Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nöyryyttävä tilanne, jossa olet ollut

Vierailija
23.06.2015 |

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa olet ollut?

tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa juuri kukaan häävieras ei ollut vastannut kutsuun (vaikka varmasti olivat tulossa). mutta siis, onhan näitä, että lasta ei kutsuta synttäreille eikä kukaan tule lapsen omille synttäreille (karmeaa).

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa sinä olet ollut elämäsi aikana?

itselleni tulee mieleen liikuntatuntien huutojaot. viimeinen valittu.

Kommentit (427)

Vierailija
421/427 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

useimmiten ei, nöyryyttävämpi on down, varsinkin silloin kun pitäisi olla up.

typerä uppailija.

Vierailija
422/427 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala -asteella mua kiusattiin ja koko pieni koulu n. 20 oppilasta, yhtä lukuun ottamatta olivat suunnitelleet vetävänsä multa housut kinttuun välitunnilla keskellä koulun pihaa. Kaksi piti käsistä kiinni ja kolmannen piti vetää housut alas. Kolmas veti kuitenkin puihin ja päästivät mut irti...ei unohdu vaikka haluais.

Olen kuullut tällaisesta trendistä joissain ala-asteilla. Tunnen vieläkin myötähäpeää pikkuveljeni takia kun meni kerran tyhmyyttään mukaan sellaiseen. Olen niin pahoillani ja toivon ettei kiusatulle jäänyt mitään traumoja. Pikkuveli joutui kyllä ongelmiin ja kotona minä läksytin oiken kunnolla, ettei taatusti kiusaa enää koskaan ketään (joutui kyllä myöhemmin itse kiusatuksi mikä on myös ikävää). Kiusaaminen ja toisen koskemattomuuteen kajoaminen saa minut näkemään punaista.

Tässä näkee, miten samasta perheestä tulee niin erilaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/427 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
424/427 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
425/427 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttävintä viime aikoina on ollut se, että mies kieltää minua imettämästä julkisilla paikoilla. Teen sen aina hyvin hillitysti ja liinan suojassa, mutta se ei riitä. Lähettää meidät vessaan ruokailemaan.

Vierailija
426/427 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäätiin serkun kanssa n. 10-11-vuotiaina kiinni näpistyksestä, kun oltiin kesänvietossa mummolassa Virossa (oon puoliksi virolainen). Isoisä käski meiltä keskellä olohuonetta housut alas, käski kumartumaan sohvan kaiteelle ja piiskasi remmillä. Tilanteen näkivät mummo, täti, setä ja kaksi muuta serkkua. Olo ei ole koskaan ollut niin nöyryytetty kuin silloin. Olin ennenkin saanut piiskaa mutta en koskaan vyöllä enkä koskaan muiden katsellessa. Sanasta nöyryytys tulee aina tuo hetki mieleen :(

jaa... kuulostaa ankaralta, mutta toisaalta eikö se ole hyvä että varastelusta seuraa joku rangaistus? ja eikö rangaistuksen ideana ole opettaa vähän nöyryyttä?

Minusta tuon ikäisten julkinen piiskaaminen housut alhaalla lähentelee jo jonkun sortin pedofiliaa.

Vierailija
427/427 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up