Mitä mieltä Natalie Dormerista?
Minun suosikkinäyttelijäni. :) Oli tosi hyvä roolissaan Anne Boleyninä The Tudorsissa. Toinen suosikkini on Adelaide Kane.
Kommentit (12)
That smirking whore from Highgarden!
Kaunis! Ja ihan uskomaton Margaery Tyrell<3 Ei voisi olla sopivampaa!
Minua ärsytti se akka suunnattomasti siinä Tudorsissa, kaunishan hän on jne. MUTTA koko ajan suipisteli suutaan ja "virnisteli". Onneksi se teloitettiin ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:12"]Minua ärsytti se akka suunnattomasti siinä Tudorsissa, kaunishan hän on jne. MUTTA koko ajan suipisteli suutaan ja "virnisteli". Onneksi se teloitettiin ;)
[/quote]
Hyh hyh sua!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:12"]Minua ärsytti se akka suunnattomasti siinä Tudorsissa, kaunishan hän on jne. MUTTA koko ajan suipisteli suutaan ja "virnisteli". Onneksi se teloitettiin ;)
[/quote]
Hyh hyh sua!
[/quote]
Olihan se suun suipistelu nyt ihan helkkarin liioiteltua!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:12"]Minua ärsytti se akka suunnattomasti siinä Tudorsissa, kaunishan hän on jne. MUTTA koko ajan suipisteli suutaan ja "virnisteli". Onneksi se teloitettiin ;)
[/quote]
Hyh hyh sua!
[/quote]
Olihan se suun suipistelu nyt ihan helkkarin liioiteltua!
[/quote]
Kuuluu rooliin! Se oli niin mustasukkainen! Ja halus olla täydellinen! Mut olihan se ihan täydellinen!
Yksi näistä Jenkkien kaapelitv-kanavilla näytettävien sarjojen tissienesittelijöistä joiden on riisuttava aina vaatteensa saadakseen rooleja.
Aina alasti ja samanlainen aina. Huono näyttelijä
Ei voi muuta sanoa, kuin että onpa ruma ämmä! https://pmcdeadline2.files.wordpress.com/2014/10/dormer.jpg?w=446&h=299&crop=1
Tihrusilmät kilometrin päässä toisistaan ja sonnin nenä.
Hyi saatana! Tämäkö kaunis? http://www.coupdemainmagazine.com/sites/default/files/9-6783/nataliedormer-sep14-1.jpg
Oletteko ihan tosissanne?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:12"]Minua ärsytti se akka suunnattomasti siinä Tudorsissa, kaunishan hän on jne. MUTTA koko ajan suipisteli suutaan ja "virnisteli". Onneksi se teloitettiin ;) [/quote] Hyh hyh sua! [/quote] Olihan se suun suipistelu nyt ihan helkkarin liioiteltua! [/quote] Kuuluu rooliin! Se oli niin mustasukkainen! Ja halus olla täydellinen! Mut olihan se ihan täydellinen!
[/quote]
Mitä taitavampi näyttelijä, sen vähemmän hän tarvitsee naamanvääntelyitä tunnetilojen näyttämiseen.
Täällä taas kateelliset ämmät huutelevat... Harmittaako, kun lasten vääntäminen pilasi kroppanne ja itsetuntonne ja väsymys pärstänne? Natalie on todella kaunis ja mielestäni hyvä näyttelijä. Kateellisuuttahan tuo on, näkee pitkälle. ;)