Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu outoja sängyssä!

Vierailija
23.06.2015 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt hetken. Olemme olleet harrastaneet seksiä nyt pari kertaa ja joka kerta hämmästyn...
Kesken yhdyntää (kun jalkani olivat hänen olkapäällään) hän tokaisee että: " on sulla kyllä lyhyet jalat!". Tunnelma hieman latistui... En osannut tehdä tai sanoa mitään, olin niin hämmästynyt.
Sama mies on myös rakastelun jälkeen "kehunut" minua äidin näköiseksi, ei siis omansa eikä minun äidin näköiseksi, vaan sen näköiseksi että olisin hyvä äiti! Siis mitä vittua?! Olen 22 enkä halua kuulla olevani vielä mikään Muumimamma! Samana iltana hän myös ihmetteli kuinka pehmeä olen...!
Mies on ihan hyvä muuten, mutten voi enää tapailla häntä.

Mikä saa mihen olemaan tuollainen ärsyttävä totuuden torvi kesken seksin tai muuten hellänhetken?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöys. Sitä sattuu noiden miekkosten kanssa... :) :(

Vierailija
2/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sullakin ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:40"]Onpa sullakin ongelmat.
[/quote] no kerroppa omasi niin vertaillaan.

Vierailija
4/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies. Jätä se. Toi vaan pahenee.. Jostain syystä se haluaa lytätä sun itsetunnon.

Vierailija
5/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkään et maininnut näistä sinua häiritsevistä asioista miehelle mitään? Keskustelu vois valottaa molempien ajatuksia toisistanne.

Vierailija
6/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme äijä, taitaa olla lisääntymisvietti kovasti päällä.

Vierailija
7/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille vaan, että joo, on sulla vaan lyhyt muna.

Vierailija
8/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3

Vierailija
9/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kun eroillaan niin paljon kun ensimmäinen reaktio kaikkeen on jättäminen ja toisen haukkuminen. Ap sun tyylillä pysyvä suhde voi olla viel aika lailla haave vaan.

Vierailija
10/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on ihan saman olo ollu nyt että ei ihan niin kiinnostunut olekaan minusta. Ei normaali mies puhu tuollaisia.
Miehelle en ole puhunut mitään, pitäisi varmaan mutta en haluaisi tehdä vielä mitään vakavia keskusteluja kun kyse on kevyestä deittailusta...

Vierailija
11/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut aiemmin pitempijalkaisten ja hoikkien kanssa ja lipsauttelee nyt hämmästyksissään.

Vierailija
12/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:40"]Onpa sullakin ongelmat. [/quote] no kerroppa omasi niin vertaillaan.

[/quote]

Ok, tällä hetkellä mulla on ongelmana unirytmi. Heräsin vasta äsken ja menin nukkumaan aamukuudelta. Tuntuu että menee päivä ohi kun herää näin myöhään,  mutta kun ei jaksa nousta aamulla kun väsyttää ja yöllä ei nukuta.

Vierailija
13/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKAAAAAAAAAA!!!! ANSAITSET UNELMIEN PRINSSIN JOKA TIETÄÄ AINA OIKEAT SANAT EIKÄ TOMMOSTA TÖRPPÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! SIKA SIKA SIKA, SIKAMIES!!!!! HYI HYI HYI, INHOTTAVA SIKAMIES!! JÄTÄ HETIIIIIII!! JÄTÄ JÄTÄ JÄTÄ JÄTÄ JÄTÄ!!!!

T: Av-mamma

Vierailija
14/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3
[/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

Vierailija
15/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:42"]Ja tietenkään et maininnut näistä sinua häiritsevistä asioista miehelle mitään? Keskustelu vois valottaa molempien ajatuksia toisistanne.
[/quote]
No ei se keskustelu törpön miehen luonnetta muuta. Hyvä kun tuli ilmi nää tässä vaiheessä niin voi hyvin vaihtaa miestä.

Vierailija
16/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:46"]Joo, mulla on ihan saman olo ollu nyt että ei ihan niin kiinnostunut olekaan minusta. Ei normaali mies puhu tuollaisia.
Miehelle en ole puhunut mitään, pitäisi varmaan mutta en haluaisi tehdä vielä mitään vakavia keskusteluja kun kyse on kevyestä deittailusta...
[/quote]

Mitä vakavaa siinä on, että kysyt mitä hän sanoillaan tarkottaa, kun et ymmärrä? Vai kelasitko, että alatte sitten vasta keskustelemaan niin, että ymmärrätte toisianne, kun alatte vakavasti seurustelemaan?

Vierailija
17/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:40"]Onpa sullakin ongelmat. [/quote] no kerroppa omasi niin vertaillaan.

[/quote]

Ok, tällä hetkellä mulla on ongelmana unirytmi. Heräsin vasta äsken ja menin nukkumaan aamukuudelta. Tuntuu että menee päivä ohi kun herää näin myöhään,  mutta kun ei jaksa nousta aamulla kun väsyttää ja yöllä ei nukuta.
[/quote] ja minullapa on aivokasvain johon kuolen 2 viikon kuluttua

Vierailija
18/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3
[/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...
[/quote]

Mistä se mies tietää loukkaavansa sua, kun et sano asiasta? Turha se on yksin keskusteluja päässään käydä.

Vierailija
19/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:45"]Oletko itse virheetön, että voit vaatia täydellisyyttä?! Jokaisessa meissä on vikoja, puutteita, omituisia tapoja, jne. Mutta onnea etsintään! Prissisi tuskin tulee valkealla ratsulla, mutta olet vielä iässä jossa saakin vähän katsoa vaaleapunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi näitä asiota. <3 [/quote] en ole täydellinen. Mutta perusasia on mielestäni ottaa toisen tunteet huomioon, nuo puheet loukkaa minua. Ja joku tilannetaju voisi miehellä myös olla...

[/quote]

Miten voi ottaa toisen tunteet huomioon, jos et kerro sille ettet tykkää noista jutuista. Sitä paitsi nuo nyt ei mitään kovin loukkaavia puheita edes ole. Ehkä sun kannattais ostaa kaupasta uus itsetunto niin ei lyhyet jalat tai pehmeys haittaisi.

Vierailija
20/59 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:42"]Ja tietenkään et maininnut näistä sinua häiritsevistä asioista miehelle mitään? Keskustelu vois valottaa molempien ajatuksia toisistanne. [/quote] No ei se keskustelu törpön miehen luonnetta muuta. Hyvä kun tuli ilmi nää tässä vaiheessä niin voi hyvin vaihtaa miestä.

[/quote]

Just näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi