Mies huomauttelee kun en tule helposti
Eli siis olen seksisuhteessa vanhan säätöni kanssa (oli säätöä reilu vuosi sitten) ja nyt aloitettiin taas jok seksisuhteen tapainen. Nyt muutaman kerran jälkeen mies sitten eilen otti puheeksi kun ei saa mua yhdynnässä tulemaan ja sanoikin että "muut naiset ovat kyllä tulleet helpommin" ja mulla tuli ihan järkyttävän paha mieli. Tiedän että nyt se tuleminen on entistä vaikeampaa kun nyt ajattelen tuota koko ajan. Mietin vaan että pitäskö koko homma lopettaa nyt heti taas alkuunsa..
Kommentit (15)
Lopettaisin sinuna. Törkeää sanoa noin, löydä varmasti miehen joka nai sinut tajunnan rajamaille. Sitäpaitsi tuo kestävyys on lahjaM50+.
Kaikenlaisia reppanoiden annatte itseänne panna, eipä käy kateeksi. Sitä saa mitä tilaa, joten jatka vain tuota upeata suhdettasi ja itke illat jos niin kerran haluat. Jotakin tasoa nuori nainen!
Lopettaisin. Kertoo paljon miehestä tuollainen kommentointi. Pitemmän päälle suhde ei varmasti tule toimimaan.
Edes kaveriseksi ei saa loukata kumpaakaan osapuolta. Säätö kiertoon. Ehdottomasti. Kaveriseksissäkin täytyy kunnioittaa toista.
Sano sille, että kyllä se muitten kanssa on toiminu oikeen hyvin, mutta se on saattanu johtua isommista kikkeleistä.
No siis joku tommonen vastaaminen käviki mielessä, että kylläpä muut siinä on onnistunut, tulinpa vähän aikaa sitten jopa kännissäkin, mutta en itse kehtaisi loukata toista noin.
Ap
Minkä ikäinen olet AP...ja mistä päin?
Mäkin veikkaan että ne muut naiset on vaan feikannut että pääsis nopeasti ukosta eroon :) Ihan hyvin voit asiasta mainita jos on niin urpo että lähtee sua vertailemaan muihin ja vielä sängyssä.
En käyttäisi aikaa tuollaisen miehen kohdalla minkäänlaiseen selittelyyn.
Sano, että sinäkin olet saanut kyllä kaikkien entisten miesten kanssa!
Huomauta sä sille että tulee itse ihan liian nopeasti, että muut miehet on osanneet pidätellä pidempään. Saattepahan molemmat pahan mielen ja kyvyttömyyden nauttia seksistä ilman että tarvitsee stressata orgasmista.
Ei vaan, kannattaisi varmaan kertoa miehelle että tuollainen kommentointi vaan vaikeuttaa sitä orgasmin saamista. Luuleeko se että sä ihan kiusallas vaan oot päättänyt vitkutella tulemisen kanssa ja ihan vaan mieltä vaihtamalla alatkin saamaan nopeammin? Jos ei usko niin laita vaihtoon, turha tyyppi.
Ihan yleisneuvona sanoisin et naiset voi myös itse seksin aikana ronklata itselleen sen orgasmin. Vaikeeta se kai on miehelle säätää joka asiaa samaan aikaan.
N24
On hirveää panna saamatonta naista. Tee kaverille palvelus äläkä tapaa sitä enää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:28"]
On hirveää panna saamatonta naista. Tee kaverille palvelus äläkä tapaa sitä enää.
[/quote]
Miten niin hirveää, jos sä itse saat?
Sullehan se, ettet itse sais, pitäis olla sit ihan helppo juttu olla ja jatkaa seksiä. Toivon sulle sitä.
Törpösti kommentoitu. Sitähän mies ei koskaan voi 100% varmuudella tietää, onko joku tullut vai ei. Ehkä jättäisin sekstailun kyseisen miehen kanssa.