Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EKSÄT

Vierailija
22.06.2015 |

Mä en nyt puhu omasta eksästäni vaan mieheni. Mulla ja miehelläni on ihana suhde, mutta hänen eksänsä tietynväliajoin tulee muistuttamaan olemassa olostaan ja kertoo kuinka ikävöi miestäni ja tahtoo hänet takaisin.

Mieheni on estänyt hänet kaikissa some palveluissa mutta aina hän keksii uuden tavan otta yhteyttä. 

Meidän suhde sai pienen kolauksen jo tämän naisen takia pari vuotta sitten, enkä enään halua että suhteemme kärsii millään tavalla tämän ämmän takia.

Seuraavaksi itse soitan hänelle ja sanon että luovuttaa ja keskittyy rakentamaa omaa suhdettaan vakaalle pohjalle ja jättämään varatut miehet omaan arvoonsa.

Olen kyllästynyt tuntemaan vihaa ja mustasukkaisuutta. 

Semmoinen tarina. Kertokaa omista kokemuksistanne.

N26v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni soittelee jatkuvasti minulle ja tyttöystävälleni eri numeroista ja kertoo kuinka kovin minua vielä rakastaa. Ei tuosta viitsi poliisillekkaan ilmoitella kun kuitenkin vain haluaa kertoa tunteistaan. Onneksi nämä asiat eivät ole vaikuttaneet nykyiseen parisuhteeseeni jossa olen todella onnellinen

M17v

Vierailija
2/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:54"]

Oma exäni soittelee jatkuvasti minulle ja tyttöystävälleni eri numeroista ja kertoo kuinka kovin minua vielä rakastaa. Ei tuosta viitsi poliisillekkaan ilmoitella kun kuitenkin vain haluaa kertoa tunteistaan. Onneksi nämä asiat eivät ole vaikuttaneet nykyiseen parisuhteeseeni jossa olen todella onnellinen M17v

[/quote]

Suosittelen myös estämään hänet kaikissa some palveluissa ja estämään myös kaikki numerot josta hän soittelee.

Hyvä ettei ole vaikuttanut suhteeseenne sen pahemmin. Tsemppiä <3 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:54"]

Oma exäni soittelee jatkuvasti minulle ja tyttöystävälleni eri numeroista ja kertoo kuinka kovin minua vielä rakastaa. Ei tuosta viitsi poliisillekkaan ilmoitella kun kuitenkin vain haluaa kertoa tunteistaan. Onneksi nämä asiat eivät ole vaikuttaneet nykyiseen parisuhteeseeni jossa olen todella onnellinen M17v

[/quote]

Suosittelen myös estämään hänet kaikissa some palveluissa ja estämään myös kaikki numerot josta hän soittelee.

Hyvä ettei ole vaikuttanut suhteeseenne sen pahemmin. Tsemppiä <3 

AP

[/quote] hän soittelee satunnaisesti eri ystäviensä ja ystävättäriensä puhelimista joten ei ole mahdollista tämä varmaankaan kiitos kuitenkin vinkistä

Vierailija
4/4 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nyt ole syytä soitaa kyseiselle henkilölle ja ilmoitaa selvästi ett'ä nyt lopuu.

2 vuotta sitten tuli voimaan laki toistuvastta häirinästä, seurauksena jopa vankeutta eli jos ei muuten lopu niin sitten rikosilmoitus vetämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän