Vanha pelottava rautatieaiheinen elokuva
Onko muita keski-ikäisiä paikalla? Muistatteko elokuvaa, joka kertoi jostain opastinmiehestä (?) jossain radanvarressa? Lapsena 70-luvulla pelotti hitosti. Siinä aina näytettiin tunnelia ja jotain pelottavaa ukkoa joka karjui tai jotain. Paljon muuta en siitä muistakaan.
Kommentit (7)
En muista tuota, mutta itse olen koettanut löytää erään toisen juniin liittyvän trillerin, jonka näin 60-luvulla.
Junat/rautatiet ovat kiehtova tapahtumaympäristö.
Toivottavasti joku muistaa sinun elokuvasi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:51"]
Millainen tuo sun etsimä on? Ap.
[/quote]
En muista siitä paljoakaan, koska olin sen nähdessäni alle kouluiän. Siinä matkustettiin jossain kohtaa junalla. Yksi päähenkilöistä oli trenssitakkinen lierihattupäinen mies, joka vaihtoi junassa istumapaikkaa. Jotenkin muistan vaarantunnun, kun mies vaihtoi paikkaa. Elokuva oli varmaan amerikkalainen. Ei siis paljon vihjettä, mutta tuo kohtaus on jäänyt niin elävästi mieleen, että muistaisin sen varmasti, jos oikea elokuva osuisi kohdalle.
Jossain vaiheessa arvelin, että jospa minun elokuvani olisi "Muukalainen junassa", mutta se se ei ole.
Ok, tuossa ei tosiaan ollut kovin paljon infoa :D trenssimiehiä on leffoissa vilahdellut aika tiuhaan!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:08"]
Ok, tuossa ei tosiaan ollut kovin paljon infoa :D trenssimiehiä on leffoissa vilahdellut aika tiuhaan!
[/quote]
Ei niin. Minkämaalainen tuo opastinmieselokuva on?
En muista varmasti minkämaalainen, mutta jos jotain pitäisi veikata, niin brittiläinen. Ap
Veturimiehet heiluttaa