Mies veti kilarit
Jotain yritti korjata lapsen puhelimella ja kiroili, lapsi sanoi että menee kertomaan äitille rumat puheet. Mies oli sanonut että jos menet niin en korjaa puhelintas. Lapsi tuli mulle suihkuun kuiskuttaa tämän. Sanoin, että käyttäytyipä isä rumasti. Lapsi rupesi sitten temppuilemaan miehelle keittiössä ja sotkemaan ruuan kanssa ja yritti lyödä että iskä on tyhmä. Mies raivostui ja huusi että oon sun isäs ja yritäpäs lyödä niin näet mitä siitä seuraa.. heitti jonkun kädestä menemään ja kiroili että hermot menee justiinsa. Ja sanoi raivona että lähtee kohta kävelemään tästä hullujen huoneelta. Meni sitten makkariin ja sinne jäi ja on yhä. Minä rauhoitin lapsen ja puhuin kuinka kukakin toimi väärin jne. Sanoin ettei isiä koskaan lyödä eikä isä saa noin hermpostua jne. Että minä en ainakaan koskaan jätä.
Lapsi nukahti, makaan tässä hänen sängyllä vieressä ja neuvoton olo..... mitä pitäisi ajatella. Miehellä totaalisesti keitti yli, aiemminkin joskus vastaavia vaikka pääsääntöisesti ei. Mietin miten itse toimin väärin jne... en tiedä, mutta miehen uhkailut että varo vaan.. ja että uhkasi lapselle lähteä kävelemään.. huh. Miten mun nyt tulisi toimia ja ajatella? Mieshän vaan mököttää ja meinaa että oikeutetusti suuttui.
Kommentit (25)
Just se mielestäni, että isän tulee se kunnioitus aikuismaisella käytöksellä ansaita. Ymmärrän että mies hermostui lapsen törkykäytökseen mutta itse tyylillään aiheuttaa. Se ei mene miehelle perille.
Kertokaa miten nyt toimia? Ap
Mä olen ne muutamat kerrat puolustanut lastani. Siis tehnyt miehelle itselleen selväksi ettei noin ei lasta kohtaan käyttäydytä. Lopulta jätin hänet. Ihan täys mulkku se oli
Näistä tilanteista tulee olo, etten voi luottaa mieheeni enkä oikein hyvillä mielin uskalla jättää lapsen kanssa keskenään pidemmäksi aikaa. Nytkin olo, että siitä vaan lähtee kävelemään -mutta eihän se muuta kuin uhkaile, mökötä ja sitten on kuin ei mitään.
Ja, meille syntyy pian vauva.... ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:32"]Mä olen ne muutamat kerrat puolustanut lastani. Siis tehnyt miehelle itselleen selväksi ettei noin ei lasta kohtaan käyttäydytä. Lopulta jätin hänet. Ihan täys mulkku se oli
[/quote]
No mites eron jälkeen? Tapaavatko toisiaan ja miten hyvillä mielin lasket lapsen isälle?
Ei tuo kovin aikuismaista käytöstä ole, mutta väliin keittää yli. Rikki mennyt esine muutenkin helposti ketuttaa ja kun toinen tulee siihen viereen mesomaan, niin hermo menee. Olen mäkin joskus uhkaillut, että varo vaan, mutta jos olis pitänyt uhkaus toteuttaa, niin ei olis ollut ajatustakaan, mitä olisin tehnyt.