Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herätessä ihan hirveä päänsärky joka toisinaan menee pois pian, mutta tänään ei. Mitä teet lievittääksesi päänsärkyä?

Vierailija
11.02.2022 |

Nyt istun tyhmänä koneella. Otin 1/2 Burana 400 ja pidin kylmää käärettä otsalla. Oksennusfiiliskin sitten katosi, mutta on ihan ufo olo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen päänsärky?

Mulla on usein herätessä "nenän takana" ja joskus auttaa nenäsuihke.

Taitaa olla polyyppi nenässä.

Vierailija
2/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös huono tyyny ja bruksaus aiheuttavat päänsärkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuppi kahvia

Vierailija
4/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lähteekö se niskasta? Vai onko ihan puhdasta *pään*särkyä?

Vierailija
5/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea. Ei siihen pillerit auta.

Vierailija
6/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uniapnea?

Vierailija
7/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla uniapnea? Melko tyypillinen uniapnean oire.

Vierailija
8/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä? Aamuinen päänsärky täytyy aina selvittää, näin sanoi minulle neurologi.

Vierailija
9/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänsärky on repivää eikä lähde pois Buranalla, kannattaa lähteä lääkäriin - eikä autolla vaan ambulanssilla. Aivoverenvuoto alkaa juurikin tuollaisilla oireilla. 

Vierailija
10/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain puolikas burana? Aikuisille annostus on kokonainen tai kaksi.

Vierailija
11/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tulee. Mene ostamaan arkku, hautapaikka ja kivi. Aamen🙏

Vierailija
12/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä aamulla päänsärkyä, todennäköisesti johtuu niskasta. Otan siihen 200 buranan ja 500 panadolin, sillä yleensä lähtee.

Vierailija
13/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa lääkettä liian pieni annos? Saa haittavaikutukset, mutta lääke ei tehoa kipuun. Kannattaa syödä lääkkeitä ihan ohjeen mukaan eikä sooloilla.

Tuokin järjetöntä, että ottaa Buranaa 200 mg ja panadolia 500 mg. Todennäköisesti, kun yksi lääke oikealla annostuksella auttaa.

Vierailija
14/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki purentakisko ja kunnollinen patja sekä anatominen tyyny.

Vierailija
15/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan särkylääkkeen. Yleensä 1-2 Burana 400mg ja keitän mukillisen vahvaa kahvia. Odotan hetken ja jos ei ala helpottamaan niin nakkaan huiviini vielä yhden 1g Panadolin. Sit pienelle happihypylle ennen töiden alkua.

Mulla tuon säryn aiheuttaa bruksaus ja niskajumi. Särky on välillä jäätävä. Nyt kävin hiotuttamassa kiskon jotta hampaat pääsee liukumaan paremmin. Toivonmukaan alkaa noi jumit helpottamaan.

Nyt ap, pois koneelta ja ota lisää lääkettä ja mene ulos.

Vierailija
16/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono tyyny. Väärä niskan asento voi aiheuttaa särkyjä. Ostin ergonomisen tyynyn, taisi olla n 50 e, eipä ole enää niskakipuja. Siinä pystyy säätelemään täytteen määrää ottamalla pois niin, että itselle sopiva. Myyjä autto mua asennon kanssa.

Vierailija
17/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa lääkettä liian pieni annos? Saa haittavaikutukset, mutta lääke ei tehoa kipuun. Kannattaa syödä lääkkeitä ihan ohjeen mukaan eikä sooloilla.

Tuokin järjetöntä, että ottaa Buranaa 200 mg ja panadolia 500 mg. Todennäköisesti, kun yksi lääke oikealla annostuksella auttaa.

Toi lääkeyhdistelmä on lääkärin ehdottama.

Vierailija
18/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on silloin tällöin päänsärkyä, minkä olen analysoinut johtuvan niskajännityksestä, joka taas johtuu huonosta ryhdistä ja työasennosta. Tällainen särky ei mene itsekseen ohi, koska ilmeisesti sitä särkyä sitten yrittää sietää jotenkin jännittämällä niitä lihaksia entisestään. Otan Ibumaxia 400mg ja sillä särky hellittää niin että voin rentouttaa niskan ja pääsen pattitilanteesta.

Vierailija
19/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syvähengitystä - vedä sisään, pidätä ja hengitä ulos. Toista ainakin 5x. Jos tuolla helpottaa saattaa olla että sinulla on uniapneaa ja päänsärky johtuu katkoksista. 

Niskoista voi myös johtua, silloin ei mene millään ohitse

Lisäksi voi johtua myös liian vähästä veden juomisesta. 

Vierailija
20/21 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harvakseltaan (onneksi) migreenikohtauksia ja ne alkavat lähes aina aamuyöstä. Siinä menee sitten seuraava päivä makkarissa pimeässä maatessa oksennusämpäri sängyn vieressä. Buranasta ei ole mitään hyötyä eikä yöpöydän laatikossa olevista estolääkkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän