Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jessus mutta tympii tämä työ

Vierailija
23.06.2015 |

Tietokoneen ääressä istumista aamusta iltaan. HIljaisia päiviä jolloin surffaan av-palstalla. Välillä kiirettä jolloin huonossa asennossa häärään ja saan niskani jo päivän aikana kamalaan jumiin. Mitään älyllistä virikettä tämä työ ei tuo. Vain kuukausipalkan ja pienen sellaisen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossasi ei ole mitään järkeä. Laita mutta-sanan tilalle "että", niin johan alkaa selkenemään.

Vierailija
2/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okay :) Tämä otsake oli toteamuslause. Tajunnanvirtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity edes av-palstaan.

Vierailija
4/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 08:38"]

Tietokoneen ääressä istumista aamusta iltaan. HIljaisia päiviä jolloin surffaan av-palstalla. Välillä kiirettä jolloin huonossa asennossa häärään ja saan niskani jo päivän aikana kamalaan jumiin. Mitään älyllistä virikettä tämä työ ei tuo. Vain kuukausipalkan ja pienen sellaisen.

[/quote]

Voi luoja että unelmoin tuollaisesta töstä. Terv. lähihoitaja.

Vierailija
5/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais just tollainen helppo työ mikä ei vie liikaa voimia arjelta eikä edellytä ilta- ja viikonlopputöitä. Miten sinne pääsee?

Vierailija
6/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla olisi mitään keinoja keksiä virikettä siihen sun työhön? Mullakin on samantyyppinen työ ja nyt kesällä on hiljaista. Keksin erilaisia projekteja itse itselleni, luen vaikka jonkun meidän käyttämän ohjelmistön ohjekirja läpi ja mietin, miten sen käyttöä voisi tehostaa. Tai etsin jonkun omaan työhön liittyvän opinnäytetyön ja katson, olisiko siinä mitään vinkkejä meidän firmaan. Tai etsin jonkun verkkokurssin ja kysyn pomolta, saisiko sellaisen suorittaa työajalla jos on hiljaisia hetkiä.

Vierailija
7/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa duuneissa on huonot puolensa :) Positiivista asennetta vaan kehiin. Ja jos liikaa tympii niin uutta matoa koukkuun eli hae samalla muita töitä ja lähde matkoillesi kun siimassa nykii.

Vierailija
8/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on hyvä asia, että on tämä työ. Joskus vain mietin, että mitä tämä istuminen oikeasti tekee ihmiselle? yritän toki päivän aikana liikkua mutta silti. Ei voi olla hyväksi olla koneen ääressä seuraavaa 30 vuotta. ap

Vierailija
9/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä työ kaupan kassallakaan mitään älyn riemuvoittoa ole. Hei, *piip piip piip*, *summa*, plussakorttia?, kiitos hei. Hei, *piip piip piip*, *summa*, plussakorttia?, kiitos hei. Hei, *piip piip piip*, *summa*, plussakorttia?, kiitos hei. Hei, .....

Vierailija
10/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Tai siis mikä on sun työnkuva?

Vierailija
11/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ottaa päähän. Palkka OK (yli keskipalkan), työaika liukuva, ei kellokorttia, mutta niin tylsää hommaa että oksat pois. Eilen olin n. 3 tuntia av:llä ja loppuajan pyörittelin papereita.

Olen tradenomi.

Vierailija
12/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tympii työ ja uutta en saa, haastatteluissa ravaan tämän tästä ja aina kun haastattelija kuulee että on kolme pientä lasta niin ilme muuttuu ja jatkoon en pääse. Ja mulla on siis lastenhoito järjestetty niin että pystyn sumplimaan työnteon vallan hyvin enkä ole yh.

Vierailija
13/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Nythän sinulla olisi hyvin aikaa ja energiaa hakea uutta ja haastavampaa työtä. Tai opiskella työn ohessa jotain uutta ja fiksumpaa. 

Vierailija
14/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:37"]

Mulla sama, ottaa päähän. Palkka OK (yli keskipalkan), työaika liukuva, ei kellokorttia, mutta niin tylsää hommaa että oksat pois. Eilen olin n. 3 tuntia av:llä ja loppuajan pyörittelin papereita.

Olen tradenomi.

[/quote]

Samaa minulla (ap) tosin papereita ei onneksi tarvitse pyöritellä. Onhan tämä kevyttä ja siistiä ja kaikkea muutakin. Mutta hyvin passivoivaakin jos on hiljaista.

Vierailija
15/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:40"]

Haloo! Nythän sinulla olisi hyvin aikaa ja energiaa hakea uutta ja haastavampaa työtä. Tai opiskella työn ohessa jotain uutta ja fiksumpaa. 

[/quote]

Sanopa se mutta kun tuntuu, että passivoituu niin, ettei kykene edes siihen. Toisekseen en tiedä, millä avuilla edes itseäni kehuisin. Tässä kun ei kauheasti aivovoimitselua tarvita. ap

Vierailija
16/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisina hetkinä voit hyvin vaikka jumppailla työpisteesi ääressä. Tee vaikka joka kerta ennen av:lle siirtymistä 20 jalkakyykkkyä. Ei vaadi tilaa, eikä häiritse (pahemmin) kollegoita. Siitä sitten laajentamaan muihin liikkeisiin.

Ja koeta ihmeessä keksiä jotain kehittävämpää ja älyllisempää kuin av. Osaatko kymmensormijärjestelmän? Jos et, niin harjoittele vaikka sitä tauoillasi. (http://www.sense-lang.org/typing/tutor/keyboardingFI.php) Tai sitten suorita vaikka verkkokursseja avoimessa yliopistossa tms. 

Mutta tosiaan kannattaa vielä varmistaa esimieheltä, että on ok.

Vierailija
17/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan?
Työpäivä alkaa klo.6.15 kun ensimmäinen hoitolapsi saapuu. Loput neljä tulee ripotellen. Kolme omaa ja näin kesäaikana siis 8lasta huushollissa. Työpäivä loppuu 17.30 ja sen jälkeen on hoidettava siivoukset, pyykit ja kauppa-asiat... Palkka on niin surkea, että ansio-sidonnaisella sain 400€/kk enemmän käteen.

Vierailija
18/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:43"]

Vaihdetaan? Työpäivä alkaa klo.6.15 kun ensimmäinen hoitolapsi saapuu. Loput neljä tulee ripotellen. Kolme omaa ja näin kesäaikana siis 8lasta huushollissa. Työpäivä loppuu 17.30 ja sen jälkeen on hoidettava siivoukset, pyykit ja kauppa-asiat... Palkka on niin surkea, että ansio-sidonnaisella sain 400€/kk enemmän käteen.

[/quote]

Miksi noin pitkä työaika? Ainakin meidän pph ottaa lapsia vastaan klo 7.30 alkaen, ja on haettava viimeistään klo 17. Joustoa toki löytyy tarvittaessa (maksamme siitä ekstraa), mutta säännöllinen hoitoaika ei voi mennä em. aikojen yli.

Vierailija
19/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu... Aika moni kuule tulis helvetin onnellisena tohon sun työhön. Menet vaikka salille ennen töitä ni johan jaksaa helvetti soikoon. T. Kesätyösiivooja joka haaveilee toimistotyöstä!
Ongelma sulla on päässäs jos et muuta keksi kuin av palstan. Teet vaikka venyttelyä, kyykkyjä, hypi haarahyppyjä. Vituttaa tommoset läskit toimisto rotat jotka valittaa kun on mukava siisti sisätyö.

Vierailija
20/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysi idiootti jos jätät sen työn. Ei se nyrkit paskassa duunarina olo sovi kaikille. Nauti ilmastoidusta/lämpimästä toimistohuoneesta ja näpyttelet niitä koneita nyt vaan niin kauan kun voit.

Kuten edellä sanottua, etsi joku harrastus. Rakenna mökki. Myy se mökki ja rakenna toinen. Mutta ota varma raha sieltä mistä se helpoimmalla tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän