Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löydettiin meille uusi lelu...

Vierailija
24.09.2006 |

kun olin lomalla, oli mies tilannut netistä muutamia leluja seksileikkeihin. Muista en niin välittänyt innostua, mutta kyllä tuli ihan himot kun näin sen ihanan uuden dildon, joka on peräti 5,5cm paksu! Parasta seksiä sen kanssa, ihan mieluiten siten, että samalla aika mies vielä nuolee!! Kokeilkaahan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun olin lomalla, oli mies tilannut netistä muutamia leluja seksileikkeihin. Muista en niin välittänyt innostua, mutta kyllä tuli ihan himot kun näin sen ihanan uuden dildon, joka on peräti 5,5cm paksu! Parasta seksiä sen kanssa, ihan mieluiten siten, että samalla aika mies vielä nuolee!! Kokeilkaahan!

Vierailija
2/3 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, vaimon tykkää aivan suunnattomasti, suorastaan rakastaa tulla nussituksi paksulla dildolla.

Siinä äkkiä tunti vierähtää dildon kanssa touhutessa ja vaimoni pillu on punainen ja turpea kauttaaltaan, hyvin nussitun oloinen ja näköinen, kuten hän itse toteaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olkoon menneeksi, kokeillaan, mihin voin tulla nuolemaan glittaasi.