Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, sain True Detectiven katsottua loppuun!

Vierailija
22.06.2015 |

Todella, todella hyvä sarja, mutta teemat ja tunnelma niin ahdistavia, että mun oli vaikea nukkua yöllä jaksojen katsomisen jälkeen. En kuitenkaan voinut jättää sarjaa kesken, niin koukuttava se oli. Mietin, että jos ostais sen joskus DVD:nä ja katsoisi toisen kerran, niin saisi vielä enemmän irti, mutta meneeköhän toisellakin kerralla yöunet...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:00"]

Todella, todella hyvä sarja, mutta teemat ja tunnelma niin ahdistavia, että mun oli vaikea nukkua yöllä jaksojen katsomisen jälkeen. En kuitenkaan voinut jättää sarjaa kesken, niin koukuttava se oli. Mietin, että jos ostais sen joskus DVD:nä ja katsoisi toisen kerran, niin saisi vielä enemmän irti, mutta meneeköhän toisellakin kerralla yöunet...

[/quote]

Siis sen 2.kaudenko? 

Tiivistätkö vähän kakkoskauden juonta..mitä tapahtuu noin suunnilleen? Kannattaako katsoa? Onko yhtä hyvä ja intensiivinen kuin ykkönen?

Vierailija
2/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:05"]

[/quote]

Siis sen 2.kaudenko? 

Tiivistätkö vähän kakkoskauden juonta..mitä tapahtuu noin suunnilleen? Kannattaako katsoa? Onko yhtä hyvä ja intensiivinen kuin ykkönen?

[/quote]

Ei kun ykkösen. Onko sitä kakkoskautta edes vielä näytetty missään? Tai korkeintaan 1-2 jaksoa on esitetty.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis sen 2.kaudenko? 

[/quote]

Tuskin on katsonut kakkoskautta, kun sitä ei ole vielä kokonaan ilmestynyt missään. Eli eiköhän ykköskaudesta ole kyse.

Vierailija
4/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:07"]

[/quote]

Siis sen 2.kaudenko? 

[/quote]

Ei kun ykkösen. Onko sitä kakkoskautta edes vielä näytetty missään? Tai korkeintaan 1-2 jaksoa on esitetty.

Ap

[/quote]

Siis nytkö vasta katsoit sen ykkösen...? Ok. 

Vierailija
5/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:07"]

[/quote]

Siis sen 2.kaudenko? 

[/quote]

Ap

[/quote]

Siis nytkö vasta katsoit sen ykkösen...? Ok. 

[/quote]

???

Ap

Vierailija
6/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ykkönen on niin so last season.

Vierailija
7/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea myös Thomas Ligottin The Conspiracy Against the Human Race, niin pääsee siihen samaan hyvää fiilikseen kun Rust Cohlen monologeja kuunnellessa.

Vierailija
8/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:11"]

Se on ykkönen on niin so last season.

[/quote]

Kyllä, se on todella edellinen tuotantokausi, jos vertaa kakkoseen (jota kukaan ei ole vielä tainnut nähdä).

Ap

Vierailija
9/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli aivan loistava, ja niiiiin ahdistava. 

Sääli että näyttelijäkaarti vaihtuu 2. kaudella...

Vierailija
10/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:13"]

Kannattaa lukea myös Thomas Ligottin The Conspiracy Against the Human Race, niin pääsee siihen samaan hyvää fiilikseen kun Rust Cohlen monologeja kuunnellessa.

[/quote]

Pannaan harkintaan! Googlailin vähän, mutta nyt en pysty lukemaan mitään aihetta käsittelevää artikkelia. Flunssa ja paha olo, vaikea lukea.

Ap

Vierailija
11/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:13"]

Minustakin oli aivan loistava, ja niiiiin ahdistava. 

Sääli että näyttelijäkaarti vaihtuu 2. kaudella...

[/quote]

Joo, Harrelsonia ja McConagheytä katselis kyllä lisääkin. Mutta ainakin mun mielestä tarina saavutti päätepisteensä. 

Tuossa sarjassa oli kyllä osattu tuoda niitä painostavia elementtejä ihan hirveästi. Kuvaaminen syrjemmältä ja piilosta. Paikallaan pysyttelevä videokamera. Hitaat maisemakuvat. Autokohtauksetkin oli kaikki kuvattu lasin läpi, sekin toi semmoista ulkopuolisen tarkkailijan vaikutelmaa.

Ap

Vierailija
12/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua, mitä järkeä oli tehdä "toinen kausi", kun mikään ei yhdistä näitä kahta sarjaa toisiinsa. Loistavan sarjan häpäisy mielestäni.

Vierailija
13/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuyuuuuuuu taylor kitch..........

Vierailija
14/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:24"]

Mä en kyllä tajua, mitä järkeä oli tehdä "toinen kausi", kun mikään ei yhdistä näitä kahta sarjaa toisiinsa. Loistavan sarjan häpäisy mielestäni.

[/quote]

Mä käsitin, että siinä oli tavoiteltu semmoista antologiamaisuutta - en tiedä. Onko Pizzolato kirjoittanut sen kakkoskauden kuitenkin?

Ap

Vierailija
15/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana oli nimenomaan tehdä antologia, se on ilmeisesti muotia nykyään. Pizzolato on kai kakkosellakin kirjoittajana, ja hän siis kai oli pitchannut nimenomaan tuota antologia-ideaa. HBO tietty tilannut kuitenkin kauden kerrallaan, mutta missään vaiheessa ei ollut tarkoitus että samat henkilöt jatkaisivat seuraavilla kausilla.

Vierailija
16/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain katsottua kolme ekaa jaksoa juuri ja juuri nukahtamatta, ei ollut mun sarja. Kaiken lisäksi se pilasi mun päiväunifantasiat lihaksikkaasta Matthewsta, hirveän riutuneeseen kuntoon ajanut itsensä.

Vierailija
17/17 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbo sarjat - samaa tekotaiteellista tuubaa kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi