Minkä näköisenä näkisit naisen,
Joka on 163/65, tiimalasi, harrastaa kuntosalia ja juoksua. Ei kuitenkaan selkeästi erottuvia lihaksia, ei jenkkakahvoja. Kelpaako tälläinen nainen miehille? Jos kasvot nätit? Olen eronnut alkuvuodesta ja laihduttanut muutaman kilon eli vieläkö pitäisi ja miten paljon? Yksi lapsi on ja olen 30v. Vaikuttaa tietysti siltä, että mulla on huono itsetunto. Tuli vaan mieleen, että kannattaako sitä edes yrittää alkaa treffailemaan miehiä. Muutan pian isommalle paikkakunnalle ja luultavasti tapaan uusia tuttavuuksia.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:27"]
Kelpaako ja kelpaako. Voi jeesus sentään, miehille kelpaa mikä vaan. Päätä voisit kyllä terottaa.
[/quote]
Ei todellisuudessa todellakaan. Olet joko mies tai sä asut jossain perähikiällä, missä naisten suhde miehiin on 2:10. Eri asia esim. Turussa ja Helsingissä, jossa vilisee kauniita, nuoria ja lapsettomia sinkkunaisia pilvin pimein.
Ihan jees ulkonäöllisesti, ei kuitenkaan riittävä suhteisiin jos persoona on huono.
Olen itse täysin samanlainen sinkkunainen ulkoisesti (5 vuotta nuorempi), mutten kelpaa kun sisäisesti mättää asiat...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:09"]Ihan jees ulkonäöllisesti, ei kuitenkaan riittävä suhteisiin jos persoona on huono.
Olen itse täysin samanlainen sinkkunainen ulkoisesti (5 vuotta nuorempi), mutten kelpaa kun sisäisesti mättää asiat...
[/quote] Mitkä asiat vois olla sellaisia, että mättää? Mielenterveys ok, toki läheisten kuolemat surettaa ajoittain. Eli itken todellakin usein, mutta mieluiten yksin. Mutta en pysty estämään jos itku tulee. Voisi kai sanoa, että olen herkkä. Mutta on toinenkin puoli, tykkään hassutella, en ole siinä mielessä vakavaluonteinen. Hauskuus ja huumori on tärkeitä. Mutta sitten taas stressaan ja jännitän joitain tilanteita aivan turhaan. Eli hyviä ja huonoja puolia löytyy. Ap
Kelpaako ja kelpaako. Voi jeesus sentään, miehille kelpaa mikä vaan. Päätä voisit kyllä terottaa.
Ulkonäkö varmasti kelpaa melkein kelle tahansa. Oletko tiukkis? No, vaikka olisitkin, niin tossukkamiehen voi aina löytää....
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:31"]Ulkonäkö varmasti kelpaa melkein kelle tahansa. Oletko tiukkis? No, vaikka olisitkin, niin tossukkamiehen voi aina löytää....
[/quote] En halua tossukkaa :) Tiukkapipoinen en ole. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:09"]Ihan jees ulkonäöllisesti, ei kuitenkaan riittävä suhteisiin jos persoona on huono. Olen itse täysin samanlainen sinkkunainen ulkoisesti (5 vuotta nuorempi), mutten kelpaa kun sisäisesti mättää asiat... [/quote] Mitkä asiat vois olla sellaisia, että mättää? Mielenterveys ok, toki läheisten kuolemat surettaa ajoittain. Eli itken todellakin usein, mutta mieluiten yksin. Mutta en pysty estämään jos itku tulee. Voisi kai sanoa, että olen herkkä. Mutta on toinenkin puoli, tykkään hassutella, en ole siinä mielessä vakavaluonteinen. Hauskuus ja huumori on tärkeitä. Mutta sitten taas stressaan ja jännitän joitain tilanteita aivan turhaan. Eli hyviä ja huonoja puolia löytyy. Ap
[/quote]
No, olen itse masentunut ja pelkään sosiaalisia tilanteita eli noi karsii kaikki miehet pois eri vaiheissa.
Ps. vain av:lla saa näitä "miehet huolii naisen kuin naisen" vastauksia, oikeasti ainakin itse tunnen loistonaisia, joille ei löydy sopivaa miestä ja av:n totuus ei heijasta todellisuutta.
Vaikutat ihan sellaiselta naiselta, joka kyllä löytää itselleen hyvän miehen:)