Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karmeimmat näkemäsi kauhuelokuvat?

Vierailija
23.06.2015 |

Kertokaa ja suositelkaa!

Lyhyt info leffasta tervetullut myös!

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANAAJA

Vierailija
62/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ring ja Kauna olivat sellaisia, että niiden jälkeen en enää kauhuleffoja edes ole halunnut katsoa. Varsinkin toi The Ring oli niin karsea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:29"]Wolf creek. En kyllä tiedä lasketaanko se ihan kauhuleffaksi, kaippa. Reppureissaajanuoret jää matkan varrelle keskellä Australian erämaata, ja sitten sellainen creepy ukko "pelastaa" ne omaan leiriinsä. Ukkeli onkin vähän sitten crazy. Perustuu tositapahtumiin, minuun tämä jätti ainakin pysyvän trauman :D
[/quote]

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=220 Tossa mihin se perustuu. Kakkososa tosta olikin enemmän huumoriversio

Vierailija
64/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:32"][url]

[/url]

Tää on kyllä aika paha. Herkille varoitus.
[/quote]

Njääh, ei nuo jatko-osat ole niin hyviä. Tossakin kohtauksessa ihan liikaa näytetään Kayakoa hiipimässä.

Vierailija
65/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:32"][url]

[/url]

Tää on kyllä aika paha. Herkille varoitus.
[/quote]

Njääh, ei nuo jatko-osat ole niin hyviä. Tossakin kohtauksessa ihan liikaa näytetään Kayakoa hiipimässä.
[/quote]

Paitsi toisaalta ..(sama jatkaa) jatko-osissa on kivasti valotettu tarinaa auki miksi Kayokosta tuli tollanen (ei kaikki murhatut ole kaunaisia ;) )

Vierailija
66/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku mikä sen ranskalaisen kauhuleffan nimi on, jossa sellainen pelottava ukko ajelee vanhalla citikan pakulla ympäriinsä ja lahtaa jengiä? Ihan hemmetin kuumottava leffa!

Vierailija
67/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 02:14"]Mun mielestä Babadook oli loistava, tunnelma ja tarina oli ihan mahtavia eikä siinä ollu niitä vittumaisia "OUMAIGAAD MIKÄ VITTU SE OLI ai se olikin oma varjo" säikäyttelyitä. Ja se loppu oli mukavaa vaihtelua, jätti oman tulkinnan varaan että mitäs hittoo tässä nyt tapahtu eikä tullu taas se perus "Iiih ei se paha mennykkää pois, se vainoo meitä vieläki yyyh" lopetus. Minä tykkäsin kovasti :)
[/quote]

Babadook oli hyvä.
Analysoin sitä tyttären kanssa vielä pari päivää leffan katsomisen jälkeen :) oliko tarinan "mörkö" se seikka, että isän kuolemaa ei oltu perheessä käsitelty vaan se heilui peikkona siinä välissä. Ja se että Babadook kertoi " mitä enemmän minut kiellät sen enemmän luoksesi tulen" (tai vastaavanlaisesti kuitenkin) eli se asia .. Eli se Babadook oli lopulta se "isä" tavallaan ja kun hyväksyivät sen kuoleman, pystyivät he elämään lopussa Babadookin kanssa rinta rinnan (eli surun kanssa)
[/quote]
Kiitos! Eipähän tarvi tätäkään katsoa.

Vierailija
68/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:37"]Kertokaa joku mikä sen ranskalaisen kauhuleffan nimi on, jossa sellainen pelottava ukko ajelee vanhalla citikan pakulla ympäriinsä ja lahtaa jengiä? Ihan hemmetin kuumottava leffa!
[/quote]

Haute tension

Vierailija
69/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 02:14"]Mun mielestä Babadook oli loistava, tunnelma ja tarina oli ihan mahtavia eikä siinä ollu niitä vittumaisia "OUMAIGAAD MIKÄ VITTU SE OLI ai se olikin oma varjo" säikäyttelyitä. Ja se loppu oli mukavaa vaihtelua, jätti oman tulkinnan varaan että mitäs hittoo tässä nyt tapahtu eikä tullu taas se perus "Iiih ei se paha mennykkää pois, se vainoo meitä vieläki yyyh" lopetus. Minä tykkäsin kovasti :)
[/quote]

Babadook oli hyvä.
Analysoin sitä tyttären kanssa vielä pari päivää leffan katsomisen jälkeen :) oliko tarinan "mörkö" se seikka, että isän kuolemaa ei oltu perheessä käsitelty vaan se heilui peikkona siinä välissä. Ja se että Babadook kertoi " mitä enemmän minut kiellät sen enemmän luoksesi tulen" (tai vastaavanlaisesti kuitenkin) eli se asia .. Eli se Babadook oli lopulta se "isä" tavallaan ja kun hyväksyivät sen kuoleman, pystyivät he elämään lopussa Babadookin kanssa rinta rinnan (eli surun kanssa)
[/quote]
Kiitos! Eipähän tarvi tätäkään katsoa.
[/quote]

Tämä oli vain minun ajatelmani aiheesta ;) katso toki. Ei tämä kirjoitukseni paljasta mitä leffassa tapahtuu, nämä ajatukseni vain kulkivat siinä rinnalla tai heräsivät myöhemmin.

Vierailija
70/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:37"]Kertokaa joku mikä sen ranskalaisen kauhuleffan nimi on, jossa sellainen pelottava ukko ajelee vanhalla citikan pakulla ympäriinsä ja lahtaa jengiä? Ihan hemmetin kuumottava leffa! [/quote] Haute tension

[/quote]

Niinpä onkin! Täytyy katsoa uudemman kerran. Oli hyvä ja pelottava elokuva, olin vaan sen verran känässä kun tuli telkkarista, ettei jäänyt kaikki mieleen.

Vierailija
71/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenkin jäänyt Salaisuus pinnan alla -leffa sellaiseksi möröksi mieleen että sitä en ikinä katso uudestaan. Vaikka ei se nyt niin kauhea ollut...mutta se tunnelma jotenkin. Olin viimeisilläni raskaana kun katsoin, ehkä sekin vaikutti

Vierailija
72/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty samaistumaan yhteenkään uskonnolliseen kauhuleffaan, ne oikeasti vain naurattavat kunnes en enää jaksa katsoa

Vierailija
73/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:47"]Mulle on jotenkin jäänyt Salaisuus pinnan alla -leffa sellaiseksi möröksi mieleen että sitä en ikinä katso uudestaan. Vaikka ei se nyt niin kauhea ollut...mutta se tunnelma jotenkin. Olin viimeisilläni raskaana kun katsoin, ehkä sekin vaikutti
[/quote]

Tunnelma siinä oli mahtava! Just sellainen piinaavan jännittävä .. :)

Vierailija
74/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei Paranormal Acitivity-sarja suuremmin pelottanut, mutta se kaikkein viimeisein oli tosi hyvä!

Myös The Human Centipede oli kamala. Kakkososa oli vielä pahempi kuin eka!

Mist on kaamea lähinnä sen vuoksi miten se loppuu...

Hills Have eyes.

Vierailija
75/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt about kaikki maailman kauhuleffat ja voin sanoa, että As Above So Belove on paras kauhuleffa ja aidosti pelottavin!

Vierailija
76/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Spit on Your Grave se 70-luvun versio...

Vierailija
77/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Kidmanin tähdittämä The Others. Psykologista kauhua ja minä nukuin varmaan viikon ajan yölampun kanssa.

Rosemaryn painajainen, on kyllä aika vanha leffa. Liian hidas varmaan nykyajan kiireeseen tottuneelle. Pelkäsin!

Omenin pikkupoika on ihan hirveä. Jatko-osat on ihan paskoja.

Sitten vielä manaaja, hohto, hellraiser 1, blair witch.

Vierailija
78/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Descent- loukussa. itsellä on ahtaanpaikan kammo ja siihen vielä örkit päälle.. :D

Darkness Falss.  idea hölmö. mutta TOIMII. kertoo siis hammaskeijusta.

Vierailija
79/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:09"]

The Changeling.
Mies menettää perheensä, muuttaa vanhaan kartanoon, jossa kummittelee.

[/quote] En usko että alapeukuttajat ovat edes nähneet tämän.

Vierailija
80/138 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:57"]

Olen nähnyt about kaikki maailman kauhuleffat ja voin sanoa, että As Above So Belove on paras kauhuleffa ja aidosti pelottavin!

[/quote]

Oli kyllä helkkarin toimiva, tykkäsin kans. Pitkästä aikaa joku tosi hyvä.