Pitääkö, naiset, se hemmetin viinilasi ja trävellaus tunkea jokaiseen profiiliin tekstin ja kuvien voimin??
Siis että on ärsyttävää kun _jokaisella_ naisella deittiprofiilissaan tuota samaa tylsää geneeristä paskaa...
Muodostuu heti ensivaikutelmana vähä-älyinen kuva tyypistä.
Kommentit (27)
Viinilasi, matkailu ja kulttuuri on kiinnostuksen kohteena jokaisella perus pullukalla.
Mies joka ei pariudu: raivoaa kun naiset kertovat Tinderissä mitkä asiat heitä kiinnostaa.
Mies joka pariutuu: listaa mistä asioista tykkää ja miettii missä on tänään perjantaina sellaiset naiset jotka tykkää samanlaisista asioista.
Muakin ärsyttää kun naiset pitää tunkea joka deittiprofiiliin.
Minä etsin miestä, jonka profiilikuvassa on lähikuva karvaisen miespyllyn rektumista.
Sellainen saa multa liken!
Vierailija kirjoitti:
Viinilasi, matkailu ja kulttuuri on kiinnostuksen kohteena jokaisella perus pullukalla.
Pakottaako joku sinua katsomaan noita profiileja? Ei. Miksi valitat.
Tulee kuva vähä-älyisestä, koska tykkää eri asioista kuin sinä? Vai koska liian moni tykkää samasta?
Eipä ole kauhean loogista.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei saa olla koska sinä määräät niin? Nainen saa kiinnostua viinistä, matkailusta ja kulttuurista jos siltä tuntuu.
Ja vähintään yhtä vähä-älyiset naiset lehahtivat paikalle kommentoimaan...
Vierailija kirjoitti:
No jos et itse pidä viinistä, matkailusta etkä kulttuurista, niin eikös ole hyvä, että naiset ilmoittavat kiinnostuksenkohteistaan noin avoimesti, niin pystyt skippaa heidät heti kättelyssä? :D
Ja Huom! Olen nainen, joka Ei pidä ulkomaanmatkailusta erityisemmin (olen ollut ulkomailla töissä ja opiskelijavaihdossa, muttei kiinnosta harrastukseksi matkustella ja maksaa siitä maltaita), kulttuurista en välitä (en ymmärrä sitä?), ja viiniä juon ehkä 4 lasillista vuodessa :D eli en minäkään haluais deittailla ihmistä, jolle nuo on henki ja elämä.
Onneks olen jo löytänyt puolison :) meidän kolme yhteistä harrastusta oli vaellus, jääkiekko ja sauna :D ehkä ap sinäkin löydät oman elämäsi naisen, jonka kiinnostuksenkohteet mätsää omiisi!
Helppo juttu. Laita profiilin:
- ei viinijuojille
- ei matkailusta kiinnostuneille
OK
Alkoholi ja ympäristön tuhoaminen on todella turnoff.
Ennemmin valitsen naisen, joka telttailee kotimaassa ja juo nokipannukahvit. Muttei joka viikonloppu, koska nokipannukahvin kehittämisestä tulee pienhiukkaspäästöjä.
T. Erämies helsingistä
Eikös ole just hyvä että osaat karsia nämä naiset smana tien pois? Ette te sopisi yhteen, ja mitä pikemmin se tulee esiin, sen parempi, ainakin minä ajattelisin näin =)
Vierailija kirjoitti:
Ja vähintään yhtä vähä-älyiset naiset lehahtivat paikalle kommentoimaan...
Ja sinä itse olet?
Anteeksi, en ymmärtänyt tätä.Viinilasin kyllä mutta se trävellaus ??
Keijoa vtuttaa kunei saa mätsejä ja nyt tulee tänne vinkumaan ja haukkumaan naisia.
En tiedä mitä kieltä otsikko on, mutta sen verran ymmärsin siitä, että aloittajaa v...ttaa joka n a i k k o s e n mätkystely-viinittely (huoh mikä epäsana)-p a s k a j a n k k a u s .
Samoin minua v....ttaa tuollainen kliseep a s k a ihmisissä (tosin olen hetero.) Itse puhun mieluummin vaikka k a k k a a m i s e s t a kuin jankkailen kliseitä. Siksi kai minua luullaankin aina mieheksi ja pojaksi netissä (silloin kun olen kuvaton.)
Kulttuurista ja matkailusta pitäminen on ihan normaalia suurimmalle osalle ihmisistä, vähän niin kuin vaikka elokuvien katselu. En ymmärrä mikä siinä niin hiertää.
Varmasti ihmisillä on muitakin kiinnostuksenkohteita, mutta monet niistä ovat sellaisia jotka eivät välttämättä liity mitenkään muihin ihmisiin. Kumppanin kanssa voi matkailla joten matkailuinnosta on hyvä mainita, mutta jos tykkää vaikka neulomisesta, se on kumppanin kannalta varmaan samantekevää.
Ihmiset haluavat tuoda ilmi omat kiinnostuksen kohteensa ja moni on kiinnostunut matkustelusta ja viinistä. Jos sinä et ole, voit skipata kyseiset ihmiset.
Ihan hyvä kun laittavat turn-offit selkeästi näkyville niin ei tule sitten yllärinä ainakaan.
Tyypillinen miesten ilmoitus
Ei kuvaa, ei mitään muuta, kuin:
- en etsi kirjekaveria
- kysymällä selviää lisää
Ja haluat vähä-älyisen koska...?