Mistä löydän rauhallisen ja lempeän miehen?
Kommentit (24)
Ei kai niitä missään yhdessä paikassa ole. Jossain tuolla ulkona ne kulkee.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 03:14"]Mulle kans!
[/quote]
Asetun jonoon seuraavaksi!
Tampereen seurakunnan sinkkutapahtumista
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 04:04"]
Tampereen seurakunnan sinkkutapahtumista
[/quote]
Onko siellä pelkkiä uskovia?
Väkivaltarikolliset on ihania kun niitten seurassa tulee turvallinen olo :3
Ole sitten varovainen, se rauhallisuus ja "lempeys" voi paljastua konfliktien pakoiluksi ja lempeys itsekkyydeksi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 04:24"]Ole sitten varovainen, se rauhallisuus ja "lempeys" voi paljastua konfliktien pakoiluksi ja lempeys itsekkyydeksi.
[/quote]
Minä taidan olla vähän tällainen mies. Ja kyllä, konflikteja pyrin välttämään. Onko se huono asia? Mutta miten ihmeessä lempeys, mitä sillä nyt tarkoittaakaan, voisi olla itsekkyyttä? Tarkoittanet, ettei "lempeä" näkisi ulkopuolelleen, vai mitä ihmettä?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 02:15"]
Mistä heitä löytää? Mä tahdon!
[/quote]Vain meuhkaajat ja älämölönpitäjät huomataan, hiljaisia pidetään omituisina, eikä heitä lähestytä, vaikka käytännössä heidän kanssaan pärjäisi hyvin, jos saisivat mahdollisuuden.
Luulet vain haluavasi sitä. Oikeasti tahdot rankan testosteroniuroksen ja niitähän löytyy baareista pilvin pimein.
Jos ei haittaa että se pelaa tietokoneella viitisen tuntia illassa niin täältä saat :) Ihan rauhallinen ja säyseä noin muuten.
Milllainen itse olet? Se millainen olet, lähettää koko ajan viestiä ympärilleen ja vedät puoleesi tietynlaisia ihmisiä. Oletko itse rauhallinen ja tasapainoinen? Seesteinen ihminen haluaa usein samanlaista seuraa.
Arvatkaa onko tylsää tuollaisen flegun kanssa. No on.
Jokainen nainen haluaa sisimmässään aggressiivisen ja röyhkeän miehen. Vai luuleeko joku että vaikka kivikaudella naiset lisääntyivät epävarmojen hissukoiden kanssa?
Lakkaa etsimästä liian kuumeisesti, koska saatat tulla sokeaksi ja löydätkin jotain aivan muuta! Baareista harvemmin löytää, vaikka sieltäkin toki voi! mitäs muuta... ole vaan avoin uusille tuttavuuksille yms... niin kyllä se sieltä varmaankin löytyy!