minulla on aivan jäätävät viiltelyarvet ympäri kroppaa.
Koko keskikroppa, vatsan, kylkien ym seutu on täysin silvottu. Reisistä nousee korkeita arpia, sama olkapäistä alespäin. Normaalia ihoa ei ole paljoa jäljellä. Nivusten seutu, osa selkää, lantion iho, silvottu.
Hauskaa ehkä tässä on se että MINÄ selvisin kaikista vaikeuksista mitä elämä eteen heitti nuorempana, ja nyt olen korkeapalkkaisessa ( arvostetussa) työssä. Kaiken järjen mukaan (ja kaikkien muiden odotusten) minun olisi pitänyt päätyä pummiksi kadulle tms.
Mulla on nätti naama. Kivat muodot. Päällepäin, kukaan ei ikinä edes voisi arvata minkälainen kroppa mulla oikeasti on. Mutta mä olen tyytyväinen itseeni. Mä rakastan itseäni. Arvilleni en enää mitään voi, mutta se ei mua haittaa.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:44"]Luin otsikon "minulla on aivan jäätävä viettelytarve ympäri kroppaa"
[/quote]:-D:-D nauroin ääneen
Ap hienoa kuulla, että olet menestynyt elämässäsi rankoista jutuista huolimatta :)! Toivottavasti olet päässyt sinuiksi arpien kanssa, siltä ainakin kuulostaa. Mullakin on aikapaljon itsetehtyjä arpia, mutta niistä on vaikeampi päätellä syntytapaa. Mullakin olis ollu potentiaalia pärjätä vaikka kuinka hyvin elämässä, mutta ainakaan tällä hetkellä pääkoppa ei anna siihen mahdollissuutta, enkä ole valmis edes havittelemaan ammattia.
Luin otsikon "minulla on aivan jäätävä viettelytarve ympäri kroppaa"