Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voi vongata samalta mieheltä?

Vierailija
02.08.2013 |

Minulla oli yhdenillanjuttu nuoren miehen kanssa. Lähteissään hän jätti minulle puhelinnumeronsa sydämenkuvalla varustettuna (pyytämättä), ja esitti toiveen uudesta tapaamisesta.

Laitoin viestiä viikon kuluttua ja sovittiin treffit. Pari tuntia ennen h-hetkeä hän perui pahoitellen ja yllättävään menoon vedoten.

Annoin olla pari viikkoa, sitten laitoin uudestaan viestiä (huom. viestien sisältö hyvin kepeä ja erotiikkakeskeinen). Hän vastasi ja kertoi olevansa kiinnostunut, vaihdoimme muutaman viestin mutta kun kysyin aikataulusta tarkemmin hän ei vastannut enää.

Olen aikuinen, en laske mitään yhteydenottovuoroja tai ajattele että "pallo on nyt miehellä" ja että minun on mahdoton enää ottaa yhteyttä. Mutta väkisin tässä ajattelen että pitääkö siirtyä muualle vonkaamaan, ennen kuin jotenkin nolaan itseni.

Syy miksi tämä mies kiinnostaa on hänen urheilijankroppansa ja aivan helvetin kova erektio sekä illalla kännissä että aamulla krapulassa.

Hän tietää etten halua muuta kuin seksiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehellä on kiirettä naintihommien kanssa. Välillä se on yhtä panemista ja silloin on jätettävä joitakin hyviäkin pilluja nuohoamatta, kun ei ihminen sentää ylettömiä jaksa. Ole silti optimistinen ja laita kaverille hävyttyömiä viestiä viikon välein. Sit kun sille tulee vähä helpompaa, niin takuulla käy nusasemassa.

Vierailija
2/2 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näinkö meinaat? No se olisikin hyvä homma. Tai siis hyvä jos olisi tällainen positiivinen syy ja jos minullakin olisi vielä jotain mahdollisuuksia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän