Puhelinmyyjistä valittaville
Kieltäkää puhelinmarkkinointi ja lakatkaa valittamasta! Kannattaa käyttää ns Robinson-palvelua eikä niitä törkykalliita estoja jotka ei edes toimi.
Kommentit (32)
En todellakaan ala maksamaan siitä että puhelinmyyjät lopettaisi sen jatkuvan pommittamisen. Pitäisi riittää se että sanon korkeintaan sen 3 kertaa EI. Mutta ilmeisesti ei riitä kun aloittavat saman rumban parin päivän päästä uudestaan.
Ai niin. Osa puhelimyyjistä käyttää laitonta "rekisteriä" joissa ei näy ne markkinointikiellot. Höynäyttävät "asiakasta" mikäli jäävät kiinni ja asia jää monesti siihen.
Postistakaan ei laiteta mainoksia, jos laitan lapun jossa lukee "Ei mainoksia", eikä se maksa mitään.
Mä en tilaa muuten mitään just siks että olen niin vitun köyhä, ettei ole varaa maksaa siitä kiellostakaan.
EN kyllä maksaisi muutenkaan.
Älkää käyttäkö maksullisia palveluita jotka ei toimi. Tuo asml:n palvelu on käytännössä ilmainen, maksaa 40 senttiä! Viekää pari tyhjää pulloa kauppaan.
Ja tuo konsti että sanoo myyjälle että laita se kielto tietoihinne lisäksi.
ap
Ne maksulliset palvelut saattaa myydä teidän numeroa eteenpäin, osa niistä on siis huijausta
Niin ja muistakaa että ne ihmiset tekee työtään jotta saa leivän pöytäänsä.
No eikö se ole parempi että soittavat sellaisille jotka saattavat ostaakin jotain.
viimeinkin!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:23"]
Nostan tätä kunnes ainakin 200 on lukenut!
[/quote]
Jos olet yrittäjä, tuo ei toimi, valitettavasti.
Olen kieltänyt usean eri palvelun kautta. Silti soittoja tulee viikottain.
Ennen kieltoja soittoja tuli useita päivässä.
Vituttaa se häiriköinti.