Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu outoja sängyssä!

Vierailija
23.06.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt hetken. Olemme olleet harrastaneet seksiä nyt pari kertaa ja joka kerta hämmästyn...
Kesken yhdyntää (kun jalkani olivat hänen olkapäällään) hän tokaisee että: " on sulla kyllä lyhyet jalat!". Tunnelma hieman latistui... En osannut tehdä tai sanoa mitään, olin niin hämmästynyt.
Sama mies on myös rakastelun jälkeen "kehunut" minua äidin näköiseksi, ei siis omansa eikä minun äidin näköiseksi, vaan sen näköiseksi että olisin hyvä äiti! Siis mitä vittua?! Olen 22 enkä halua kuulla olevani vielä mikään Muumimamma! Samana iltana hän myös ihmetteli kuinka pehmeä olen...!
Mies on ihan hyvä muuten, mutten voi enää tapailla häntä.

Mikä saa mihen olemaan tuollainen ärsyttävä totuuden torvi kesken seksin tai muuten hellänhetken?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies välttämättä tajua että noi on loukkauksia. Miestä itseään ei kiinnosta mitä mieltä joku on hänen jalkojensa pituudesta, isätyypiksi sanominen olisi suuri kehu miehelle ja tottakai miehet haluaa nimenomaan pehmeän eikä kovan naisen. Kova kuvaisi nimenomaan maskuliinista, mikä nyt on yleensä täysi turn off. Joskus ihmettelen miten naiset, kun niiden pitäisi niin empaattisia olla, ymmärrä yhtään sitä näkökulmaa josta mies tällaisia kommentteja sanoo.

Vierailija
22/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:40"]Onpa sullakin ongelmat. [/quote] no kerroppa omasi niin vertaillaan. [/quote] Ok, tällä hetkellä mulla on ongelmana unirytmi. Heräsin vasta äsken ja menin nukkumaan aamukuudelta. Tuntuu että menee päivä ohi kun herää näin myöhään,  mutta kun ei jaksa nousta aamulla kun väsyttää ja yöllä ei nukuta. [/quote] ja minullapa on aivokasvain johon kuolen 2 viikon kuluttua

[/quote]

En usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa aika itsetunnottomalta teiniltä. Ei jatkoon.

Vierailija
24/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3
[/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...
[/quote]

Mistä se mies tietää loukkaavansa sua, kun et sano asiasta? Turha se on yksin keskusteluja päässään käydä.
[/quote]
Jos mies ei itse tajua olevansa törppö juttujensa kanssa niin eläkööt sitten yksin ja mietiskelköön sitten yksin päässänsä mikä on oikein vikana kun ei naisille kelpaa.

Vierailija
25/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap te tapailette, eli vasta tutustutte. Tuo nimenomaan on se vaihe kun kuuluu keskustella asioista, koska te ette tunne toisianne ja kukaan ei ole ajatustenlukija, joka tietäisi heti ajatuksesi ilman kertomista. Sinä et varmaan ymmärrä mitä mies sanoillaan tarkoitti, miksi niin sanoi, kun taas mies ei ymmärrä tai huomaa sinun loukkaantuneen. Asiat on paljon helpompia kun niistä puhuu. Monet suhteet päättyy, kun ei keskustella ja arvaillaan vaan mitä toisen pään sisällä liikkuu.

Vierailija
26/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

[/quote]

Miten voi ottaa toisen tunteet huomioon, jos et kerro sille ettet tykkää noista jutuista. Sitä paitsi nuo nyt ei mitään kovin loukkaavia puheita edes ole. Ehkä sun kannattais ostaa kaupasta uus itsetunto niin ei lyhyet jalat tai pehmeys haittaisi.
[/quote] no kyllähän on ihan oikeesti tyhmää kesken seksin alkaa hämmästelemään lyhyitä jalkoja :D mielestäni seksiin kuuluu toisen kunnioitus ja hyvänäpito, ei virheiden etsiminen...

Vierailija
27/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

[/quote]

Mies, joka ei ole sinä! Hän ei auttamatta voi tietää mikä loukkaa sinua ja mikä ei. Tuolla on kasvamassa iso joukko nurioa joilta puuttuu ensinnäkin  kotikasvatus ja toiseksi esim. itse olisin vetänyt kuuluvan korvapuusti jo ekasta loukkauksesta. Herrasmiehiä ei ole ellei osaa itse vaatia arvoistaan kohtelua.

Vierailija
28/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää vaan susta,lipsauttelee sun mielestä sopimattomia mutta jos ne onkin kohteliaisuuksia?

Mitä pitäs sanoa,oot kuuma kissa,ihana pillu,senkin huora?Toi nyt on sen tapa ja on sun kanssa rento!Jos muuten hyvä ja kunnollinen mies niin onko tolla nyt niin väliä?Jos ettii lapsilleen sopivaa äitiä niin ei se mikään maailman pahin titteli ole minusta.

Vierailija
29/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:52"]Ei se mies välttämättä tajua että noi on loukkauksia. Miestä itseään ei kiinnosta mitä mieltä joku on hänen jalkojensa pituudesta, isätyypiksi sanominen olisi suuri kehu miehelle ja tottakai miehet haluaa nimenomaan pehmeän eikä kovan naisen. Kova kuvaisi nimenomaan maskuliinista, mikä nyt on yleensä täysi turn off. Joskus ihmettelen miten naiset, kun niiden pitäisi niin empaattisia olla, ymmärrä yhtään sitä näkökulmaa josta mies tällaisia kommentteja sanoo.
[/quote] sillä phmeydellä hän tarkoitti fyysistä pehmeyttä, ei henkisiä tai luonteeseen liittyvää

Vierailija
30/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on opetettu että seksin aikan on hyvä sanoa positiivisia asioita naisesta ja nuo asiat ovat hänestä positiivisia.

Jos tuntuu että ei ala synkkaamaan, niin ei kannata hankkia mukuloita, ostaa yhteistä omakotitaloa eikä mennä naimisiin.

Vierailija
31/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3
[/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...
[/quote]

Mistä se mies tietää loukkaavansa sua, kun et sano asiasta? Turha se on yksin keskusteluja päässään käydä.
[/quote]
Jos mies ei itse tajua olevansa törppö juttujensa kanssa niin eläkööt sitten yksin ja mietiskelköön sitten yksin päässänsä mikä on oikein vikana kun ei naisille kelpaa.
[/quote]

Itseasiassa todennäköisesti se mies ei tule elämään yksin, vaan perustaa lopulta perheen naisen kanssa joka ymmärsi puhua. Mies varmaan oppii myös mitkä on niitä juttuja, joista nainen loukkaantuu. Joten jos miehen ainoa ongelma oli törpöt jutut niin kyllä se on se nainen joka yksin jää, eikä suinkaan mies. Mutta tottakai nainen voi sitten vielä löytää miehen, joka ei selitä törppöjä juttuja, mutta yleensä niillä on sitten ne omat ongelmat, jotka yleensä on töksäyttelyä suurempia.

Vierailija
32/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:57"]

[/quote]

Mies, joka ei ole sinä! Hän ei auttamatta voi tietää mikä loukkaa sinua ja mikä ei. Tuolla on kasvamassa iso joukko nurioa joilta puuttuu ensinnäkin  kotikasvatus ja toiseksi esim. itse olisin vetänyt kuuluvan korvapuusti jo ekasta loukkauksesta. Herrasmiehiä ei ole ellei osaa itse vaatia arvoistaan kohtelua.

[/quote]

Väkivaltainen nainen. Hyi helvetti mitä sakkia täällä pyörii.

Vierailija
33/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan mun exältä. Alkaako nimi T:llä? :D

Vierailija
34/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla... [/quote] Mistä se mies tietää loukkaavansa sua, kun et sano asiasta? Turha se on yksin keskusteluja päässään käydä. [/quote] Jos mies ei itse tajua olevansa törppö juttujensa kanssa niin eläkööt sitten yksin ja mietiskelköön sitten yksin päässänsä mikä on oikein vikana kun ei naisille kelpaa.

[/quote]

Miehenkö vika se on, että äiti ei ole opettanut miten naisia kohdellaan ja tästä häntä pitää rangaista hautaan saakka?! Vai ihan itsekö sinä olet tavoille opinut ilman vanhempiesi opastusta. Jotain puutteita näyttää sinunkin kotikasvatuksessa olevan. Yritä edes asettua miesten asemaan!

Vierailija
35/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[/quote]

Miten voi ottaa toisen tunteet huomioon, jos et kerro sille ettet tykkää noista jutuista. Sitä paitsi nuo nyt ei mitään kovin loukkaavia puheita edes ole. Ehkä sun kannattais ostaa kaupasta uus itsetunto niin ei lyhyet jalat tai pehmeys haittaisi.
[/quote] no kyllähän on ihan oikeesti tyhmää kesken seksin alkaa hämmästelemään lyhyitä jalkoja :D mielestäni seksiin kuuluu toisen kunnioitus ja hyvänäpito, ei virheiden etsiminen...
[/quote]

Ei mies välttämättä pitänyt lyhyitä jalkoja virheenä, voihan se olla, että hän pitää niitä söpöintä tms ja kyseessä oli kehu.

Vierailija
36/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vertauskuvallisesti, lapsi kulta vertauskuvallisesti!

Vierailija
37/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:52"]Ei se mies välttämättä tajua että noi on loukkauksia. Miestä itseään ei kiinnosta mitä mieltä joku on hänen jalkojensa pituudesta, isätyypiksi sanominen olisi suuri kehu miehelle ja tottakai miehet haluaa nimenomaan pehmeän eikä kovan naisen. Kova kuvaisi nimenomaan maskuliinista, mikä nyt on yleensä täysi turn off. Joskus ihmettelen miten naiset, kun niiden pitäisi niin empaattisia olla, ymmärrä yhtään sitä näkökulmaa josta mies tällaisia kommentteja sanoo. [/quote] sillä phmeydellä hän tarkoitti fyysistä pehmeyttä, ei henkisiä tai luonteeseen liittyvää

[/quote]

Niin? Pehmeä  nainen, lyhyet jalat? Eipä nuo mitään vikoja ole jollet niitä sellaisina itse pidä. Ainoastaan tuo äidiksi kutsuminen tuntuu oudolta, mutta ehkäpä sillä on joku vauvakuume tms. Tietty vähän tahditonta vasta tutustumisvaiheessa suunnitella lisääntymistä.

Vierailija
38/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet erota onko jonkun jalat pitkät vai lyhyet. Ja toisekseen, mies ei tiedä, että kummat on paremmat eikä tiedä kumpää pitäis kehua. Se varmaan yritti sanoa nätisti.

Vierailija
39/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vertauskuvallisesti, lapsi kulta vertauskuvallisesti!

[/quote]

Mä en ole sun lapsi, mutta annatko lapsillesikin vertauskuvallisia korvapuusteja? Miten ne tehdään? Haluan oppia tuon taidon.

Vierailija
40/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:59"]Miehelle on opetettu että seksin aikan on hyvä sanoa positiivisia asioita naisesta ja nuo asiat ovat hänestä positiivisia.

Jos tuntuu että ei ala synkkaamaan, niin ei kannata hankkia mukuloita, ostaa yhteistä omakotitaloa eikä mennä naimisiin.
[/quote] mitä hittoa?! Kuka luolamies luulee naisen ihastuvat kuullessaan miehen ihmettelevän hänen jalkojen pituutta?! Ei se ole kehu, jos ihmetellään! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän