Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä komia mies maalta!

Vierailija
22.06.2015 |

Otsikon sopiikin olla hieman provosoiva. :D

Olen 26-vuotias, lapsuuteni ja osan nuoruudesta maalla viettänyt ja siellä kasvanut nainen. Nykyään asun Helsingissä, ja viimeiset 10 vuotta asuinpaikkani on ollut keskusta tai muutoin vilkas kantakaupunki.

Voitte varmaan uskoa kuinka toisinaan kaipaan kaikkea sitä, mitä täällä ei ole! Luontoa, kasteisia kesäöitä ja sumuisia aamuja, maailaisromantiikkaa... Kyllähän stadistakin löytyy skuttaa ja vehreää ympäristöä, mut kaikki landelta kotoisin olevat - tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Mennäänkin nyt sieltä mistä aita on matalin(?) - Sinä maalaispoika/mies joka kaipaat seuraa nyt kesällä vaikka navettaan, hoitamaan huushollia, saunomaan, kyläjuhliin.. Ota minuun yhteyttä! Olisi varmasti win&win-tilanne mikäli edes jollain tasolla viehätyttäis toisistamme, siksi otsikko.

Olen ajattelevainen, empaattinen, tekeväinen, ulospäinsuuntautunut, rento, maanläheinen, huumorintajuinen.. Siinä mielessä siunattu, että samassa ruumiissa elää niin älyä kuin viisauttakin, ja viehättävän, pinnallisen ulkokuoren lisäksi minusta löytyy myös tarvittava syvyys. Vaikka itse sanonkin.

Olisi niiin kiva päästä viettämään vaikka muutama päivä (tai kuka tietää kuin pitkä aika ;) maalla, joista kiitokseksi (loistavan seuran lisäksi) autan sinua mahdollisen tilan töissä. Vaatimuslistassa ei siis ole navettaa tai sikalaa, mutta rakastan eläimiä! Ps. osaan tehdä ruokaa.

Laita mulle sähköpostia ja kerro itsestäsi, huomioin koko Suomen! kaupunkilaistytto@luukku.com

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:26"]

Ihana viesti! Miksei täällä useamminkin laitettaisi jotain tuollaisia, vaikkei mikään seuranhakupalstalle olekaan. Hauskaa lukea aina tarjokkaiden viestejä :D

[/quote]

Täältä ei saa yhteydenottoja. On kokemusta. 

[/quote]

Aina kannattaa laittaa matoa koukkuun.

Vierailija
2/10 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö Helsingistä etsii henkilöä Mies maalta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:03"]

Otsikon sopiikin olla hieman provosoiva. :D

Olen 26-vuotias, lapsuuteni ja osan nuoruudesta maalla viettänyt ja siellä kasvanut nainen. Nykyään asun Helsingissä, ja viimeiset 10 vuotta asuinpaikkani on ollut keskusta tai muutoin vilkas kantakaupunki.

Voitte varmaan uskoa kuinka toisinaan kaipaan kaikkea sitä, mitä täällä ei ole! Luontoa, kasteisia kesäöitä ja sumuisia aamuja, maailaisromantiikkaa... Kyllähän stadistakin löytyy skuttaa ja vehreää ympäristöä, mut kaikki landelta kotoisin olevat - tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Mennäänkin nyt sieltä mistä aita on matalin(?) - Sinä maalaispoika/mies joka kaipaat seuraa nyt kesällä vaikka navettaan, hoitamaan huushollia, saunomaan, kyläjuhliin.. Ota minuun yhteyttä! Olisi varmasti win&win-tilanne mikäli edes jollain tasolla viehätyttäis toisistamme, siksi otsikko.

Olen ajattelevainen, empaattinen, tekeväinen, ulospäinsuuntautunut, rento, maanläheinen, huumorintajuinen.. Siinä mielessä siunattu, että samassa ruumiissa elää niin älyä kuin viisauttakin, ja viehättävän, pinnallisen ulkokuoren lisäksi minusta löytyy myös tarvittava syvyys. Vaikka itse sanonkin.

Olisi niiin kiva päästä viettämään vaikka muutama päivä (tai kuka tietää kuin pitkä aika ;) maalla, joista kiitokseksi (loistavan seuran lisäksi) autan sinua mahdollisen tilan töissä. Vaatimuslistassa ei siis ole navettaa tai sikalaa, mutta rakastan eläimiä! Ps. osaan tehdä ruokaa.

Laita mulle sähköpostia ja kerro itsestäsi, huomioin koko Suomen! kaupunkilaistytto@luukku.com

[/quote]

kelpaako pieni kaupunki missä kaunista luontoa kaikkialla?

Vierailija
4/10 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä ap:n kaveriksi. Olen myös maalta kotoisin ja asun nykyisin keskikokoisessa kaupungissa. Kaipaan niin maaseudun kesää.<3

Vierailija
5/10 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voii teitä! Kesällä maajussit käy kotona syömässä, lypsyllä ja nukkumassa pari tuntia. Jos ei ole peltohommia niim korjaillaan koneita ja muuta hajonnutta.

Maalaisromantiikka on kaukana kun itse lypsät ja hoidat navetallisen lehmiä js nuoria kun isäntä Forecan kyttäämisen jälkeen ryntää niittämään.

Vierailija
6/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostutko lypsämään? T. M65

Vierailija
7/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M65 olet vähän turhan liian vanha mulle vaikka kuinka lypsäisinkin, olis pitänyt varmaan rajata vähän aloitusviestissä. Etsin siis lähemmäs omanikäistä seuraa, mieluiten kolmenkympin molemminpuolin. Ap

Vierailija
8/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna! :D

Vierailija
9/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti! Miksei täällä useamminkin laitettaisi jotain tuollaisia, vaikkei mikään seuranhakupalstalle olekaan. Hauskaa lukea aina tarjokkaiden viestejä :D

Vierailija
10/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:26"]

[/quote]

Täältä ei saa yhteydenottoja. On kokemusta.