Ben&Jerry's -jäätelöt yms., miten syödään?
Olen varmaan superuusavuton, mutta mun mielstä tollaiset Ben and Jerry's -tyyppiset jäätelöpurnukat on todella hankalia jakaa useammalle. Miten sellaisen isomman pakkauksen saisi helposti jaettu useammalle syöjälle...? Jos jättää pöydälle hetkeksi pehmenemään niin se on jo aika sula päältä, kun alta on vielä tosi kovaa. Joskus teen vaan niin, että revin sen koko pahvipakkauksen irti jäätelön päältä ja leikkaan leikkuulaudan päällä osiin.
Miksei noita herkkujäätelöitä voisi olla ihan normaalissa paketissa, sellaisessa kun on litran jäätelöitä. Saisi helposti jaettua.
Ja juu, ymmärrän, että jotkut syö tollaisen Ben and Jerry's -purnukan ihan itsekseen eikä tarvetta jakamiselle ole, mutta minusta siitä riittää kyllä hyvin kolmelle.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:11"]
Hae kolmen kaverin tehtaalta omalla ämpärillä
[/quote]
Oikeesti vai?
Tuleeko kennelläkään B&J jäätelöistä vatsa kipeäksi ja ripulia? Syön maitotuotteita ja jäätelöitä, mutta noita jäätelöitä ei vatsa kestä. Mistäköhän se voisi johtua?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:17"]Tuleeko kennelläkään B&J jäätelöistä vatsa kipeäksi ja ripulia? Syön maitotuotteita ja jäätelöitä, mutta noita jäätelöitä ei vatsa kestä. Mistäköhän se voisi johtua?
[/quote]
Oikeaa kermaa
Joo mua kans ärsyttää se miten niistä ei saa mitään millään välineellä irti kun on niin kovaa. Yleensä sitten teen niin että kummallekin oma purkki ja saa syödä suoraan ja heittää loput pakkaseen takaisin ja syödä myöhemmin. Ei oo vielä kumpikaan kuollut
Leikkaa purkki kahtia, näin
Me syödään miehen kanssa puokkiin lusikoilla purkista päin
Kolmeen osaan jakamisesta en osaa sanoa, mutta kahteen osaan olen itse jakanut leikkaamalla paketin pystysuunnassa keskeltä poikki, ja molemmat ovat sitten syöneet jäätelönsä purkinpuolikkaasta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:15"]
No ei todellakaan riitä kolmelle!
[/quote]
Meitä on neljä syöjää ja usein ostetaan kahta eri makua ja sitten jaetaan kumpikin purkki neljään osaan. Mutta kyllä minusta yhdestä riittäisi kolmellekin. Ei aina tarvi syödä kerralla niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:15"]No ei todellakaan riitä kolmelle!
[/quote]
Just yks tuttu kehui miten litran paketti riittää kolmelle 4-5 kerraksi :D
Ja joo, mä syön kans ihan keskenäni b&j:n
Tätähän voisi kokeilla, kiitos vinkistä!
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:19"]
Tätähän voisi kokeilla, kiitos vinkistä!
-ap
[/quote]
Siis tarkoitin tota numero kakkosen vinkkiä...
-ap
Mä oon tuskaillut aina saman ongelman kanssa! Todella ärsyttävä pakkaus, jos ja kun haluaa syödä inhimillisen kokoisen annoksen eikä koko pakettia.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:15"]No ei todellakaan riitä kolmelle!
[/quote]
Just yks tuttu kehui miten litran paketti riittää kolmelle 4-5 kerraksi :D
Ja joo, mä syön kans ihan keskenäni b&j:n
[/quote]
Mulle riittää litra jäätelöä yhdeksi kerraksi.
Meillä tuollainen purkki riittää neljälle. Olen ihan vaan kaivanut sitä lusikalla.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:24"]
Meillä tuollainen purkki riittää neljälle. Olen ihan vaan kaivanut sitä lusikalla.
[/quote]
Mulla tuntuu lusikka menevän ihan vinoon jos yrittää sillä kaivaa.. Siis lusikka taipuu.. Toimisikohan joku jäätelökauha paremmin...?
Jäätelökauhalla?? Pari palloa per syöjä
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:27"]
Jäätelökauhalla?? Pari palloa per syöjä
[/quote]
Eihän niistä mitään palloja tarvi tehdä. Jäätelökauha vaan pureutuu kovaan jäätelöön paremmin kuin normaali lusikka. ja jäi epäselväksi, et oliko toi pari palloa per syöjä siis vähän vai paljon mielestäsi.
Miehen tai kaverin kanssa voi vetää kahdella lusikalla purkista suoraan. Sinkkuna syön kyllä yleensä siitä yksin. Ja niitähän myydään muuten myös pienemmissä pakkauksissa. Ei kaikkia makuja ja tulee tietysti aika kalliiksi ostaa jokaiselle syöjälle oma mutta sehän on myös mahdollisuus jos haluaa ehdottomasti juuri Ben&Jerryä.
En olekkaan tuollaisesta kuullut? Haluaisitko avata asiaa hieman enemmän? Olisi hyvä tietää, jos tuollaisia ratkaisuja on, nimittäin meidän perheen jätskin kulutus varsinkin näin kesällä on aika suurta :) Kiitos jos viitsit!