Olen lihonut vuodessa 30 kiloa
Vaikka olen syönyt ihan normaalisti samalla tavalla kuin ennenkin kun olin vielä normaalipainoinen ja herkutellut vain viikonloppuisin. Saattaa olla lääkkeistä johtuvaa, mutta olisiko silti tarpeen mennä lääkärille varmistamaan, ettei lihominen johdu jostain sairaudesta?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:36"]Niin mäkin. Mutta herkuttelemalla. Ei kukaan liho normisyömisillä noin valtavaa määrää noin lyhyessä ajassa.
[/quote]
Usko tai älä, olen syönyt ihan normaalia, terveellistä kotiruokaa, viikonloppuisin ehkä pussilisen karkkia tai sipsiä ja puolitoistalitraa sokeritonta limua. En siis todellakaan ole mässäillyt mitenkään
voi ei :/ sulla taitaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 17:35"]Vaikka olen syönyt ihan normaalisti samalla tavalla kuin ennenkin kun olin vielä normaalipainoinen ja herkutellut vain viikonloppuisin. Saattaa olla lääkkeistä johtuvaa, mutta olisiko silti tarpeen mennä lääkärille varmistamaan, ettei lihominen johdu jostain sairaudesta?
[/quote]
Mikä lääkitys? Ja ilman muuta tutkimuksiin.
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja säästöliekki. Erittäin yleinen av-laihduttajilla. Käy testeissä välittömästi.
Mitä lääkkeitä syöt? Mulla nousi Mirtatsapiinillä paino 2 vuodessa 35 kiloa.
Minulla myös. Lihoin ensin 20kg ja sitten tulin raskaaksi, raskauskiloja vielä sellaiset 10kg. Nyt tuo 10kg raskauskiloja on lähtenyt mutta en saa tuota 20kg pois joka tuli minulle jossain puolessa vuodessa ennen raskautta. Minulla on seurattu kilppariarvoja moneen otteeseen ja otettu myös laaja kilpirauhaspaneeli, ei vikaa. Seuraavaksi yritän saada endokrinologilta vielä kortisoni kokeita, voiko olla cushing. Hieman pelottaa kun omaan herkkyyden hyvänlaatuisille kasvaimille, jos on kortisonit koholla..
Niin mäkin. Mutta herkuttelemalla. Ei kukaan liho normisyömisillä noin valtavaa määrää noin lyhyessä ajassa.