Tilaus jenkeistä nettikaupasta - toimitusosoite US
Onko mahdollista? Ongelma on se, että asun siis Suomessa ja haluaisin tilata jenkeistä lastenvaatteita. Mieheni on lähdössä matkalle viikon päästä rapakon taakse. Voisin tehdä tilauksen niin, että se toimitetaan hänelle toimistolle.
Ainut vaan, että en saa tileissäni toimitusosoitetta muutettua. Se pysyy koko ajan Eurooppana. Minä olisin tietysti maksaja, eli maksuosoite Suomessa. Teenkö jotain väärin? Olen lähettänyt asiasta emailia, mutta en ole saanut (ainakaan vielä) vastausta.
Vai pitääkö se kerta kaikkiaan olla niin, että jos jenkeistä tilaa, pitää olla myös jenkeissä maksuosoite - että se tulee "kotimaan kuljetuksena", pienillä postikuluilla ja ilman tulleja.
Kommentit (10)
Etkö voi maksaa heti etukäteen, niin ei ainakaan laskutuksen takia esty? Tai miksei toi onnistuis luottokortilla? Maksetaanhan sillä muutenki kun ollaan matkoilla ulkomailla... Oon itse harmitellut joskus tuota samaa. Ois ollu yks sisustusliike mut eivät toimittaneet Eurooppaan:\
En pääse koskaan siihen kohtaan, jossa voisin maksaa. Verkkokauppa ei kerta kaikkiaan tunnu hyväksyvän sitä vaihtoehtoa, että "eurooppalainen" ostos eurooppalaisella luottokortilla maksettuna toimitettaisiinkin USAan.
Kokemuksien perusteella toimitus ja maksuosoite voivat olla eri, mutta ehkä kuitenkin vain saman maan sisällä.
Vaikea sanoa.
No mitäs jos mies kävisi siellä ostamassa kaupasta ne vaatteet
First world problems.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:10"]
No mitäs jos mies kävisi siellä ostamassa kaupasta ne vaatteet
First world problems.
[/quote]
Se olisi somaa, mutta kun hän ei suostu. Hän ei "osaa" ja hänellä ei ole aikaa lähteä shoppailemaan. Käytännössä jälkimmäinen todennäköisesti on ihan tottakin.
Meillä taas on sellainen perhe, jossa toinen matkustaa työn puolesta ja toinen ei koskaan. Joten minä siis en ole koskaan elämässäni käynyt USA:ssa. Hän ravaa alvariinsa. Toki lapset saadaan vaatetettua muutenkin, eikä vettäkään tarvitse kantaa, eikä jälkikasvua laittaa plantaaseille töihin.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:05"]
Kokemuksien perusteella toimitus ja maksuosoite voivat olla eri, mutta ehkä kuitenkin vain saman maan sisällä.
Vaikea sanoa.
[/quote]
Niin tätä minäkin epäilen... ap
Kyllä tuon pitäisi olla mahdollista. On jopa olemassa palveluja, joitka tarjoavat toimitusosoitteen USA:n sisällä, ja lähettävät tavarat sitten määränpäähän.
Joten jos toimitusosoitteen muutos ei onnistu, niin luopa uusi tili, uudella sp-osoitteella (esim. gmail-tili), ja laitat siihen miehen toimiston osoitteen toimitusosoitteeksi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:57"]
Oon tilannut kaikkea walmartista victorias secretiin, toimitus siskon osotteeseen jenkeissä ja maksoin ite paypaliltani. En ymmärrä mikä ongelma sulla on?
[/quote]
En mäkään ymmärrä, se vaan ei toimi. Sain asiakaspalvelusta vastauksen, että selvittävät ongelmaa.
ap
Oon tilannut kaikkea walmartista victorias secretiin, toimitus siskon osotteeseen jenkeissä ja maksoin ite paypaliltani. En ymmärrä mikä ongelma sulla on?
Tietääkö kukaan?