Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän koiralle hoitajan muutamaksi kuukaudeksi?

Vierailija
23.06.2015 |

Olisiko jotain luotettavia sivustoja, mistä voisi löytää hyvän ja luotettavan hoitajan koiralleni muutamaksi kuukaudeksi ilmaiseksi? Eli ehkä jollekin henkilölle, joka on yksinäinen tai haluaa kokemusta koirista. Vai olisikohan liian hyvää ollakseen totta löytää ilmainen ja hyvä koiranhoitaja? :D Jokatapauksessa sellainen tilanne, että tulevien töiden takia rytmini kärsii ja olen stressaantunut. Koirasta en halua luopua, joten hoitajaa etsisin.. jos tiedätte sivuja niin kertokaas. Kiitos. :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan, tietääkö kukaan mitään nettisivuja mihin voisi ilmoituksen laittaa?

Ap

Vierailija
22/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni koirasi hoitoon Helsingissä, jos minulla ei olisi kahta arkaa kissaa. 

Vastaajan 17 kommentti oli järkevä. Suosittelen sopimusta hoitajan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Uusimaata?

Vierailija
24/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sähköposti hakua varten ja etsi hoitajaa palstalta. Täällä on varmasti useampi hyvä koti tarjolla. 

Eivät kaikki palstalaiset ole kaheleita, vaikka tarjonta heistä onkin suuri.

"Etsin hoitopaikkaa kiltille sekarotuiselle uroskoiralleni Uudeltamaalta muutamaksi kuukaudeksi syyskuun alusta lähtien. Maksan koiran ruoat ja mahdolliset eläinlääkärikulut, mikäli koira sairastuu." 

Vierailija
25/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dogia.fi/    Laita tuonne vaikka ilmoitus

Vierailija
26/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harva ihminen tarjoutuu hoitamaan mitään koiraa ilmaiseksi, vaikka kuinka koirista tykkäisikin. Kyllä olisi kohteliasta pientä palkkaakin maksaa ja toki koiran ruoat, sekä mahdolliset eläinlääkärikulut (jos vahingossa jotain sattuu, mikä ei johdu hoitajan laiminlyönnistä).

Ja sopimuksesta kannattaa myös tehdä mustaa valkoiselle, niin vältytään mahdollisilta erimielisyyksiltä :)

Vierailija
27/28 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy 4H :lta jos joku siellä auttaisi

Vierailija
28/28 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mielelläni kans. Oon siis 15v mut asun Tampereella. :/ Koirista mulla on kokemusta paljon eli on omia koiria ja auttelen naapureita koirien kanssa jos ei pärjää. Oon myös aika paljon hoitanut just tuntemattomienki koiria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi