Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateemisten naisten keskimääräistä parempi itsekuri

Vierailija
11.02.2022 |

Tilastollinen fakta. Keskimääräistä matalampi painoindeksi, parempi terveys, aktiivisempi liikunta - ja kirsikkana kakun päällä nämä kaikki satavat myös puolison laariin kohentuneena seksielämänä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon usein kuullut että lihavilla on hyvä ja rikas seksielämä. Taitaa lähteä ihan korvien välistä eikä ulkoisista tekijöistä...

Vierailija
2/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. - Tosin meidän miesten vahingoksi on sanottava, että aika moni korkeammin koulutettu nainen on huomannut, että tarvitsee kumppania (useimmiten miestä) oikeastaan varsin vähän mihinkään, joten elää ja on mieluummin sinkkuna kuin haluaisi parisuhteeseen.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. - Tosin meidän miesten vahingoksi on sanottava, että aika moni korkeammin koulutettu nainen on huomannut, että tarvitsee kumppania (useimmiten miestä) oikeastaan varsin vähän mihinkään, joten elää ja on mieluummin sinkkuna kuin haluaisi parisuhteeseen.   

Mihin omillaan toimeentuleva tarvitsee miestä? Nimenomaan fiksua hyödyntää saatavilla olevia Tinder rakastajia.

Vierailija
4/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että akateemisilla on paremmat mahdollisuudet hoitaa itseään. Jos elämä on niukkaa taistelua muutenkin, huvit ovat vähissä ja jäävät siihen litran vaniljajäätelöön. En ihmettele, jos raskasta tehdastyötä tekevä nainen ei lähde illalla zumbaan, vaikka se kuinka tekisi hänelle hyvää. 

Vierailija
5/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin omillaan toimeentuleva tarvitsee miestä? Nimenomaan fiksua hyödyntää saatavilla olevia Tinder rakastajia.

Vink, vink. Simon on taas vapaalla jalalla.

Vierailija
6/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "akateeminen" ja minulla on erinomainen kuri töiden ja opiskelujen suhteen, mutta vastapainoksi kyllä nautiskelen ruoasta ja herkuista ihan ilman itsekuria.

Vierailija
7/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että akateemisilla on paremmat mahdollisuudet hoitaa itseään. Jos elämä on niukkaa taistelua muutenkin, huvit ovat vähissä ja jäävät siihen litran vaniljajäätelöön. En ihmettele, jos raskasta tehdastyötä tekevä nainen ei lähde illalla zumbaan, vaikka se kuinka tekisi hänelle hyvää. 

Ei tehdastyöt ole niin raskaita enää kuin ennen, koneet hoitaa suurimman osan.

Vierailija
8/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä puolison laariin sada. Naapurin Jannen sitäkin todennäköisemmin. 

Vierailija
9/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. - Joskus olen omassa hyvin rajallisessa ja ahtaassa mielessäni kysynyt vastaavantapaisen kysymyksen itseltäni; mihin minä tarvitsen elämääni kumppania (naista). - Tai onko yski syyy siihen, että olen ja viihdyn sinkkuna, niin hyvin (tai huonosti) kuin viihdyn se, että olen niin itsenäinen. Varmasti myös hieman itseppäinen, itseriittoinen ja itsekäskin.

Mutta hulluahan se on näin ajatella, ikäämnkuin kumppanin tehtvä olsi olla, jokin "yleiskone" ta tehopakkaus joka muun ohessa poistaisi omat puuttteeni ja korjaisi vikani aj teksi elostani monin tavoin miellyttvämpää.

Vaan silti yhä useammin mietun, että mitä oikeastaan menettäisin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna.  Vaikka samaan hengenvetoon haluan sanoa, että kenteos nainen (kumppanini) voisi antaa elooni ja kenties minä, jotain sellaista, jota en vielä osaa sanoa tai kyllin hyvin kuvata. Jotain suuntaa antavaa saan ajatuksesta, että olsi hän jonka kanssa tuplata niin arjesta kuin erityisemmistä hetksitä nousevat  ilon ja onnen hetket. Ja vastaavasti murtaa ja edetä läpi yhdessä ne ikävimmät asiat ja elämänkuluessa vääjämättä mukanaan seuraavat surun ajat  

Vierailija
10/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut?

Vierailija
11/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omillani toimeentuleva, akateeminen nainen. En tiedä ”tarvitsenko” miestäni, mutta nautin tosi paljon siitä, että olen sattunut löytämään ihmisen, jonka kanssa ajatukset kulkee samoja ratoja, keskustelu on antoisaa ja sitä voi käydä ihan mistä vaan.

Jos en olisi löytänyt hyvää ihmissuhdetta, niin olisin mielummin yksin, mutta minulla kävi onni.

Vierailija
12/12 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut?

Tuli sama kysymys mieleen.

Tervetuloa vaan kokeilemaan! T: pakkaamotyöntekijä