Game of Thrones - kannattaako alkaa katsomaan?
Mitä olette mieltä the game of thrones sarjasta? Mikä hyvää, mikä huonoa, suosittelisitko?
Itse en ole katsonut kuin yhtä jaksoa sivusilmällä, joten en ymmärrä sarjaan kohdistuvaa hehkutusta. Kannattaako aloittaa katsominen? Jos aloitan, katson sarjan luonnollisesti alusta alkaen: mistä kaudet ja jaksot helpoiten löytää vai pitääkö käydä ostamassa ekat kaudet DVD-boxeina?
Kommentit (4)
Luulis sarjan kausien löytyvän esim. HBO nordicilta...en tosin tiedä onko alusta asti vai ainoastaan ne uusimmat. Ihan katsomisen arvoinen sarja on, suosittelen.
Kyllä on katsomisen arvoinen ... !! Ehdottomasti!!
Paitsi jos et yhtään voi sietää yliluonnollisuuksia ja mystisiä juttuja sarjoissa/ leffoissa.
Jos ei fantasia/historiateema kiinnosta tai et voi sietää väkivaltaa tai poliittista juonittelua niin sitten ei.
Mä ostin ne DVD-boksit... Kyllä se minusta on ihan katsomisen arvoinen, jo upeiden lavastusten takia. Vaikka minulle, kun olen myös ne kirjat lukenut, niin ei se sarja läheskään niin hyvä ole kuin kirjat. Tai ei olisi ainakaan jos ei olisi kirjoista jo lukenut enemmän taustoja niiden eri ihmisten valinnoille ja teoille. Sarjassa asioita vain tapahtuu, eikä ihmisten ajatteluprosessit niiden takana paljastu, toisin kuin kirjoissa.