Tytär muutti omilleen 5kk sitten eikä ole laittanut kuvia asunnostaan
Laitoin hänelle viestin kun muutti että "laitahan sitten kuvia kun olet saanut sisustettua" Mutta kuvia ei ole tullut. Pitäisikö kysyä uudelleen?
Kommentit (13)
ehkä ei ole vielä saanut sisustettua.
Mikset ole käynyt kylässä ja kysyt mitä tarvitsee, niin viet lahjana uuteen kotiin.
Mun tytär muutti ulkomaille opiskelemaan elokuussa enkä ole edes keksinyt että pitäisi huoneesta saada kuva. Riittää että hän on tyytyväinen.
Meiltäkin tytär muutti 5kk pois ja kuvia on tullut joka päivä muutamia. Eikä ole saanut sisustettua vielä valmiiksi. Mietittiin yhdessä sohvaa ja sen paikkaa. Viime viikolla ostin sinne ison peilin ja muutamia kukkia.
Ollaan miehen kanssa paljon ostettu ja jelpattu nuorta, mutta kylässä mä en ole vielä käynyt.
Yksinkö muutti ja hankki huonekalut? Meillä kyllä autettiin alkuun.
Minun lapseni muuttivat kotoa pois 3-8 vuotta sitten. Kukaan ei ole laittanut kuvia asunnostaan. Ei ole tullut mieleenkään, että olisi pitänyt. Näemme kyllä usein.
Kuulostat mun äidiltä... Ts. Raivostuttavaa kun haluaa kytätä oonko siivonnut omaa asuntoa. Anna tytön nyt olla rauhassa, laittaa kyllä viestiä sitten kun haluaa.
Nuori halunnee itse päättää oman makunsa mukaiset huonekalut ja sisustuksen, eikä halua sinun ohjailevaa tao tunkeilevaa mielipidettäsi?
Pitävätköhän kaikki pierusta? Onko täällä joku, joka ei pidä?
Näkyy tyttö ostaneen sen tuolin, jota eräässä osto-ja myyntiliikkeessä katsottiin..
http://i2.wp.com/40.media.tumblr.com/7fbd81ad74c90875723e2b320a7397df/t…
Voi olla, että tytär on ajautunut rap-jengiin ja kämppä on töhritty lattiasta kattoon ja kuvaa ei saa ilman käytettyjä kortsuja, tumppeja ja ruiskuja.
mee kylään?