Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu outoja sängyssä!

Vierailija
23.06.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt hetken. Olemme olleet harrastaneet seksiä nyt pari kertaa ja joka kerta hämmästyn...
Kesken yhdyntää (kun jalkani olivat hänen olkapäällään) hän tokaisee että: " on sulla kyllä lyhyet jalat!". Tunnelma hieman latistui... En osannut tehdä tai sanoa mitään, olin niin hämmästynyt.
Sama mies on myös rakastelun jälkeen "kehunut" minua äidin näköiseksi, ei siis omansa eikä minun äidin näköiseksi, vaan sen näköiseksi että olisin hyvä äiti! Siis mitä vittua?! Olen 22 enkä halua kuulla olevani vielä mikään Muumimamma! Samana iltana hän myös ihmetteli kuinka pehmeä olen...!
Mies on ihan hyvä muuten, mutten voi enää tapailla häntä.

Mikä saa mihen olemaan tuollainen ärsyttävä totuuden torvi kesken seksin tai muuten hellänhetken?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää oot pehmee ja sulla on lyhyet jalat ja oot sen mielestä hyvää mamma tyyppiä niin voi kamalan kamalan kamala!!!

Kyllä sinuna nyt menisin ja etsisin sen tyypin joka tinttaa sua ekasi ja sitten panee ja huutaa huoraa ja valehtelee sun kinttuja pitkiksi ja painaa sut paksuksi ja häipyy!Jätä hyvät miehet muille kun on noin pienestä kiinni.

Vierailija
42/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:04"]Ei miehet erota onko jonkun jalat pitkät vai lyhyet. Ja toisekseen, mies ei tiedä, että kummat on paremmat eikä tiedä kumpää pitäis kehua. Se varmaan yritti sanoa nätisti.
[/quote] Hahaa :D toivon asian oleman juuri näin! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:59"]Miehelle on opetettu että seksin aikan on hyvä sanoa positiivisia asioita naisesta ja nuo asiat ovat hänestä positiivisia. Jos tuntuu että ei ala synkkaamaan, niin ei kannata hankkia mukuloita, ostaa yhteistä omakotitaloa eikä mennä naimisiin. [/quote] mitä hittoa?! Kuka luolamies luulee naisen ihastuvat kuullessaan miehen ihmettelevän hänen jalkojen pituutta?! Ei se ole kehu, jos ihmetellään! Ap

[/quote]

Joo, mutta mulle olisi kyllä ihan sama jos nainen sanoo mulle että onko mun jalat pitkät vai lyhyet sen mielestä. Hankipa nyt ihan oikeasti se itsetunto ensin ja ala sitten vasta opetella seurustelua, niin ei tarvitse pistää välejä poikki heti jos joku juttu ei mene niin kuin prinsessa oli ennakolta suunnitellut.

Vierailija
44/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta logiikkaa. Oletetaan, että muut ihmiset tietää tismalleen miltä susta tuntuu, ja sitten erotaan, kun kaveri ei osaakaan lukea ajatuksia. Sekin vielä, ettei edes yritetä puhua, koska siinähän saattas jopa syntyä joku ratkasu. Helppohan se on vaan erota, ei tarvii ainakaan koskaan itestä koittaa löytää mitään vikaa. Miehet sikoja jne.

Vierailija
45/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:07"]Jos sää oot pehmee ja sulla on lyhyet jalat ja oot sen mielestä hyvää mamma tyyppiä niin voi kamalan kamalan kamala!!!

Kyllä sinuna nyt menisin ja etsisin sen tyypin joka tinttaa sua ekasi ja sitten panee ja huutaa huoraa ja valehtelee sun kinttuja pitkiksi ja painaa sut paksuksi ja häipyy!Jätä hyvät miehet muille kun on noin pienestä kiinni.
[/quote] :D ihan huippuja vastauksia!
Ymmärrän pointin, mutta minun jalkoja ei tarvitse kommentoida millään tavalla, ei tarvii edes valehdella.. Ap

Vierailija
46/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:59"]Miehelle on opetettu että seksin aikan on hyvä sanoa positiivisia asioita naisesta ja nuo asiat ovat hänestä positiivisia. Jos tuntuu että ei ala synkkaamaan, niin ei kannata hankkia mukuloita, ostaa yhteistä omakotitaloa eikä mennä naimisiin. [/quote] mitä hittoa?! Kuka luolamies luulee naisen ihastuvat kuullessaan miehen ihmettelevän hänen jalkojen pituutta?! Ei se ole kehu, jos ihmetellään! Ap

[/quote]

Osaatko sinä sitten tehdä aina kaiken tismalleen oikein niinkuin ohjekirjoissa sanotaan?! Ehkä poika parkaa vaan jännitti niin paljon, että ihan tietämättään törppöili?! Eikä vaan osannut sanoa niitä juuri oikeita sanoja! Se on ihan inhimillistä!

Vierailija
47/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla... [/quote] Miten voi ottaa toisen tunteet huomioon, jos et kerro sille ettet tykkää noista jutuista. Sitä paitsi nuo nyt ei mitään kovin loukkaavia puheita edes ole. Ehkä sun kannattais ostaa kaupasta uus itsetunto niin ei lyhyet jalat tai pehmeys haittaisi. [/quote] no kyllähän on ihan oikeesti tyhmää kesken seksin alkaa hämmästelemään lyhyitä jalkoja :D mielestäni seksiin kuuluu toisen kunnioitus ja hyvänäpito, ei virheiden etsiminen...

[/quote]

Mutta jos ei etsinyt virheitä vaan pitää lyhyitä jalkoja söpönä? Eikä miehenä ymmärrä että naiset haluaisivat olla pitkäjalkaisen mallin näköisiä.

Vierailija
48/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

[/quote]

Mies, joka ei ole sinä! Hän ei auttamatta voi tietää mikä loukkaa sinua ja mikä ei. Tuolla on kasvamassa iso joukko nurioa joilta puuttuu ensinnäkin  kotikasvatus ja toiseksi esim. itse olisin vetänyt kuuluvan korvapuusti jo ekasta loukkauksesta. Herrasmiehiä ei ole ellei osaa itse vaatia arvoistaan kohtelua.

[/quote]

HAA! Jaa että laatumies jää sitten haaviin, kun käyttää ensin fyysistä väkivaltaa häneen.

Vierailija
49/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:07"]Jos sää oot pehmee ja sulla on lyhyet jalat ja oot sen mielestä hyvää mamma tyyppiä niin voi kamalan kamalan kamala!!! Kyllä sinuna nyt menisin ja etsisin sen tyypin joka tinttaa sua ekasi ja sitten panee ja huutaa huoraa ja valehtelee sun kinttuja pitkiksi ja painaa sut paksuksi ja häipyy!Jätä hyvät miehet muille kun on noin pienestä kiinni. [/quote] :D ihan huippuja vastauksia! Ymmärrän pointin, mutta minun jalkoja ei tarvitse kommentoida millään tavalla, ei tarvii edes valehdella.. Ap

[/quote]

Sinä olet jo iso tyttö niin olisit voinut tämän miehelle sanoa, mutta ei. Verkkoon jakoon vaan kuinka huono mies on kyseessä. Eikö facebookissa tullut tarpeeksi tykkäyksiä ja positiivista palautetta jaloistasi?!

Vierailija
50/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

[/quote]

Mies, joka ei ole sinä! Hän ei auttamatta voi tietää mikä loukkaa sinua ja mikä ei. Tuolla on kasvamassa iso joukko nurioa joilta puuttuu ensinnäkin  kotikasvatus ja toiseksi esim. itse olisin vetänyt kuuluvan korvapuusti jo ekasta loukkauksesta. Herrasmiehiä ei ole ellei osaa itse vaatia arvoistaan kohtelua.

[/quote]

HAA! Jaa että laatumies jää sitten haaviin, kun käyttää ensin fyysistä väkivaltaa häneen.

[/quote]

Voi pyhä jeesus kun kaikki pitää ottaa niin pirun kirjaimellisesti, eikä ymmärretä vertauskuvia ollenkaan. 

Vierailija
51/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Osaatko sinä sitten tehdä aina kaiken tismalleen oikein niinkuin ohjekirjoissa sanotaan?! Ehkä poika parkaa vaan jännitti niin paljon, että ihan tietämättään törppöili?! Eikä vaan osannut sanoa niitä juuri oikeita sanoja! Se on ihan inhimillistä!
[/quote] en tiedä, ehkä olen niin hyväuskoinen vielä, että kuvittelen miehen osaavan puhua naiselle kauniisti rakastelun aikana... Muuten on kuitenkin hyvä käytöksinen ja ihan herrasmies, eli on äiti jotain tapoja opettanut.

Vierailija
52/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:52"]Ei se mies välttämättä tajua että noi on loukkauksia. Miestä itseään ei kiinnosta mitä mieltä joku on hänen jalkojensa pituudesta, isätyypiksi sanominen olisi suuri kehu miehelle ja tottakai miehet haluaa nimenomaan pehmeän eikä kovan naisen. Kova kuvaisi nimenomaan maskuliinista, mikä nyt on yleensä täysi turn off. Joskus ihmettelen miten naiset, kun niiden pitäisi niin empaattisia olla, ymmärrä yhtään sitä näkökulmaa josta mies tällaisia kommentteja sanoo. [/quote] sillä phmeydellä hän tarkoitti fyysistä pehmeyttä, ei henkisiä tai luonteeseen liittyvää

[/quote]

Fyysisestä pehmeydestä mäkin puhuin. Yleensä miehet haluaa ennemmin pyöreämuotoisen kuin romuluisen naisen, noin niin kun esimerkiksi.

Vierailija
53/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:17"]

Voi pyhä jeesus kun kaikki pitää ottaa niin pirun kirjaimellisesti, eikä ymmärretä vertauskuvia ollenkaan. 

[/quote]

Kirjoittajien välillä saattaa olla 20-30 vuoden ikäero niin tämä voi olla hieman haasteellista. Kirjoita kirjaimellisesti ja mahdollisemman mustavalkoisesti.

Vierailija
54/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vika voi olla myös siinä, miten vertauskuva on esitetty.

Vierailija
55/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Tai siinä, ettei mtään vertauskuvaa esitetty alkuunkaan.

Vierailija
56/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina paljonkin miettinyt, että ehkä pysyn naisista erossa. Tämä vain vahvistaa ajatuksiani. Voi elämä mitä touhua...

Vierailija
57/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:49"]Olen viimeaikoina paljonkin miettinyt, että ehkä pysyn naisista erossa. Tämä vain vahvistaa ajatuksiani. Voi elämä mitä touhua...
[/quote] millä tavalla tämä keskustelu sai sinut vahvistamaan ajatuksiasi? Rehellinen saa ja pitää olla, tilannetaju ratkaisee.

Vierailija
58/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeyttä ja äidilliseltä näyttämistä pidän kohteliaisuutena. Miehet ovat yleensä lihaksikkaampia ja heillä on karkeampi ja karvaisempi iho. Äidilliseltä vaikuttava nainen on viehättävä. 

Lyhyet jalat oli toteamus. En pitäisi loukkaavana huomautuksena. 

Äänensävy tietenkin ratkaisee. Mikäli kommentit olivat loukkaavalla tavalla sanottuja, niin puhu niistä. Puhuminen kannattaa muutenkin. Ei aina tiedä, millaiset huomautukset loukkaavat toista. 

Vierailija
59/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi niin paha oo. Mulla oli joskus yks säätö/hoito, joka väläytti kesken seksin kuinka "Sulla on mielettömän tiukka pillu ikäisekses. Annan sille arvosanan 9+!" En ollu ees mitenkään vanha tai pyytänyt edes arvosanaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi