Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani, kun 21-vuotias poikani tapailee 25-vuotiasta tyttöä

Vierailija
22.06.2015 |

Eihän kukaan täysjärkinen tuon ikäinen nainen tapaile noin nuorta poikaa? Pelkään, että tyttö yrittää käyttää poikani rahoja hyväksi... Mitä voin tehdä? Poika ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta, kun on niin hullaantunut tähän vosuun.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:28"]

Kohta on pullat uunissa. Mun poika oli 22 kun 30.v akka sai hänet ylipuhuttua vauvahommiin muutama kuukausi tapaamisesta. Oli vaikea esittää iloista isoäitiä, kun poikani ja tämä korppikotka tulivat rakkauden hedelmäänsä esittelemään. Eipä se suhde kauan kestänytkään. Kun akka sai lapseltani lapsen, niin kiinnostus poikaani lopahti. Nykyään poikani on itsensä ikäisen naisen kanssa naimisissa jumalan kiitos. Minua vaan hävettää, että pojallani on lapsi vanhan harpun kanssa. Säälittää miniänkin puolesta.

[/quote]

Kyllä mäkin voisin tapailla itseäni vanhempaa naista, mutta aivan varmasti huolehtisin omalta osaltani siitä, että mitkään muut pullat eivät olisi uunissa, kuin korkeintaan tavalliset leivonnaispullat. Lapsia en halua vielä moneen, moneen vuoteen, jos ylipäätään koskaan.

En toki halua naiselta lapsihaaveita riistää, jos nainen lasta toivoo, mutta silloin naisella ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin etsiä toinen mies. T: Nuori mies.
[/quote]

No tapaile oman ikäsiäs tyttöjä sitten. Nää 90-luvulla syntyneet on just tällasia itsekkäitä HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ, joihin ei kannata sekaantua ollenkaan.

Itse sain parinkympin alkupuolella lapsen teinipojan kanssa. Todella kauniin tyttölapsen, mitä ihmiset pysähty kattomaan kaduilla, kun se on niin nätti ja SILTI se ei pystynyt kunnolla rakastamaan lastaan.

Rahat menee johonkin vitun saliharrastuksiin, laivareissuihin ynnä muuta paskaa, kun pitää hakea koko ajan uusia "elämyksiä".

Niin paska ja itsekeskeinen sukupolvi nää 90-luvulla syntyneet, että en erehdy sekaantumaan niihin toista kertaa. Niille ei riitä mikään ja ne ettii koko ajan jotain lisää ja uusia tilaisuuksia käyttää muita hyväksi.

Vierailija
2/38 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun poikaystävällä on sama ikäero ja ollaan oltu yli 5v yhdessä. Mun poikaystävä oli viel nuorempi kun 21 kun alettiin seurustelemaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikistellään välillä tähän suuntaan sitten.

Vierailija
4/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin kelpais nuorempi. ;)
N24

Vierailija
5/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mamma kateellinen kun ei poika himoitse äitiään vaan on uusi tärkein nainen elämässä. Jäit kakkoseksi.

Vierailija
6/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Täh. Nehän on samanikäisiä.

Vierailija
7/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä myös hyvin pahoillani puolestasi. Itseänikin poikani hiljattain paljastunut heteroseksuaalisuus otti koville. Ihmettelin kyllä pitkään, että kun poikia meillä hänen vieraanaan kävi, niin ei koskaan jäänyt kukaan yöksi, eikä ollut mitään viitettäkään että olisi ollut heistä kiinnostunut. Nyt ihan pari kuukautta sitten meidän 19v. toi myöskin itseään paria vuotta vanhemman tytön kotiin ja esitteli hänet tyttöystäväkseen.

Oikein sievä tyttö on kyllä kyseessä ja hyväluonteiseltakin vaikuttaa. Ja kovasti poika sanoo hänestä tykkäävänsä, niin olen pikku hiljaa totutellut ajatukseen. Tärkeintähän on se kuitenkin että hän on onnellinen, olipa sitten kenen kanssa vain :)

Voimia sinulle

Vierailija
8/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana: 4

Vierailija
9/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tyttö on vosu? Miten olet huomannut että hän tavoittelee vain poikasi rahoja? Mitä suuria rahoja 21-vuotiaalla on, onko saanut perinnön?

Onko 4 vuotta mielestäsi iso ikäero? Olisiko toisinkinpäin?

Mikä se sinun pohjimmainen ongelma on? Voisitko tukea poikaasi jos tyttö on yhtään normaali etkä loukata moittimalla ja epäilemällä rakastettuaan?

Tiedätkös, poikasi elämä -myös rakkauselämä- on hänen, ei sinun.

Vierailija
10/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta nyt ei ole mitään. Itse olen ihastunut kuusi vuotta nuorempaan mieheen. Saas nähdä, johtaako mihinkään vai pitääkö mua liian vanhana. N33

Vierailija
11/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:22"]

Neljä vuotta nyt ei ole mitään. Itse olen ihastunut kuusi vuotta nuorempaan mieheen. Saas nähdä, johtaako mihinkään vai pitääkö mua liian vanhana. N33

[/quote]Ei ehkä hän mutta äitinsä ilmeisesti. Ainakin onnenokijana jos ei vosuna :(

Vierailija
12/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seurustelin 25 vuotiaana 21 vuotiaan pojan kanssa. Voi sitä kiusaamisen määrää!! Eihän kukaan edes päältä päin tajunnut että meillä on ikäeroa, mutta sitten kun saivat tietää, niin se vinoilu alkoi... eikä muuten ollut aina täysin harmitonta vinoilua. Poikaystävältä usein kysyttiin ilkeitä kysymyksiä kuten "etkö parempaa saanut?" ja minulta taas "oletko henkisesti jälkeenjäänyt?". Oikeesti mikä ihmisiä vaivaa? Eihän 3-5 vuoden ikäero pitäisi vielä vaikuttaa mihinkään!

Vierailija
13/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on pullat uunissa. Mun poika oli 22 kun 30.v akka sai hänet ylipuhuttua vauvahommiin muutama kuukausi tapaamisesta. Oli vaikea esittää iloista isoäitiä, kun poikani ja tämä korppikotka tulivat rakkauden hedelmäänsä esittelemään. Eipä se suhde kauan kestänytkään. Kun akka sai lapseltani lapsen, niin kiinnostus poikaani lopahti. Nykyään poikani on itsensä ikäisen naisen kanssa naimisissa jumalan kiitos. Minua vaan hävettää, että pojallani on lapsi vanhan harpun kanssa. Säälittää miniänkin puolesta.

Vierailija
14/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:28"]

[/quote]Kahdeksan vuotta miestä vanhempi nainen on vanha harppu ja korppikotka? Minkäikäinen itse olit kun se nainen oli vasta kolmikymppinen, aikalailla vanhempi vissiin, harppu

Iloitsetko yhtään ensimmäisestä lapsenlapsestasi vai kannatko vain häpeää kun äitinsä on niin tolkuttoman vanha?

Vierailija
15/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Hyi yök millainen ihminen! Mutta eihän tämä ole totta, eihän.. kun oikein miniänkin puolesta säälittää, lapsesta viis.

Vierailija
16/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mun puolestani vaikka hautaan asti.

Vierailija
17/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:27"]

Minäkin seurustelin 25 vuotiaana 21 vuotiaan pojan kanssa. Voi sitä kiusaamisen määrää!! Eihän kukaan edes päältä päin tajunnut että meillä on ikäeroa, mutta sitten kun saivat tietää, niin se vinoilu alkoi... eikä muuten ollut aina täysin harmitonta vinoilua. Poikaystävältä usein kysyttiin ilkeitä kysymyksiä kuten "etkö parempaa saanut?" ja minulta taas "oletko henkisesti jälkeenjäänyt?". Oikeesti mikä ihmisiä vaivaa? Eihän 3-5 vuoden ikäero pitäisi vielä vaikuttaa mihinkään!

[/quote]Sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa. Tai eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, jostain syystä on opetettu uskomaan että noinkin pieni ikäero on kauhistus jos nainen on vanhempi mutta huippua jos mies on se vanhempi osapuoli.

Itse tunnen kolme paria joissa nainen on 14-20 vuotta vanhempi kuin mies ja onnellisia ja tasapainoisia ovat.

Vierailija
18/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:12"]Eihän kukaan täysjärkinen tuon ikäinen nainen tapaile noin nuorta poikaa? Pelkään, että tyttö yrittää käyttää poikani rahoja hyväksi... Mitä voin tehdä? Poika ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta, kun on niin hullaantunut tähän vosuun.
[/quote]

Vosuun? Ja oikee tiät et on vai? Mut sanosin sul et rakkaus ei kato ikää! Voi hyvinki tul jotai

Vierailija
19/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on pienen ihmisen murheet.

Vierailija
20/38 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mäkin voisin tapailla itseäni vanhempaa naista, mutta aivan varmasti huolehtisin omalta osaltani siitä, että mitkään muut pullat eivät olisi uunissa, kuin korkeintaan tavalliset leivonnaispullat. Lapsia en halua vielä moneen, moneen vuoteen, jos ylipäätään koskaan.

En toki halua naiselta lapsihaaveita riistää, jos nainen lasta toivoo, mutta silloin naisella ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin etsiä toinen mies. T: Nuori mies.