti! Sinä et tiedä w*ttuakaan maailman lomakohteista. Miksi edes kirjoitit tuon säälittävän avauksen?
Piti päästä pätemään? Piti päästä valittamaan?
Egypti ja Dominikaaninen tasavalta.
mies54v
Ap, yritäpä kääntää ajatteluasi ja kysyä ensi kerralla, mitä lomakohdetta suosittelisit!
Helsinki on kuin varjo entisestään, Tampereesta puhumattakaan. Vihreä ideologia ja henkilöautojen ajon kieltäminen kaduilla (esim. Tampereen Hämeenkatu) ovat autioittaneet katuja. Tampereellakin monet liikkeet lopettaneet.
Tällaista en ole havainnut Tallinnassa, päinvastoin. Virkeä kaupunki, jota viherhössötys ei ole pilannut.
Pafos Kyproksella. Karu paikka, 7 vuotta sitten kävin.
New York. Tämä yllätti itseni, sillä olin varma että rakastaisin Nykiä ja pidän näin yleensä suurkaupungeista. Kaupungista löytyy kyllä hienoja yksittäisiä paikkoja, kuten museoita, mutta jotenkin muuten kaupunkikuva oli jopa tylsä. Odotin löytäväni sieltä hieman samanlaista luovaa skeneä kuin mitä Berliinistä löytyy, mutta nuorille ja luoville ihmisille New York on nähtävästi liian kallis. Rikkaille suunnattuja liikkeitä siis riittää, mutta jos haluaa löytää jotain mielenkiintoisempaa saa etsiä sitä jostain Brooklynin perukoilta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen miksi sinä ylipäätään olet olemassa, tuommoinen paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Turkki.
Sama täällä, ei ikinä enää.
Turkki ja Kiina, lähinnä politiikan ja ihmisoikeuksien takia. Thaimaasta tykkäsin kyllä, muttei se ollut kuitenkaan sellainen kohde, jonne matkustaisin uudelleen.
Venäjälle en ihmisoikeustinteen takia menisi omalla rahalla. Olen ollut joskus nuorena. Kerran töissä (kansainvälisen) tiimin kokous järjestettiin Venäjällä, olisi herättänyt liikaa huomiota jäädä pois. Moskova oli hieno, mutta itse en mene.
Vierailija kirjoitti:
Turkki ja Kiina, lähinnä politiikan ja ihmisoikeuksien takia. Thaimaasta tykkäsin kyllä, muttei se ollut kuitenkaan sellainen kohde, jonne matkustaisin uudelleen.
Onneksi Thaimaassa on vain niitä parempia ihmisoikeusrikoksia, eikä sellainen estä matkailua. Eikä eläinten kidutukset turistirahan tähden.
Phuket! Jos se olisi maailman ainoa kohde minne voisi matkustaa, pysyisin mieluummin kotona.
Dubai.
Järkyttävän yliarvostettu kohde. Kyllähän siellä shoppailla pystyy ja uima-altaalla makaamaan, mutta jäi tosi vaisuksi kohteeksi.
Tallinna takapajuinen? 😂 Millä vuosituhannella oot siellä käynyt, joskus neuvostoliiton aikaanko?