Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Varakkaiden suosimassa Kauniaisissa". Minua vähän naurattaa. Kauniainen on ihan tavallinen kaupunki

Vierailija
11.02.2022 |

Seiska maalailee Kauniaisista jotain ihmeellistä Kiira-jutussaan. Olen asunut siellä ja se on ihan tavallinen kaupunki. Hyvää siinä on se, että ruotsia kuulee kaupassa ja kadulla ja siellä on myös ruotsinkieliset koulut. Muuten ihan normaali kaupunki.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Kiira Korpi uutisoinnissa minua hiukan huvittaa se miljoonatalo, surkea rettelö helkkarin ahtaalla tontilla, minua hävettäisi asua niin rumassa hökötyksessä.

Joo, hinta on kiinni sijainnista, mutta ruma ja ahtaalla tontilla se on.

Vierailija
22/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Kiira Korpi uutisoinnissa minua hiukan huvittaa se miljoonatalo, surkea rettelö helkkarin ahtaalla tontilla, minua hävettäisi asua niin rumassa hökötyksessä.

Joo, hinta on kiinni sijainnista, mutta ruma ja ahtaalla tontilla se on.

Ihmettelin sitä, että se on tasakattoinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä varakkaita ja kauniita taloja, mutta myös ihan keskituloisia kerrostaloissa :) Itse en tienaa mitenkään erityisen paljon, mutta sain ostettua kivan kodin luonnon läheltä. Eli ei tarvitse olla miljonääri jos tänne haluaa!

Ja kyllä - Kauniainen on kaupunki. Täällä on kaksi ala-astetta, kaksi ylä-astetta sekä lukio ja päiväkoteja. :)

Miten olet tottunut siihen, että jos kävelee kaupungin halki, vastaan tulee noin yksi ihminen? ap

Vierailija
24/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä varakkaita ja kauniita taloja, mutta myös ihan keskituloisia kerrostaloissa :) Itse en tienaa mitenkään erityisen paljon, mutta sain ostettua kivan kodin luonnon läheltä. Eli ei tarvitse olla miljonääri jos tänne haluaa!

Ja kyllä - Kauniainen on kaupunki. Täällä on kaksi ala-astetta, kaksi ylä-astetta sekä lukio ja päiväkoteja. :)

Miten olet tottunut siihen, että jos kävelee kaupungin halki, vastaan tulee noin yksi ihminen? ap

Paljon vilkkaampi se on kuin väkimäärältään samankokoinen Hanko, jossa asukkaat menee syyskuussa kotiin ja vetää verhot ikkunoiden eteen ja seuraavan kerran vappuna raottavat verhoa.

Vierailija
25/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla vain kateellinen?

Vierailija
26/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla vain kateellinen?

Mitä ihmettä? Minähän sanoin, että olen asunut Kauniaisissa. ap

Vierailija
27/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit rikkaat asuu Kauniaisissa kun laskevat joka penninsä ja äyri vaikuttaa. Ei välttämättä Kiira saanut elättäjää.

Vierailija
28/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniainen , Espoo ja Vantaa voisi yhdistyä Helsinkiin yhdeksi kunnaksi. Ilma Helsinkiä niitä ei olisi koskaan rakennettu.

Vierailija
29/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniainen , Espoo ja Vantaa voisi yhdistyä Helsinkiin yhdeksi kunnaksi. Ilma Helsinkiä niitä ei olisi koskaan rakennettu.

Ei onnistu. Kauniainen ei huoli Espoota eikä Espoo huoli Vantaata. Kauniaisissa muutaman taloyhtiön asukkaat, Koivuhovin aseman vieressä, sai raivokohtauksen, kun Posti vaihtoi näiden taloyhtiöiden postitoimipaikaksi Espoo, vaikka talot sijaitsee Kauniaisissa. Asukkaat valitti että talojen arvo laskee.

Vierailija
30/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska suoltaa tekstiä ja uutisia, jotka ovat tasoltaan sopivia sen lukijoille.

Vierailija
31/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi. Hki on täys punavihersokea turhake

Vierailija
32/32 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska suoltaa tekstiä ja uutisia, jotka ovat tasoltaan sopivia sen lukijoille.

Totta. Mutta Seiska on vähän kuin av-palsta: kukaan ei siellä käy, mutta kaikki ovat joskus käyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän