Antaisitko 10v pojan värjätä hiukset siniseksi?
Itse harkitsen asiaa mutta vain kesän ajaksi ja ennen koulu tukka leikattais.
Kommentit (15)
En ainakaan millään kestovärillä. Joku pesussa, parissa lähtevä väri voisi olla ok, jos todella haluaa, mutta tuleehan siitäkin vähän wt-vibat...
En antaisi siniseksi enkä minkään muunkaan väriseksi. Hiusvärit eivät ole kenellekään hyväksi, saati kasvavalle ja kehittyvälle lapselle.
Minulle kampaaja sanoi, että siniset ei edes suoravärinä lähde kunnolla pois. Eli kulumiseen ei kannata luottaa vaan nimenomaan leikata pois.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:19"]
Itse harkitsen asiaa mutta vain kesän ajaksi ja ennen koulu tukka leikattais.
[/quote]
Omat vai jonkun toiset? Valvottuna antaisin värjätä jonkun toisen hiukset. Omia ei saisi itse värjätä.
En ehkä kestovärillä antais, mutta semmosella joka lähtee muutamassa pesussa pois.
En antaisi värjätä millään värillä. Juuri lapseni luokkakaveri (10v.) sai värjätä blondiksi. En vain voi ymmärtää vanhempia jotka antavat tunkea lapsiensa moisia myrkkyjä päähänsä.
Joo ja elämässä ei selviä hengissä ja on pahempiakin asioita mitä voi tehdä. Mutta hiusten värjääminen lapselta on kyllä tosi typerää?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:07"]En antaisi värjätä millään värillä. Juuri lapseni luokkakaveri (10v.) sai värjätä blondiksi. En vain voi ymmärtää vanhempia jotka antavat tunkea lapsiensa moisia myrkkyjä päähänsä.
Joo ja elämässä ei selviä hengissä ja on pahempiakin asioita mitä voi tehdä. Mutta hiusten värjääminen lapselta on kyllä tosi typerää?
[/quote]
Niin tai niitä hiusliituja annan lapseni käyttää, mitkä siis lähtevät ekassa pesussa pois, eikä väriä laiteta päänahkaan asti.
Hiusväreissä on nykyään ikäräjana 16 vuotta . Ei sitä turhaa ole laitettu, sillä ne on kauheita myrkkyjä. Silti itse kyllä oken vielä värjännyt, mutta en noin nuoren antaisi värjätä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:11"]Hiusväreissä on nykyään ikäräjana 16 vuotta . Ei sitä turhaa ole laitettu, sillä ne on kauheita myrkkyjä. Silti itse kyllä oken vielä värjännyt, mutta en noin nuoren antaisi värjätä.
[/quote]
Mutta color maskeja saa alle 16 vuotiaat laittaa, niin sellaisen ehkä antaisin.
Oletko miettinyt, että lastasi saatetaan kiusata, vaikka hän luulisikin sinisten hiusten olevan "cool"?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:19"]Itse harkitsen asiaa mutta vain kesän ajaksi ja ennen koulu tukka leikattais.
[/quote]
Poikasi taitaa olla hintti. Kukaan normaali ei värjää hiuksia siniseks joten se taitaa olla niin.
Suoravärillä kyllä. Millään kestovärillä en antaisi, kun ne kemikaalit on sen verran haitallisia.