Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin käytös minua kohtaan?!

huolestunut ja vihainen
10.02.2022 |

Hei, tarvisin apua meidän kesällä täyttävän 18 vuotiaan tytön kanssa.
Tytön kotiintuloajat ollut 16-vuotiaasta asti 23-2 aikaan viikonloppuisin ja arkena sittenkun kaverit lähtee kotiin, eli joskus 9 joskus 11 (jos aamulla 8 koulua, niin sitten pyytelen jo 9 aikaan että tulisitko kohta) Tyttö ei ole ikinä ollut uhmakas tai valittanut kotiintuloajoista, mutta nyt on löytänyt 20v poikakaverin jonka luona arkena haluaisi yökyläillä. Mulle on ok viikonloppuisin olla tällä yötä, mutta arkena ei, jos on koulua.
Olin mennyt 10 aikaan sänkyyn eilen, ja tytär sanoi että tämä poika heittää kotiin 11 aikaan. No kun kävin 12 vessassa, ei ollut tyttöä kotoa. Soitin että missä viivyt ja ei vastannut. Laitoin monia viestejä ja sitten tuli vastaus ”Jäin yöksi tänne, kun ei ollut bensaa ”tällä pojalla”. Lähetin tytölle rahaa 20 ja sanoin että tankatkaa sillä, ja tulet kotiin yöksi kun aamulla aikainen herätys. No tyttö tietenkin väitti vastaan ja sammutti puhelin! Lähdin ajamaan pojan kämpälle, mutta kämppä oli pimeänä. Tietenkin huolestuin ja soitin tytölle että missä helvetissä tämä on. Ei tullut vastausta kun puhelin edelleen kiinni, joten soitin tytön kaverille joka kertoi heidän olevan Helsingissä bileissä! Tytär eikä tämä poika vastannut soittoihin ja tytär tänään päivällä tuli kotiin ja marssi suoraan huoneeseen, ja kun olin tulossa huoneeseen puhuttelemaan, tytär oli lähtenyt ulos ikkunasta ja laitto viestiä että on pojan luona viikonloppuun. Katsoo viestini muttei vastaa. Ja tunti sitten laitto viestin, jossa kertoi muuttavansa pojan luo heti kun täyttää 18. Tiedän, että sitä en voi estää, mutta tämä käytös saa niin vihaiseksi. Tytär ennen ollut niin kiltti ja vastuuntuntoinen, oli töissä Hesburgerissa, kunnes tapasi tämän pojan, joten lopetti, koska ei ollut kuulemma aikaa töille. Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkunnioittavaa käytöstä. Mielestäni on ollut hyvät rajat, siihen nähden kun kuitenkin kohta 18. Mutta tuota karkaamista en ymmärrä.

Itselläni oli myös tuon ikäisenä poikaystävä, mutta vanhemmat antoi tiukat rajat, joten poika lähti etsimään uutta.

Koulu pitää käydä ja tyttäresi ei sitä pojan takia saa kyllä pilata!

Oma lapseni 16, ja kotiintuloajat viikonloppuisin 10-11 aikaan ja arkena 8-9. Toiminut on. Sitten jos tulee valitusta tai väitellään vastaan, niin sitten kyllä rajoja tiukennetaan.

Olet pitänyt hyvät rajat, mutta tytär tajuaa olevansa kohta 18 joten koettelee rajojasi. Epäkypsää käytöstä kyllä!

Vierailija
2/4 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pois, lukot ikkunoihin, sisarukset valvoo kun menee kouluun, hae ja vie kouluun, pakota poika jättämään tyttö.

Näin helppoa jos tuommoiseen käytökseen aletaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön mennä. Pilaatkoon itse koulunkäyntinsä. Kohta poika pettää ja tulee ero, ja tyttö tulee häntä koipien välissä takaisin. Jos silloin jo 18, ole samanlainen kusipää kun hän ja jätä pulaan! Älä anna köyttä enää takaisin, jos sen on rikkonut jo. Ja sano tytölle että antaa hänen nyt elää kunnolla kun sitä halusikin.

Vierailija
4/4 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tytön mennä. Pilaatkoon itse koulunkäyntinsä. Kohta poika pettää ja tulee ero, ja tyttö tulee häntä koipien välissä takaisin. Jos silloin jo 18, ole samanlainen kusipää kun hän ja jätä pulaan! Älä anna köyttä enää takaisin, jos sen on rikkonut jo. Ja sano tytölle että antaa hänen nyt elää kunnolla kun sitä halusikin.

Tämä ei ole oikea ratkaisu. Pian tyttö voisi olla velkakierteissä ja koditon?!

Sitäkö haluaisit omalle lapselle.

Jos haluat, niin aika huono vanhempi olet. Vanhempien kuuluu neuvoa ja auttaa. Älä mieti aina omaa napaasi.

T. 20v pojan mamma, jonka nuoruus samanlaista, mutta 19v tuli takaisin kotiin ja muuttaa ensi vuonna omaan asuntoon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi