Appivanhemmat osti mulle Muumi-äitiyspakkauksen! :D
En asu Suomessa joten en saa Kelalta äitiyspakkausta, mutta saankin ihanan muumilaatikon jossa on kaikki samat jutut mutta vähän eri kuoseissa. En malta odottaa ♥__♥
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:30"]Siis osti vauvallenne/teidän perheellenne.
[/quote]
Tietty se on pääasiassa vauvalle mutta minä siitä eniten intoilen :D ap
Tää on MAINOS!. On aika säälittävä yritys muumisäätiöltä yrittää omia äitiyspakkausbrändiä. Minua suoraan sanottuna v*****taa tämmöinen.
Ja noista muumeista olen muutenkin saanut tarpeekseni jo aikapäiviä siten. Pojallani ei ole muumituotteita, eikä tule. Antakaa meille tauko Muumeista, pleace.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:38"]
Onkohan kondomeissakin muumikuosi?
[/quote]
TIetysti, jos kerran kaikessa muussakin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:46"]
[/quote]
TIetysti, jos kerran kaikessa muussakin.
[/quote]
Nehän on valmiiksi muumikuosissa - Hattiwattien sadetakkeja.
Aivan ihana! Mutta en kyllä raaskisi ostaa itse. Ehkä sitten kun veikkaus hyväksyy miljoonahakemukseni. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:35"]Tää on MAINOS!. On aika säälittävä yritys muumisäätiöltä yrittää omia äitiyspakkausbrändiä. Minua suoraan sanottuna v*****taa tämmöinen.
Ja noista muumeista olen muutenkin saanut tarpeekseni jo aikapäiviä siten. Pojallani ei ole muumituotteita, eikä tule. Antakaa meille tauko Muumeista, pleace.
[/quote]
Kyllä, "muumisäätiö" varmasti mainostaa tekemällä keskustelun vauvapalstalle. :D mene muihin keskusteluihin jos noin ärsyttää, please. :)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:35"]Tää on MAINOS!. On aika säälittävä yritys muumisäätiöltä yrittää omia äitiyspakkausbrändiä. Minua suoraan sanottuna v*****taa tämmöinen.
[/quote]
Muumisäätiö :DD naurettiin sulle APn kaa. T. APn sisko
Ap päivittää - muumilaatikko tuli ja se on ihana :D tein teille mammoille pienen kollaasin missä näkyy vähän että millaista muumikamaa sieltä löytyi. Kaikkea ei varmaan kuvissa näy mut tosi paljon ihania juttuja.
Kollaasi tehty puhelimella eli aika huonolaatuinen, sori siitä :D ap
[/quote]
Hattiwatit...
Aika poikamaisia värejä, vai saako tyttövauvoille tilata eri värisen boxin?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 23:12"]
Aivan ihana idea tuo Muumi-boksi! Kuolisin onnesta jos saisin tuollaisen, huhhuh!
[/quote]
Hieno vaikka häälahjaksi, kun niin moni morsian on jo alttarilla paksuna.