Johtuuko vaivaantuneisuus ihastuksen lähellä siitä...
Että tekisi mieli koskettaa toista, mutta ei olosuhteista johtuen voi sitä tehdä?
Kommentit (20)
Kyllä kai se muustakin johtuu. Keho reagoi ainakn punastumalla ja pulssin nousulla. Pelkästään tuo tekee olon vaivaantuneeksi kun huomaa kehonsa reagoivan fyysisesti ihastukseen. Itse ainakin pelkään änkyttäväni, ja helposti puhunkin epäselvästi jos jännittää.
Mutta onko se molemminpuolista ihastuneisuutta, jos vaivaantuneisuus on selvästi molemminpuolista? Itse tiedän olevani ihastunut ja vaivaantunut hänen seurassaan. En tiedä onko hän ihastunut vai muuten vaan vaivaantunut...
Tulipas ihanat muistot mieleen <3 eräästä nuoruuden ihastuksesta :) jos vielä jossain tapaan varmasti vaivaannun! Ja tahdon ainakin jutella, jos vaikka mies tuntisi vielä samoin. Olisin valmis jättämään kaiken ja muuttamaan toiselle puolelle maapalloa ollakseen hänen kanssaan. Niin rakastunut silloin olin, enkä kyllä täydellisempään mieheen ole toistaoseksi törmännyt. (Ei lapsia, enkä ole naimisissa joten älkää suuttuko!)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:54"]Mutta onko se molemminpuolista ihastuneisuutta, jos vaivaantuneisuus on selvästi molemminpuolista? Itse tiedän olevani ihastunut ja vaivaantunut hänen seurassaan. En tiedä onko hän ihastunut vai muuten vaan vaivaantunut...
[/quote]
Vai onko hän vaivaantunut seurassasi koska sinä käyttäydyt vaivaantuneesti? :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:56"]Tulipas ihanat muistot mieleen <3 eräästä nuoruuden ihastuksesta :) jos vielä jossain tapaan varmasti vaivaannun! Ja tahdon ainakin jutella, jos vaikka mies tuntisi vielä samoin. Olisin valmis jättämään kaiken ja muuttamaan toiselle puolelle maapalloa ollakseen hänen kanssaan. Niin rakastunut silloin olin, enkä kyllä täydellisempään mieheen ole toistaoseksi törmännyt. (Ei lapsia, enkä ole naimisissa joten älkää suuttuko!)
[/quote]
Mutta seurustelevana sinusta on/olisi ok puhua noin?
Itse ainakin pelkään nolaavani itseni, jännitän ja nolaan itseni ja häpeän ja....
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:54"]Mutta onko se molemminpuolista ihastuneisuutta, jos vaivaantuneisuus on selvästi molemminpuolista? Itse tiedän olevani ihastunut ja vaivaantunut hänen seurassaan. En tiedä onko hän ihastunut vai muuten vaan vaivaantunut...
[/quote]
Uskon että kyseessä on molemminpuolinen. Jos ajattelisin jonkun olevan ihastunut enkä itse olisi ei se aiheuttaisi vaivaantuneisuutta. Ehkä ennemmin välinpitämättömyyttä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:56"]Tulipas ihanat muistot mieleen <3 eräästä nuoruuden ihastuksesta :) jos vielä jossain tapaan varmasti vaivaannun! Ja tahdon ainakin jutella, jos vaikka mies tuntisi vielä samoin. Olisin valmis jättämään kaiken ja muuttamaan toiselle puolelle maapalloa ollakseen hänen kanssaan. Niin rakastunut silloin olin, enkä kyllä täydellisempään mieheen ole toistaoseksi törmännyt. (Ei lapsia, enkä ole naimisissa joten älkää suuttuko!)
[/quote]
Mutta seurustelevana sinusta on/olisi ok puhua noin?
[/quote]
wtf?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:54"]Mutta onko se molemminpuolista ihastuneisuutta, jos vaivaantuneisuus on selvästi molemminpuolista? Itse tiedän olevani ihastunut ja vaivaantunut hänen seurassaan. En tiedä onko hän ihastunut vai muuten vaan vaivaantunut... [/quote] Uskon että kyseessä on molemminpuolinen. Jos ajattelisin jonkun olevan ihastunut enkä itse olisi ei se aiheuttaisi vaivaantuneisuutta. Ehkä ennemmin välinpitämättömyyttä.
[/quote]
Minusta voi olla vaivaantunut, vaikka ei olisikaan ihastunut. Minä esim. en ole kiinnostunut yhdestä miehestä (olen lisäksi varattu), mutta mies on hyvin ihastunut ja hänet näkiessään ei tiedä mitenpäin olisin, koska osoittaa kiinnostuksensa selvästi. Kai se on itseni puolelta sitä, että ei halua loukata toista tms. Ja kun toinen on tosissaan, niin jotenkin vaivaannuttavaa sellaisen lähellä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:54"]Mutta onko se molemminpuolista ihastuneisuutta, jos vaivaantuneisuus on selvästi molemminpuolista? Itse tiedän olevani ihastunut ja vaivaantunut hänen seurassaan. En tiedä onko hän ihastunut vai muuten vaan vaivaantunut... [/quote] Uskon että kyseessä on molemminpuolinen. Jos ajattelisin jonkun olevan ihastunut enkä itse olisi ei se aiheuttaisi vaivaantuneisuutta. Ehkä ennemmin välinpitämättömyyttä.
[/quote]
Minusta voi olla vaivaantunut, vaikka ei olisikaan ihastunut. Minä esim. en ole kiinnostunut yhdestä miehestä (olen lisäksi varattu), mutta mies on hyvin ihastunut ja hänet näkiessään ei tiedä mitenpäin olisin, koska osoittaa kiinnostuksensa selvästi. Kai se on itseni puolelta sitä, että ei halua loukata toista tms. Ja kun toinen on tosissaan, niin jotenkin vaivaannuttavaa sellaisen lähellä.
[/quote] kiitos tiedosta.
Vaivaantunut voi olla ilman ihastusta! Olin tosi vaivaantunut erään tyypin lähellä koska olin kuullut siitä hauskoja juttuja. Nolotti. Ei ne mitään pahoja juttuja olleet mut nolotti se tilanne et mulle olo siitä niin paljon puhuttu vaikka en tunne koko ihmistä :D
Kai täällä voi kysellä? Olen kai todella tunnekylmä ihminen ja näin lähes 30-vuotiaana kärsin elämäni toisesta ihastuksesta. Ensimmäinen oli kuusi vuotta sitten ja iskin sen, koska en saanut rauhaa. Nyt kärsin toisesta. Tuntuu ikävältä. Keskittyisin mielelläni muuhun. Tämä on vain kiusallista. Koko tunne on vieras ja kiusallinen. Kuinka nopeasti se menee ohi?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:20"]Kai täällä voi kysellä? Olen kai todella tunnekylmä ihminen ja näin lähes 30-vuotiaana kärsin elämäni toisesta ihastuksesta. Ensimmäinen oli kuusi vuotta sitten ja iskin sen, koska en saanut rauhaa. Nyt kärsin toisesta. Tuntuu ikävältä. Keskittyisin mielelläni muuhun. Tämä on vain kiusallista. Koko tunne on vieras ja kiusallinen. Kuinka nopeasti se menee ohi?
[/quote]
Ihan totta. Tämä on hirveää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:43"]
Että tekisi mieli koskettaa toista, mutta ei olosuhteista johtuen voi sitä tehdä?
[/quote] no ei
:D en tiedä, huvittava juttu,enpä oo ennen miettinytkään