naiset kertokaa
Haaveiletteko koskaan seksistä, kun törmäätte tuntemattomaan mieheen esim. hississä, kaupassa ym. Kertokaa tarinoita jos on alkanut haluttaan ja ootteko uskaltanut toteuttaa haaveitanne?
Kommentit (6)
Minä toteutin haaveeni ja fantasiani. Netissä tapasin miehen, keskusteltiin ja kun tilaisuus oli fantasiani toteutettiin.
Minulla oli kriteerit, hyvin varusteltu, hyvällä tuoksuva ja miehen kokoinen. Tapaamme tiettynä iltana kun olen firman kanssa viettämässä iltaa.
Sovimme kellonajan ja sen lähestyessä pikkuhousut alkoivat jo kostua. Otin ne valmiiksi mekon alta pois... ja menin paikkaan jossa tavattiin. Oli hämärää ja näin vain miehen ilman kasvoja. Sovittiin, että hän pitää hupun päässä etten edes tunnista häntä.
Metsäpolun alku, minä nojasin puuhun jalat levällään, pillu märkänä ja mies tuli takaapäin. Pani pitkään ja rajusti ja minä niin nautin. Aktin jälkeen laskin mekon alas ja lähdimme omiin suuntiimme. Muistona maahan jäi kondomi ja ilmassa leijuvat murinat ja ulinat.
Taivaallista!
N39
Eihän nainen ole yhtään erilainen miehiin verrattuna. Silloin tällöin tulee jokaiselle hetki ja tilanne, että tekis mieli ;)
Juuri eilen näin Martinlaaksossa kadulla kävelemässä niin namin miehen!
Ehkä 180cm, lihaksikas, sänki..huh huh..teki mieli :)
Yläkeran mies hot.
Laittaa kotiin tullessaan aina oven hiljaa, nätisti kiinni etten herää
kun nukun pihalla. Hänet voisi "palkita" jotenkin.. ;)
Omakin mies jos tekee jotain kaunista, saa halut esiin..
Totta kai. Olen uskollinen pikkuvaimo, mutta ei se estä mua useinkin haaveilemasta rajusta seksistä jonkun kiinnostavan vastaantulevan miehen kanssa... Villein lemmenleikki täysin tuntemattoman miehen kanssa sattui joskus vuosia sitten vielä sinkkuna ollessani. Olin baarissa ja naisten vessa oli täynnä, joten menin miesten vessan lukittavaan loosiin (tiedän että tää on joidenkin miesten mielestä ärsyttävää, sori). Sieltä pois tullessani sisään yritti juuri eräs mies, joka vitsillä heitti jonkun julkean kommentin, että "kyllähän se tiedetään, mitä te naiset täältä miesten vessasta haette". Vaihdettiin yksi paljonpuhuva katse, lukittauduttiin kaksin takaisin vessaan, istuin pytyn kannen päälle, mies kaivoi kullinsa housuistaan, imin kiltisti miehelle orgasmin, nielin ja käsien pesun kautta poistuin wc:stä. =D Olihan tuo nyt hävytöntä ja potentiaalisesti itsetuhoistakin, kävin kyllä HIV-testeissä säädetyn ajan jälkeen. Olisi mielenkiintoista tietää, olisitko juuri sinä antanut mun toimia noin lutkamaisesti, jos olisit tullut kopin ovella vastaan...? ;)
Monesti on pikkarit kostuneet komistuksiin törmätessä, mutta ikinä en ole suihinottoa pidemmälle mennyt, kun olen naimisissa ja uskollista tyyppiä.