Mistä löydän koiralle hoitajan muutamaksi kuukaudeksi?
Olisiko jotain luotettavia sivustoja, mistä voisi löytää hyvän ja luotettavan hoitajan koiralleni muutamaksi kuukaudeksi ilmaiseksi? Eli ehkä jollekin henkilölle, joka on yksinäinen tai haluaa kokemusta koirista. Vai olisikohan liian hyvää ollakseen totta löytää ilmainen ja hyvä koiranhoitaja? :D Jokatapauksessa sellainen tilanne, että tulevien töiden takia rytmini kärsii ja olen stressaantunut. Koirasta en halua luopua, joten hoitajaa etsisin.. jos tiedätte sivuja niin kertokaas. Kiitos. :)
Kommentit (28)
Sekarotuinen ei paljon kerro. Koko? Ikä? Luonne? Tuleeko toimeen muiden kanssa? Erityistarpeet?
Lyön vetoa, että jokainen täällä ilmoittautunut "vapaaehtoinen" vetäisi sanansa takaisin tosi paikan tullen. Vierasta koiraa on todella raskasta hoitaa, koska tilanne on molemmille osapuolille outo ja siksi stressaava.
Koiraa ottaessa tulee harkita, pystyykö siitä oikeasti huolehtimaan. Yksi mikä voisi toimia, on kaksisuuntainen diili jonkun toisen koiranomistajan kanssa.
Minä ottaisin koiranhoidosta vähintään 30 e/päivä. Lähimmäisten koiria hoidan ilmaiseksi päivän, kaksi.
Maksatko kuitenkin ruoat ym? Ehkä joku lapsi, joka tykkää koirista?
Kuka rupee toisen koiraa ilmaiseksi hoitamaan? Koirassa on kuitenkin aika paljon tekemistä.
Ruoat toki maksaisin, ja ehkä pientä palkkaa (opiskelija, teen kesätöitä). En tunne ketään, joka voisi ottaa koiran. Miksi alapeukkuja?
Ei lapselle vastuuta koirasta! Ilmaiseksi? Onko tämä provo?
Olisit miettinyt asiaa kun hankit koiran
Missäpäin? Itse esimerkiksi voisin hyvinkin ottaa. :)
Uusimaa. Ja ei ole provo. Jos minulla ei olisi omaa koiraa, ja minulla olisi aikaa, voisin aivan hyvin ottaa koiran hoitoon ihan ilmaiseksi. Kuten aloituksessa sanoin jo, että esim. yksinäiselle tai koiraa harkitsevalle, eläkeläiselle yms. En mielelläni lapsiperheeseen, sillä lapset osaavat olla arvaamattomia vaikka koirani pitääkin lapsista.
Minkä rotuinen koira? :) Lapselle ei koiraa, oli minkä rotuinen tahansa.
Tuo se Ouluun, hoidan mielelläni.
Voi, mä hoitaisin niin mielelläni. Terveisin koirarakas Helsingistä. Hoitaisin tietenkin ilmaiseksi. Kaverin koira on jo tulossa kesälomalla hoitoon.
Mutta vakavasti puhuen, ei kai muuta auta kuin laittaa sana kiertämään kavereiden kesken. Tuntemattomalle en itse uskaltaisi antaa hoitoon.
Etelä-savossa olisi myös hoitaja :) minkä rotuinen koira?
Aloittaisin omasta lähipiiristäni hoitajan etsimisen, sen jälkeen hakisin ilmoituksella palkattua hoitajaa. Näin kai se yleensä menee?
Toki voit löytää ilmaisen hoitajan ahkerasti etsimällä, mutta kyllä sinun pitäisi voida olla valmis maksamaan oman lemmikkisi hoidosta. Luulen, että halukkaat koiranhoitajat yleensä saavat maksun työstään.
Facebookissa on ryhmiä eri kaupunkien koiraihmisille. sellaisesta voisi löytyä.
Sekarotuinen kiltti uroskoira. En mielelläni liian kauas.
Ap
Minä voisin hyvinkin ottaa ilmaiseksi sillä ehdolla, että omistaja maksaisi ruuat ynnä muut oheistarvikkeet sekä sitoutuisi maksamaan mahdolliset eläinlääkärikulut (jotka ei johtuisi hoitajan huolimattomuudesta, esim. jos syöttäisin purkkapaketin koiralle niin sehän olisi oma syy). Ja että nämä löytyisi kirjallisena allekirjoitettuna puolin ja toisin.
Hankala tuo dogian sivu, ei lähetä sähköpostiin rekistöröintitietoja. Lähetin palautetta sähköpostilla. Hyvältä sivulta muuten vaikuttaa, kunhan vain sitten yhteydenotto onnistuu. Facebookissakin odottelen, että minut hyväksyttäisiin muutamiin ryhmiin, niin voisin niihin sitten ilmoituksen laittaa. Kiitos asiallisista vastauksista. :) Tietääkö kukaan muita sivuja?