Kerro, millaiset hiukset sulla on!
Mulla on pitkät, alaselkään ulottuvat. Ne ovat suorat, mutta eivät ihan piikkisuorat, vaan hieman taipuisat paikka paikoin. Väri on oma, joku voi kutsua maantieksi, joku keskiruskeaksi. Hiuksistani löytyy eri sävyjä ja tekstuureita. Vaaleammat hiukset ovat ohuita ja suoria, tummemmista osa on laineikkaita. Sitten on vielä paksuja, karkeita ja tummanruskeita. Hiukseni ovat suomalaisiksi paksut, mutta yli 40 vuoden iässä hiukseni ovat hieman jo ohentuneet.
Kommentit (8)
Tosi samanlaiset kuin minulla. Minulla on maantienväriset, käsittelemättömät, pitkät. Saattaa kuulostaa tylsältä, mutta viihdyn näissä. Nuorempana minulla oli aina aurinkoraitoja, nekin olivat kivoja. Olen nelikymppinen.
Hennavärjätyt vyötärömittaiset, näyttävät aina jotenkin suttuisilta ja pörröisiltä. 40 minäkin.
Olkapäille ulottuvat luonnonkiharat (2C/3A). Väri on tällä hetkellä melko erikoinen, koska olen reilut kaksi vuotta kasvattanut omaa väriäni esille: muuten hiukset ovat keinovalossa alumiininharmaat ja luonnonvalossa beiget, mutta latvoissa on kymmenisen senttiä vanhaa kuparinväriä.
M36.
Hiirenharmaa. Leikkaan nykyisin itse tukkani koneella, kun en jaksa käydä parturissa enää. Enkä maksaa siitä.. Ennen kävin kerran kuukaudessa parturissa. Semmoinen armeijatukka mulla on. Mulle kyllä sopii lyhyt tosi hyvin.
Tummat, punaruskeat, kiiltävät, lapojen yli pitkät, erittäin paksut, aika nopeasti rasvoittuvat, talvisin välillä hilseessä, suorat, nutturan avatessa laineilevat, vajaa vuosi sitten tasoitetut, aika raskaat eli eivät erityisen kovin kuohkeat, semihehkeet. Mamma28v
Luonnonmustat, jonnekin vyötärölle saakka. Ovat oikeastaan suihkussa käyntiä lukuun ottamatta aina kiinni, suorat tai hieman lainehtivat on varmaan oikea määritelmä näistä. Yksittäiset hiukset kuulemma ohuita, mutta hiuksia on paljon, joten yleisvaikutelma on kohtalaisen paksut hiukset. Talvisin ovat kuivemmat ja kihartuvat ehkä jopa enemmän, kesällä aurinko monesti polttaa näihin tummanruskeita sävyjä. Loppukesästä peitän nuo ruskeat kohdat yleensä jollain kevytvärillä jos alkaa liikaa ärsyttämään.
Vaaleat maantienväriset, harmaantuvat, paksut ja noin 20 cm lapaluiden alapuolelle ylettyvät tasapitkät.
Terveiin Salme 70 v.