Milloin sammuit viimeksi?
Minä sammuin juhannuspäivänä edellispäivästä lähtien jatkuneen juopottelun seurauksena. Olen ammatiltani lukion aineenopettaja.
Kommentit (17)
Yli kaksi vuotta sitten kevättalvella lumihankeen. Tuon jälkeen ei ole enää tehnyt mieli juoda sitä vähäänkään.
Mäkään en ole koskaan sammunut. On erikseen viisaat ja erikseen wt-luokka.
Eilen illalla kirjan viereen. Oli tylsä kirja. Alkoholista en muista sammuneeni sitten yliopistoaikojen taitaapi tulla hyvän matkaa toista vuosikymmentä.
En ole sammunut koskaan viinan enkä muidenkaan huumaavien aineiden vuoksi.Yhden kerran olen nukahtanut sohvalle,kun olin todella väsynyt.Oli pitkä yövuoro putki takana.
En ole sammunut koskaan. Jos juon liikaa, kroppa reagoi ja annan ylen. En pysty juomaan enempää kuin sisuskalut kestää. Tämä on ihan ok ominaisuus. En myöskään ole yrjönnyt sitten teinivuosien. Normaali alkoholiannos per ilta on 1-3 lasia viiniä.
Mä en ole koskaan sammunut muualle kuin sinne mihin pitääkin. Eli sänkyyn tai sohvalle.
täytän parin viikon päästä 46v ja en ole vielä ikinä sammunut.
Viime torstaina. Yksin oman vessan lattialle. Meni pieni kiva kalsarikännäily vähän överiksi, kun kerrankin oli mahdollisuus siihen (mies ja lapset miehen vanhemmilla). Juhannusta ei sitten tullutkaan enää juhlistettua muuta kuin oksentamalla ja tärisemällä ja vannomalla, että koskaan en enää juo viinaa :D
JOKA ILTA kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin meikäläinenkin sammuu ja alkaa "uninen työ"...muuten en ole ikinä sammunut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi hirveästi alapeukkuja kaikille, jotka kertovat sammuneensa viimeksi vuosikymmeniä sitten/ei koskaan? Onko kännissä sammuminen jotenkin tavoiteltava asia vastaajien mielestä?
En ole sammunut alkoholin seurauksena mut voi johtua siitä kun en ole sitä eläessäni käyttänyt =D
Samaan aikaan kun sinä hakkasit viimeksi lapsesi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 16:16"]
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi hirveästi alapeukkuja kaikille, jotka kertovat sammuneensa viimeksi vuosikymmeniä sitten/ei koskaan? Onko kännissä sammuminen jotenkin tavoiteltava asia vastaajien mielestä?
[/quote]Alkkiksia ahistaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:54"]En ole sammunut koskaan. Jos juon liikaa, kroppa reagoi ja annan ylen. En pysty juomaan enempää kuin sisuskalut kestää. Tämä on ihan ok ominaisuus. En myöskään ole yrjönnyt sitten teinivuosien. Normaali alkoholiannos per ilta on 1-3 lasia viiniä.
[/quote]
Tämähän se vasta alapeukkujen arvoinen kommentti olikin!
Aatelkaa, viinankäyttö hanskassa. Hyhhyh.
En ole koskaan sammunut kai.