Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen on mielenkiintoinen?

Vierailija
23.06.2015 |

Olen tutustunut viimeaikoina todella mielenkiintoiseen ihmiseen, hän on todella mukava, omaa hyvin erinlaisen maailmankuvan/elämänkatsomuksen mitä suurin osa ihmisistä, häntä ei voi luokitella mihinkään kategoriaan, pukeutuu hyvin personaalisesti, käyttäytyy erittäin fiksusti ja tuntuu olevan hyvin elämänjanoinen, häntä ei tunnu lannistavan mikään koska on kokenut hyvin kovia, ei koskaan valita ja on niin positiivinen. Suoraan sanoen taidan olla rakastunut häneen! Minulla on aina niin hyvä olla hänen kanssaan, aina on jotain puhuttavaa... ja hänen takiaan oma elämänkatsomukseni on muuttunut todella paljon, näen asiat ihan eritavalla kuin ennen ja olen alkanut arvostamaan uusia asioita ja ennakkoluuloni ovat kadonneet. Joten mielestäni mielenkiintoinen ihminen on todellakin se joka poikkeaa muista ainakin jonkin verran, omaa omanlaisen elämänkatsomuksen ja varsinkin se positiivisuus ja henkinen vahvuus! <3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyvin uniikki, niitä ihmisiä on harvassa. Ei mene massan eikä yhteiskunnan painostuksen mukaan. Tietty myös hyvä luonne ja hyvä mielikuvitus!

Vierailija
2/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot tyypit jotka nauttivat elämästä, mitä sitten tekevätkään.
Monet ihmiset kuvittelevat kai olevansa kovinkin mielenkiintoisia koska ovat matkustaneet maailman ympäri kolme kertaa, tuntevat kaikki ja osaavat liioitella tarinoitaan sopivasti mutta muhun ei ainakaan tuollainen iske. Vaikuttavat lähinnä epävarmoilta ja ahdistavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ite tollanen

Vierailija
4/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalta haiseva ihminen

Vierailija
5/5 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nykyään, kun kaikki ovat sitä samaa massaa. Oikeasti ei ole mitään hienompaa kun tavata aitoja, mielenkiintoisia ihmisiä. Harmi vaan tosiaan että he ovat nykyään vähissä. Itse olen hyvin mielenkiintoinen ihminen, ja olen huomannut ettei sellaisista kiinnostuta. Toki en ole kovin positiivinen. Ehkä se sitten siitä kiikastaa. En tiedä. Mutta kyllä se panee mietityttämään mikä niissä massa-ihmisissä oikein viehättää. Mielipideasioita tietysti, enkä ole mitenkään katkera. Kunhan vain pohdiskelen, niin kuin minulla on usein tapana. Muuten mistä löytää persoonallisia naisia? Nää fitness-hirmut ei sitten kiinnosta pätkääkään :)