Olen 15 ja raskaana. Kysyttävää?
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:58"] Mielestäni on liian nuori jos sekä äiti että lapsi saa lapsilisää. Tällä en tarkoita sitä etteikö 15v voisi olla hyvä äiti. Tottakai ikä tuo haasteita, mutta olen törmännyt myös kolmekymppisiin joille äitiys ei vain sovi. [/quote] Jännä, hyvin jännä kuinka nämä 15 vuotiaat teiniäidit väittävät tuntevansa näitä kolmekymppisiä äitejä, joille äitiys ei sovi. Missä piireissä törmäätte kun normaali 30v äiti ei pyöri 15v äidin kanssa. [/quote] En ole ap. 25v :) törmännyt molempiin [/quote] Ja jatkanpa vielä, että pitääkö sitä nyt "pyöriä" jossain porukassa. Eiköhän melkein jokaisen lähipiiristä/sukulaisista löydy kaiken ikäisiä.. [/quote] En ole noin kiinnostunut teini-ikäisistä sukulaislapsista, että tietäisin millaisia vanhempia he olisivat ja, että he tietäisivät millainen vanhempi minä olen. Olen 27v [/quote] otitpas henkilökohtaisesti, en nyt tarkoittanut että kolmekymppinenkään olisi huono äiti:D meinasin nyt että ei se ikää katso. Ja kyllä läheisten tavat olla vanhempia huomaa ihan kyyläämättäkin:) [/quote] En ottanut henkilökohtaisesti, tarkoitin vain, että saat olla todella läheinen jotta voit sanoa 100% varmuudella, millainen vanhempi joku on. [/quote] no 100% vaikee sanoo melkeinpä kenestäkään, mutta tottakai sitä nyt pääpirteet näkee. Tavat toimia lapsen kanssa jne. Toisilla se tulee luonnostaan, tooset taas eivät edes halua oppia.
[/quote]
mutta jokaisella on oma tapansa toimia oman lapsensa kanssa :D ?
[/quote]
no tottakai, joku tekee sen mielellään ja joku väkisin velvoitteesta. Oli lapsi sitten suuniteltu tai ei..
Kuinka kaverisi ovat suhtautuneet? Kuiskutellaanko koulussa selän takana? Muistan kun itse olin yläasteella eräs tyttä oli raskaana ja tuli tuijotettua ja supateltua.. nyt kaduttaa..
Itse sain lapsen vähän ennen kuin täytin 15-v. Hieman yllätyksekseni jouduinkin itse hoitamaan vauvan kokonaan, vanhemmat eivät auttaneet, vaikka asuimmekin saman katon alla. Poikakaverin kanssa piti muuttaa yhteen, mutta meillä meni välit poikki jo ennen lapsen syntymää. Päädyin sitten antamaan vauvan adoptioon vajaa 1-vuotiaana, ja oli kyllä hyvä päätös. Minulla on nyt kaksi lasta, jotka ovat syntyneet ollessani kolmekymppinen.
N36
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:10"]Kuinka kaverisi ovat suhtautuneet? Kuiskutellaanko koulussa selän takana? Muistan kun itse olin yläasteella eräs tyttä oli raskaana ja tuli tuijotettua ja supateltua.. nyt kaduttaa..
[/quote]
Kaikki oli tosi yllättyneitä, mutta katseita ja kuiskuttelua en oo huomannu
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:18"]Itse sain lapsen vähän ennen kuin täytin 15-v. Hieman yllätyksekseni jouduinkin itse hoitamaan vauvan kokonaan, vanhemmat eivät auttaneet, vaikka asuimmekin saman katon alla. Poikakaverin kanssa piti muuttaa yhteen, mutta meillä meni välit poikki jo ennen lapsen syntymää. Päädyin sitten antamaan vauvan adoptioon vajaa 1-vuotiaana, ja oli kyllä hyvä päätös. Minulla on nyt kaksi lasta, jotka ovat syntyneet ollessani kolmekymppinen.
N36
[/quote]
Kaduttiko sua yhtään sen jälkeen ku olit antanu lapsen adoptioon?
Ei se mikään poikaystävä ole, pedofiili se on ja kuuluu vankilaan!
Tässä täyttyy kaksi rikosnimikettä.
1.alkoholin välittäminen alaikäiselle.
2.alaikäiseen sekaantuminen.
Entäs jos poikaystäväsi joutuu vankilaan? Oletteko mietineet tätä? No ette tietenkään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:35"]
.
[/quote]
tsemppiä ja siunausta!
Nii, kyllähän se 5 vuotta suomessa norkoileminen jo tekeekin täys veriseksi suomalaiseksi
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:07"]Ihanaa tulee vahvempi pigmenttinen vauva !
[/quote]
Poikaystävä on ihan suomalainen
[/quote]
Nii, kyllähän se 5 vuotta suomessa norkoilu tekee jo täys veriseksi suomalaiseksi
Mitä mieltä olet Ezkimon poismenosta?
Onnittelut :). Onko sinua yritetty painostaa tekemään abortti?
Miks panit ilman kumii? Sua tullaan luulemaab isosiskoks...lol
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:07"] [quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:58"] Mielestäni on liian nuori jos sekä äiti että lapsi saa lapsilisää. Tällä en tarkoita sitä etteikö 15v voisi olla hyvä äiti. Tottakai ikä tuo haasteita, mutta olen törmännyt myös kolmekymppisiin joille äitiys ei vain sovi. [/quote] Jännä, hyvin jännä kuinka nämä 15 vuotiaat teiniäidit väittävät tuntevansa näitä kolmekymppisiä äitejä, joille äitiys ei sovi. Missä piireissä törmäätte kun normaali 30v äiti ei pyöri 15v äidin kanssa. [/quote] En ole ap. 25v :) törmännyt molempiin [/quote] Ja jatkanpa vielä, että pitääkö sitä nyt "pyöriä" jossain porukassa. Eiköhän melkein jokaisen lähipiiristä/sukulaisista löydy kaiken ikäisiä.. [/quote] En ole noin kiinnostunut teini-ikäisistä sukulaislapsista, että tietäisin millaisia vanhempia he olisivat ja, että he tietäisivät millainen vanhempi minä olen. Olen 27v [/quote] otitpas henkilökohtaisesti, en nyt tarkoittanut että kolmekymppinenkään olisi huono äiti:D meinasin nyt että ei se ikää katso. Ja kyllä läheisten tavat olla vanhempia huomaa ihan kyyläämättäkin:)
[/quote]
En ottanut henkilökohtaisesti, tarkoitin vain, että saat olla todella läheinen jotta voit sanoa 100% varmuudella, millainen vanhempi joku on.
[/quote]
no 100% vaikee sanoo melkeinpä kenestäkään, mutta tottakai sitä nyt pääpirteet näkee. Tavat toimia lapsen kanssa jne. Toisilla se tulee luonnostaan, tooset taas eivät edes halua oppia.
[/quote]
VITTU PÄÄT KIINNI NYT!!! TÄMÄ EI LIITY ENÄÄ AIHEESEEN JOTEN ANTAKAA JO OLLA.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:37"]Mitä mieltä olet Ezkimon poismenosta?
[/quote]
En ikinä oo oikeen välittäny Ezkimon musiikista mutta harmillista
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:37"]Onnittelut :). Onko sinua yritetty painostaa tekemään abortti?
[/quote]
On
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:38"]Miks panit ilman kumii? Sua tullaan luulemaab isosiskoks...lol
[/quote]
Olin kännissä...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:42"]
Itse olen myös 15v ja tyttäreni on nyt 2kk :) Onnea sulle. Mulle on ainakin ollut tosi helppoa tämä vauva-aika kun on rauhallinen Tyttö :)
[/quote]Mummo ja vaariko sen on hoitaneet?
[/quote]
Itse olen vauvani hoitanut ja tytön kanssa kaksin asutaankin. Kerkesin käymään 8-luokan koulussa melkein loppuun ja viimeisen kuukauden tenttimällä. Nyt ollaan tytön kanssa vuosi kotona ja sitten tyttö päiväkotiin ja minä lähden opiskelemaan :)