Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kortsun käyttämättömyys +35 naisilla

Vierailija
02.06.2015 |

Olen nelikymppinen Yh-iskä Helsingistä, joka erosi pitkästä parisuhtesta alkuvuodesta. Olen nyt alkanut käymään ulkona yöelämässä ja pakko sanoa että kivaa on ollut, nautinnollisia hetkiä. Käytimme ex-vaimon kanssa kortsua, koska hänelle ei sopinut pillerit.  Parina ekana kertana kysyin naiselta miten kortsua, johon, kumikin totesi todettiin ehkäisyn olevan kunnossa ettei kumeja tarvita. Rehellisesti sanottuna nautin todella paljon enemmän paljaalla rakastelusta ja sisään laukeamiseta, mutta pikkasen mietityttää kun nuoruudessani naiset kyselivät kumin perään. Onko tämä nykyään tapana ettei kumeja käytetä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joutua elatusmaksujen maksajaksi luottamalla kumppanin pillerin käyttöön.Voit myös saada sukupuolitaudin.
Oma valintasi.Itse vaatisin kumin käyttöä.

Vierailija
2/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+35 naiset ei ilmeisesti enää välitä, kuoleeko vai ei.

No joo, oikeasti en tiedä, koska olen naimisissa noin sadatta vuotta, joten olen käyttänyt kortsua viimeksi viime vuosituhannella :)

Mutta jos pääsisin sinkkumarkkinoille, en kyllä ihan ensi töikseni panisi paljaalla ventovieraan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä on jo hyvin ehtinyt keräämään herpekset, kondyloomat ja hpv:t, niin mitä virkaa niillä kumeilla enää olisi?

Vierailija
4/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:43"]

Voit joutua elatusmaksujen maksajaksi luottamalla kumppanin pillerin käyttöön.Voit myös saada sukupuolitaudin. Oma valintasi.Itse vaatisin kumin käyttöä.

[/quote]

Tämä. Ei tulisi mieleenkään panna baarilöytöjä paljaalla, mutta en olekaan irtosperman tarpeessa enkä sairasta itse sukupuolitauteja.

t: N36

Vierailija
5/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri se eritteiden litinä on naimisessa kaikkein kiihottavinta ja kun tiedän että sain miehen laukeamaan sisääni niin se on se juttu mikä nostaa kiihotukseni tason kattoon. Riskit tässä aina on tietysti, mutta kun on oikein kiimassa baarissa ja taxilla menossa jonkun kundin kanssa kämpille, niin siinä on sellaisessa mielentilassa että kaikki käy ja heti naimaan. Kun käyttää kumia niin lotina/litinä on olematonta ja en oikein kiihotu silloin, mutta heti kun mies on purkautunut täysillä sisääni alkaa minun uskomaton nousu mielettömään orgasmiin sormilla avustaen.

Vierailija
6/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskautta ajatellaan, niin aivan helposti voi vielä 35-vuotiaana tulla raskaaksi, jos ehkäisystä ei ole huolehdittu.

Vierailija
7/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden illan juttuja mutta jos harrastaisin olisin todella tarkka kumin käytöstä.

Eniten pelkäisin että saisin jonkun taudin. Saattaisin tietämättäni levittää sitä edelleen. Vastuutonta touhua aikuisilta jättää kumi pois vieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
8/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että uusi sänkykumppanisi on päättänyt viimeisen hetken lapsen tekemiseen olevan käsillä ja sopiva mies sängyssä. Silloin ehkäisy on "kunnossa". Riski tuon ikäisen naisen kanssa siittäjäksi joutumisesta on iso.

Vierailija
9/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:39"]

Olen nelikymppinen Yh-iskä Helsingistä, joka erosi pitkästä parisuhtesta alkuvuodesta. Olen nyt alkanut käymään ulkona yöelämässä ja pakko sanoa että kivaa on ollut, nautinnollisia hetkiä. Käytimme ex-vaimon kanssa kortsua, koska hänelle ei sopinut pillerit.  Parina ekana kertana kysyin naiselta miten kortsua, johon, kumikin totesi todettiin ehkäisyn olevan kunnossa ettei kumeja tarvita. Rehellisesti sanottuna nautin todella paljon enemmän paljaalla rakastelusta ja sisään laukeamiseta, mutta pikkasen mietityttää kun nuoruudessani naiset kyselivät kumin perään. Onko tämä nykyään tapana ettei kumeja käytetä?

[/quote]

Oletko ihan tyhmä? Miksi vetelet paljaalla tuntemattomia?

Vierailija
10/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:16"]

Jos raskautta ajatellaan, niin aivan helposti voi vielä 35-vuotiaana tulla raskaaksi, jos ehkäisystä ei ole huolehdittu.

[/quote]

Todellakin voi, moni ystäväpiirissäni hankki ensimmäisen lapsen vasta tuossa iässä. Ja tosiaan biologisen kellon tikitys on jo niin kova, että miehettömät saattavat käyttää baarimiestä hyväkseen saadakseen pullat uuniin. Onhan näitä. Ja ap todistettavasti kykenevä siittämään jälkeläisiä, yh kun on.

Mutta aika karseaa touhua sinultakin, ap! Ajattelisit edes sitä lastasi, ennen kuin törkit vehjettäsi minne tahansa. Kiva lapselle, kun isi hoitelee ensin baarinaikkosia ja sitten sukupuolitauteja. Hiv:kin on yhä olemassa.

Vierailija
11/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Olen 33v nainen, enkä harrasta irtosuhteita, vaikka välillä käynkin yöelämässä. Ne miehet siellä, no ei vaan sytytä. Jos hairahtuisinkin, niin että antaisin vedellä paljaalla, huh! En todellakaan missään nimessä.

Vierailija
12/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan paljaalla, koska yritän raskautua. Ei ole reilua, mutta haluan lapsen. Jos kyse olisi pelkästä seksistä en ikinä ottaisi riskiä sukupuolitaudista.

Vierailija
13/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote] En ole tyhmä, olen korkeasti koulutettu.

En tiedä onko ne tuntemattomia, mutta vasta tavattuja. Yksinkertaisesti naiset haluavat paljaalla saada, en tiedä miksi.

Vierailija
14/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jotkut epätoivoiset pubiruusu-yh:t antaa paljaalla.

Vierailija
15/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote] En ole tyhmä, olen korkeasti koulutettu.

En tiedä onko ne tuntemattomia, mutta vasta tavattuja. Yksinkertaisesti naiset haluavat paljaalla saada, en tiedä miksi.

[/quote]

Voit olla korkeasti koulutettu, mutta olet myös tyhmä, jos vasta tavattujen ihmisten kanssa paljaalla touhuat. Nainen voi sinua ihan hyvin huijata sanomalla, että syö pillereitä, jos lapsen haluaa. Mistä ne taudit näkyy? Naamasta vai?

Vierailija
16/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:19"]

No ehkä jotkut epätoivoiset pubiruusu-yh:t antaa paljaalla.

[/quote]

Ap. En menisi yleistämään, ihan ns. laatupaikoista olen naisia tavannut ja ihanm baiset on olleet ammatiltaan mm. sairaanhoitaja, markkinointipäällikköä ja stockan myyjä. Siis ihan tavallisa naisia.

Vierailija
17/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein varminta on pidättäytyminen: pidät kumppaniasi kädestä ja toisella hoidat homman, tarvittaessa vaihdatte järjestystä. Ei tauteja, ei kumeja, ei ongelmia, isoja ainakaan!

Vierailija
18/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On varmaan yleistä idioottien keskuudessa. Jos on jo kaikki sukupuolitaudit tai ei ole niin nökön nuukaa,vaikka saisi kupan,niin varmaan joo.Tietysti seksi on parempaa ilman kondomia,mutta aika riskipeliä harrastaa selllaista irtosuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan