Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle kertynyt 40kg ylimääräistä elopainoa tapaamisemme jälkeen

Vierailija
11.02.2022 |

Tapasin vaimoni 7 vuotta sitten ja sen jälkeen hänelle on kertynyt 40 kg lisää painoa. Meillä ei ole lapsia ja minä painan edelleen sen saman 120kg kuten tavatessamme. Miten kertoa vaimolle että voisi tiputtaa muutaman 10 kiloa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma parisuhde on niin hyvä ja tasapainoinen etten ole kokenut sitä pahaksi asiaksi, kun olemme painon noususta puhuneet

T. Se lihonut puoliso

Vierailija
22/25 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi laihduttamaan ja jossain välissä rupesi neuvomaan vaimoansa, kuinka hänenkin pitäsi laihduttaa. Vaimo otti eron ja näin molemmat pääsivät läskistä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä myös vaimoa tyydyttävä seksielämä? Itse söin panetukseeni ja äkkiähän se alkoi näkyä. Erosin, löysin oikean taiturin ja kilot lähti aivan itsekseen kun herkkuja ei tehnyt mieli olon ollessa jatkuvasti euforinen ihan muista syistä. Ihannepainossa edelleen ;)

Vierailija
24/25 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lihoi, olipa yllätys.

Vierailija
25/25 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lihoi, olipa yllätys.

Olen elänyt pitkään ja minulla on paljon tuttavia, ystäviä ja sukua, kyllä tuttavapariskunta se mies yleensä on lihonut osapuoli ja yleensä se ylipaino tulee vielä mahdollisimman rumasti valtavana mahaan, miehestä tulee luiskaperseinen ällötys. Naiset pyöristyy kauttaaltaan ja suhteet pysyy hyvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi