Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset meikkaavat?

Vierailija
22.06.2015 |

Miesten takia! No EI. Naiset meikkaavat tunteakseen oman olonsa itsevarmemmaksi
ja kauniimmaksi. Minulla on parempi olo kun naama on uitettu meikeissä, koska silloin tunnen itseni voimakkaammaksi.
Miksi SINÄ käytät meikkiä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän paremmalta. Olen 100x seksikkäämpi meikin kanssa. Oon niin mitäänsanomaton ilman meikkiä, meikillä saan särmää kasvoihini.

Vierailija
2/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkiä... 

Olen kai tarpeeksi voimakas ilmankin. Kumma juttu, mutta miehiä silti pyörii ympärillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:24"]En käytä meikkiä... 

Olen kai tarpeeksi voimakas ilmankin. Kumma juttu, mutta miehiä silti pyörii ympärillä. 
[/quote]
Olet onnekas! :)
Ap

Vierailija
4/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkseni paremmalta ja ollakseni itsevarmempi. Ei tosiaan liity miehiin, en voisi millään mennä töihin ilman meikkiä, vaikka siellä on pelkkiä naisia. Tuntemattomien kanssa meikittömyys ei niin paljon häiritse, mutta pidän kyllä silloin matalaa profiilia.

Vierailija
5/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat rumia.

Vierailija
6/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan siksi että en näyttäisi väsyneeltä. Välillä huonosti nukutun yön jälkeen on ihanan piristävää meikkata kun ei näytä väsyneeltä niin en tunne itseäni väsyneeksi.

Vierailija
8/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman historian saatossa, myös miehet ovat ehostaneet ja meikanneet, sekä kävelleet korkeakorkoisilla kengillä, korostaneet olemustaan koruilla ja peruukeilla.

~~~

".. Silkistä sametista nirunarukengät oli
entisellä heilallani enkä minä häntä
riiannut kuin ilman pilkallani..."

- Hilu, hilu -

:D

Vierailija
9/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kukaan mies koskaan ollut kiinnostunut, mutta meikkaan silti, koska se on minusta hauskaa. Usein tosin saatan pestä meikit pois ennen kuin lähden kotoa, varsinkin, jos olen innostunut kokeilemaan jotain erikoisempaa. 

Vierailija
10/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että jonkun itsetunto riippuu meikkaamisesta.

Vierailija
11/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen syyn takia. Tänään meikkasin vasta, kun mies lähti ulos. Olin jo unohtanut meikit ja hetken päästä menin suihkuun ja pesin ne.

Tänään siis meikkasin vain sen takia, kun se oli nautinnollista. Sellaista ehostamisleikkiä.

Voisi verrata piirtämisfiilikseen.

Vierailija
12/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin miksi peseydytään, käydään kampaajalla, silitetään vaatteet jne. Meikki on osa huoliteltua siistiä ulkonäköä.

Vierailija
13/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika väsyneen ja valjun näköinen ilman meikkiä. Meikkaan kyllä silti aika kevyesti. Mutta kyllä sitä kevyessäkin meikissä vaan näyttää pirteämmältä.

Vierailija
14/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan tylsyyteeni ja juhliin mennessäni. Kun vielä opiskelin, niin en meikannut. Nyt työttömänä meikkaan tylsyyteeni ja kokeilen erilaisia meikkaustapoja. Ellen sitten pelaa pleikkaa.

Vierailija
15/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kulmat ja ripset kestovärjättyinä, koska ne on mulla puntukkaisena muuten lähes värittömät ja kun ihokin on vaalea (en rusketu koskaan) niin jotain piristystä kai kaipaan. Rakastan huulipunaa ja kynsilakkaa, joten käytän niitäkin. En taatusti yritä miehiä iskeä, enkä saada minkäänlaista huomiota, ihan omaksi silmäniloksi ja piristykseksi sekä ehkä korostamaan persoonaani. Olen siis kohta 50 v ja onnellisesti naimisissa, en ole puuma enkä etsi minkäännlaista miesseuraa. Ja eipä taitaisi esim. kynsilakkani olla mitään seksikästä, tällä hetkellä on turkoosia lakkaa :).

Tykkään meikeistä ja kivoista vaatteista samaan tyyliin kuin tykkään sisustaa kotiani tai hoitaa puutarhaa, eli haluan kauneutta ympärilleni.

Vierailija
16/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmat heistä eivät ole kovin ihmeellisiä ilman meikkiä. 

Kokeilin joskus laittaa bb-voidetta ja oli todella niljakas olo jo siitä - ja pirun kaukana itsevarmasta, saati seksikkäästä. Onneksi olen mies eikä ihoni ole epätasainen tai paiseinen :D

Vierailija
17/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:33"]Ajatella, että jonkun itsetunto riippuu meikkaamisesta.
[/quote]
Mitäs ihmeellistä siinä on. On kunnioitusta muita kohtaan näyttää siistiltä yleisillä paikoilla, minulle meikkaamattomuus on sama kuin olisi rikkinäiset tai likaiset vaatteet.

Vierailija
18/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 19:33"]

Ajatella, että jonkun itsetunto riippuu meikkaamisesta.

[/quote]

https://40.media.tumblr.com/fa8ee84df29e8447e473c0abe649165b/tumblr_nd6uaeYWaS1tkgwy4o1_500.jpg

Vierailija
19/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan vain kotona. En esim töihin tai kaupungille. :) Meikkaan piristääkseni itseäni.

Vierailija
20/37 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievä akne, ei siis ole kasvot täynnä paiseita xD sen verran kuitenkin on näppyjä että ohut meikkikerros on kyllä välttämätön esim. kaupungille lähtiessä. Kyllä, pesen meikit pois enkä nuku ne naamassa. Kyllä, pidän myös meikittömiä päiviä. Ei, ainakaan omassa tapauksessani meikki ei pahenna ihon kuntoa, päinvastoin kuvittelen, että se suojaa ihoa esim. saasteilta ja myöskin auringolta aurinkosuojan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän